Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gister eentje gezien. Ik heb hem niet uitgebreid kunnen bekijken en het was er een in champagne kleur maar ik vond er niet zo veel aan. Tis niet lelijk maar laat ook geen indruk na, beetje zelfde gevoel als bij de foto's.
Gisteren ook een 4s uitvoerig kunnen bekijken. Een zwart model met de 20" (niet die van de turbo FL). Een donkere kleur is in mijn ogen abosluut een must, al was het met het zwarte interieur wel een erg donker geheel. Ik miste ook rode remklauwen voor een minimum aan kleur. De wagen doet mij niet 'zoveel' anders aan dan op foto, wat vele wel beweren. Toch geeft hij je een speciale indruk, zeker in het normale straatbeeld. Minste aankijkpunt vind ik als je er pal achter staat, de vorm die je dan ziet doet mij meer aan een Ford Mondeo denken dan aan een Porsche.
Plaatsnemen in die wagen is een heerlijkheid, vooraan heb je echt een 'cockpit' sportwagen gevoel en ook de afwerking en materiaalkeuze was echt AF (al zou ik gelukkiger zijn met een soort cognac-kleurig interieur). Achteraan was het met mijn 1.96cm best doenbaar en zeker niets om over te klagen, niet hetzelfde als een bmw 7 of dergelijke genoemde 'concurrenten' maar dat hoeft, bij een panamera, voor mij part niet.
Zeker een wagen die heel wat 'boxes' op mijn wishlist van een wagen zou aanvinken. Je kan hier heerlijk sportief mee rijden maar ook een weekje met 4 gaan skiën in de bergen.
Gister eentje gezien. Ik heb hem niet uitgebreid kunnen bekijken en het was er een in champagne kleur maar ik vond er niet zo veel aan. Tis niet lelijk maar laat ook geen indruk na, beetje zelfde gevoel als bij de foto's.
Een veel "mottigere" kleur bestaat ook niet. Ik vind hem ronduit mottig in dat kleur.....
Comment