Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jouw omschrijving past dan ook perfect bij een zeer sportieve tweezitter. Niet bij het publiek dat effectief een vierzitter nodig heeft.
En daar passen in: een 7-reeks, S-klasse, A8. Eventueel een E en een 5-reeks.
Auto's als de Mas en de AM Rapide horen daar bv niet direct bij (imo) omdat het gewoon geen echte 4-zitters zijn.
Betreffende look kan je discussiëren. Voor ieder die hem lelijk vind is er iemand die hem juist knap vindt. Unaniem is men er niet over, wat je pakweg van een R-klasse al eerder zou kunnen zeggen.
Ik weet wel 1 ding, het is een auto die anders durft te zijn, toch een karakter heeft. En dat vind je vandaag de dag (bijna) niet meer. Bijna elke wagen van een "bekender" merk lijkt op de andere. Zelfs bij Aston Martin.....(Rapide)
Ik lees dit draadje met veel bedenkingen.
1. Over uiterlijk en "mooi" zijn valt niet te discussieren.
2. Bezie de panam als een sportwagen en dan is t écht niet te vergelijken met al het sportieve grut... Iemand die een panam met R8,911 of andere ferrari's wil vergelijken is goed gek, en heeft overschot van gelijk dat dit niet de mooiste sportwagen is.
3. Als een 40+ bedrijfsleider beslist om geen S-klasse, 7-serie of A8 te kopen , maar het lef heeft om met zoiets alternatiefs op de proppen te komen als een panamera, dan zeg ik: Goeie smaak man, en wat een gigantisch knappe snelwegvreter.
Hou toch op met die kritiek op het design van de panamera, ok, ook ik vind dit niet de mooiste auto, maar wat een weergaloos gedurfd ontwerp van porsche om in het oersaaie limousine-segment een sportieve, degelijke, ongemeen snelle échte supervierzitter te lanceren.
Aan al wie m koopt: Chapeau! jammer dat ie niet in mijn budget past, de A5 zou vliegen... (hoewel ie veel mooier is..., maar weer: appels en peren...)
Is "ie" ook niet, maar wel zo goed als even snel. Zelf ben ik niet gek genoeg om een wagen die niet liever doet dan van de baan te gaan onder controle te houden (in het dagelijkse verkeer), en zeker niet met 4 mensen er in
Mocht ik in het genre van Ferrari (wat voorlopig niet het geval is) interesse tonen zou ik wel eerder voor een Lambo gaan. Die doet tenminste wat hij belooft
Met een tweezit zou ik het echt niet weten. Ben gek van de lijn van een Mas Grandturismo S maar ik kan me zo moeilijk vinden in hun (binnen)afwerking en hun toch (sorry) min of meer achterlopende techniek.....
Een andere lijn die ik echt knap (blijf) vind(en) is de 997 Turbo en de nieuwe 911. Alleszins een Ferrari komt niet in aanmerking. Kan er ni aan doen, maar (ai ai ai) die wagens bieden veel te weinig waar voor hun geld EN ze liegen altijd over cijfers. (anders kunnen ze helemaal niet volgen)
Nu goed, ik bereid me stillekesaan voor op een tweezit heb dus nog tijd om rond te kijken.
ps: hoe lang duurt het eer een zeker R. met een L. op de kar springt?
Ferrari tekent mooie wagens vooral maar daar stopt het bij volgens mij. Als je de prestaties van de nieuwe 997 turbo naast die van de nieuwe F458 Italia zet weet je al genoeg.
Ferrari tekent mooie wagens vooral maar daar stopt het bij volgens mij. Als je de prestaties van de nieuwe 997 turbo naast die van de nieuwe F458 Italia zet weet je al genoeg.
Ja idd.
Zo ne 430 Scuderia zet je te kakken met een Porsche Boxster
En nu de argumenten? Zo kan ik ook replyen op elke post waarmee ik het oneens ben.
Zet ze naast elkaar. De 997 rijdt beter en is sneller in alle opzichten zonder uit elkaar te rammelen. Met de launch control en pdk van porsche komt de F458 er niet eens aan te pas. De bouwkwaliteit en het dagelijks gebruik van de wagen niet eens in aanmerking genomen...
Tenzij je ook nog vindt dat ze bij F ook nog lelijke wagens tekenen ipv mooie zoals ik zei ;-). Dat wil ik je nog wel geven.
Ja idd.
Zo ne 430 Scuderia zet je te kakken met een Porsche Boxster
Ni sarcastisch doen fueleke. Als gij met dien Boxster rijdt dan is alles mogelijk. Er heeft al iemand in gekotst (Cayman S), 't zou me niet verbazen dat devolgende met de schijterij zou zitten. Dus als je die Scud ff achter je laat rijden dan heeft ie letterlijk stront aan de knikker
En nu de argumenten? Zo kan ik ook replyen op elke post waarmee ik het oneens ben.
Zet ze naast elkaar. De 997 rijdt beter en is sneller in alle opzichten zonder uit elkaar te rammelen. Met de launch control en pdk van porsche komt de F458 er niet eens aan te pas. De bouwkwaliteit en het dagelijks gebruik van de wagen niet eens in aanmerking genomen...
Tenzij je ook nog vindt dat ze bij F ook nog lelijke wagens tekenen ipv mooie zoals ik zei ;-). Dat wil ik je nog wel geven.
't Zou mooi zijn. Op papier doet de 458 de sprint van 0-200 in 10.4sec tov 10.8 voor de MKII 997TT. Ik ben benieuwd wat de eerste testen van de 458 gaan geven. Van 0-100 heeft de turbo zich bewezen (3.2sec), van 0-200 deed ie het in 11.1sec. Iets trager dan op papier maar nog steeds indrukwekkend.
Zo een zever neertypen en dan wel een serieuse reply verwachten...? Komaan zeg...
Een 997 rijdt niet beter en is te vergelijken qua snelheid. Moderne ferrari's rammelen helemaal niet, alleen volgens tegenstanders van het merk wel, maar als ge geen argumenten hebt moet ge met cliché's komen natuurlijk. Ferrari heeft ook een bak met dubbele koppeling en launch control, dagelijks gebruik is idd niks voor een ferrari, maar dat zie ik eerder als een pluspunt. En Ferrari's zijn idd niet zo heel mooi nee, wel speciaal.
Maar als liefhebber van beide merken heb ik niet echt zin om met u te discussiëren, ga ik dan ook niet doen, want zo te zien komen we van wel heel ver als we wat redelijkheid in u moeten praten.
Comment