Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Elke Turbo heeft een achtervleugel ja, en hij klapt uit in twee delen....itt tot de 4S en S waar het een "enkele" vleugel is

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Gister eentje gezien. Ik heb hem niet uitgebreid kunnen bekijken en het was er een in champagne kleur maar ik vond er niet zo veel aan. Tis niet lelijk maar laat ook geen indruk na, beetje zelfde gevoel als bij de foto's.

Comment

• Gisteren ook een 4s uitvoerig kunnen bekijken. Een zwart model met de 20" (niet die van de turbo FL). Een donkere kleur is in mijn ogen abosluut een must, al was het met het zwarte interieur wel een erg donker geheel. Ik miste ook rode remklauwen voor een minimum aan kleur. De wagen doet mij niet 'zoveel' anders aan dan op foto, wat vele wel beweren. Toch geeft hij je een speciale indruk, zeker in het normale straatbeeld. Minste aankijkpunt vind ik als je er pal achter staat, de vorm die je dan ziet doet mij meer aan een Ford Mondeo denken dan aan een Porsche.

Plaatsnemen in die wagen is een heerlijkheid, vooraan heb je echt een 'cockpit' sportwagen gevoel en ook de afwerking en materiaalkeuze was echt AF (al zou ik gelukkiger zijn met een soort cognac-kleurig interieur). Achteraan was het met mijn 1.96cm best doenbaar en zeker niets om over te klagen, niet hetzelfde als een bmw 7 of dergelijke genoemde 'concurrenten' maar dat hoeft, bij een panamera, voor mij part niet.

Zeker een wagen die heel wat 'boxes' op mijn wishlist van een wagen zou aanvinken. Je kan hier heerlijk sportief mee rijden maar ook een weekje met 4 gaan skiën in de bergen.
        Last edited by ; 15/11/2009, 10:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          Gister eentje gezien. Ik heb hem niet uitgebreid kunnen bekijken en het was er een in champagne kleur maar ik vond er niet zo veel aan. Tis niet lelijk maar laat ook geen indruk na, beetje zelfde gevoel als bij de foto's.
          Een veel "mottigere" kleur bestaat ook niet. Ik vind hem ronduit mottig in dat kleur.....

Comment

• Kan men bij de Panamera de schakelflippers achter het stuur als optie krijgen?

Comment

• Spijtig genoeg (nog) niet....

Comment

• Groot

Comment

• Valt wel mee irl vind ik, ge moet hem ook niet vergelijken met een 911.

Comment

• 'k Heb eentje zien rijden in het donkergroen met beige interieur. Kon hem maar even aanschouwen, maar zag er best goed uit.

Comment

• Vind dit toch een prachtkar Groot, machtig, snel en in sommige opzichten nog knap ook
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten

Rare vergelijking als je het mij vraagt
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                Klopt.
                                Zonder het gelezen te hebben, speelt de Panamera ze allemaal naar huis .
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                  Ja, de Panamera vergelijken met een CL63 AMG, Gran Turismo S en de Continental GT Speed. De test ging over sportwagens met 4 zitplaatsen.

Comment

• Lijken me "logische" concurrenten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                      Lijken me "logische" concurrenten.

Comment

• Ik vind de vergelijking nu ook niet zo vreemd. Al ben ik overtuigd dat de Panamera de winnaar is .
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Ik vind de vergelijking nu ook niet zo vreemd. Al ben ik overtuigd dat de Panamera de winnaar is .
                                          Ja, die ging met de overwinning naar huis, gevolgd door de CL.

Volledige test (enkel in het Russisch) + meer foto's: http://www.autoreview.ru/archive/200...3amg_panamera/

Comment

Working...
                                          X