Ik vind het optionele Burmester audio systeem in de Panamera sterk aan te bevelen, het heeft een buitengewone prijs/kwaliteit verhouding.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenWat Ferrari betreft, een zeer goede Turkse vriend in Willebroek (zaakvoerder en leverancier over heel benelux en Duitsland van kipfilet voor snackbars en restaurants) heeft me eens meegenomen in zijn F430 en mijn kwaliteitsindruk in de wagen, vooral rijdend en de bijgeluiden van het interieur en het 'gerammel' hadden me echt teleurgesteld. Het was een beest op de baan, vast en zeker, maar dat is elke Porsche Turbo ook.
Hij rijdt nu met een Porsche Panamera Turbo, in het wit.
Voor zij die uit Wilebroek zijn, kennen zeker Teker Kipfilet BVBA en zijn 'assortiment' wagens ;-).
Niet te geloven dat hij zijn kipfilets tot in Duitsland mag leveren![/QUOTE]
Ik ben van de streek rond willebroek en de naam zegt me toch niet direct iets.
IS die panam een zwarte? Want ik zag vorige week een zwarte op de N16 die van Willebroek kwam...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenIk vind het optionele Burmester audio systeem in de Panamera sterk aan te bevelen, het heeft een buitengewone prijs/kwaliteit verhouding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
Kipfilet over mijn keyboard!
Comment
-
Er wordt hier de vergelijking gemaakt met Aston Martin, Maserati en zelfs Ferrari. Het bijzondere aan deze Panamera is nu juist dat hij daar niet mee te vergelijken is. De Panamera biedt een uniek totaalpakket aan van exact die dingen die opzich wel enorm appeleren, maar tot nu toe onmogelijk tesamen in 1 wagen te vinden waren. Deze wagen maakt het plots mogelijk en zet zo een traditie van Porsche (het toegankelijk maken van sportwagens) perfect voort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenDeze wagen maakt het plots mogelijk en zet zo een traditie van Porsche (het toegankelijk maken van sportwagens) perfect voort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenNet als Lambo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenTut tut tut ... VW =/= Audi!
Audi is namelijk een onderdeel van VW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichteninderdaad!
Audi is namelijk een onderdeel van vw :d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichteninderdaad!
Audi is namelijk een onderdeel van VWDas al bijna zo erg als Ferrari van Fiat is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDas al bijna zo erg als Ferrari van Fiat is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenNeenee, Ferrari is Fiat. Als je met een Ferrari rijdt dan is dat hetzelfde als met een Fiat rijden. Er zitten dus wel degelijk een hoop Ferrari-rijders op dit bord.Geef toe mooie voorzet.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDat was nog eens op Rami snelheidGeef toe mooie voorzet.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOm nog eventjes offtopic te gaan ... wtf hoor jij kraakjes in 't interieur in een F430? Dat ding is zo verdomde luid als de motor draait dat je niks anders hoort dan dat. Zeker dat 'ie niet stil stond en je "broem-broem" deed met de lippen?
En beest en beest is twee. Een 911 turbo is een heel ander beest dan een F430. Niet te vergelijken, imo. Net zomin een 911 turbo en een 911 GT3 RS te vergelijken vallen, ook al zijn ze very alike. En dan heeft een Ferrari nog een aantal eigenschappen die uit z'n architectuur voortvloeien, die 'm nogmaals anders maken (mid engined = sharp!).
Enfin, back to the toads. They're with 10,000 already! 10,000 BC, year of the mammoth toads.
Ik kan je alleen vertellen welke ervaring ik had in de F430 en ja de kwaliteitsindruk en de geluiden in het interieur, naast de motor, waren absoluut niet op het niveau van een Porsche.
Ik heb geen GT3 RS gereden dus kan ik niet vergelijken, maar een Turbo is voor mij beesttachtig genoeg. Een wagen die in 4 sec naar 100 gaat en boven de 300 km/h is een beest. Voor jou niet blijkbaar.
Comment
-
En als we nu is met zijn allen dit gesprek voortzetten bij Ferrari of Porsche lovers? Zonder enige "offence". Gewoon om het wat netjes te scheiden.
Ik ben zo vrij geweest een quote te verplaatsen naar Ferrari lovers, das toch een vrij rustige topickwestie daar wat leven in de brouwerij te brengen
Last edited by Jokke_vlo; 15/12/2009, 16:38.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenWat Ferrari betreft, een zeer goede Turkse vriend in Willebroek (zaakvoerder en leverancier over heel benelux en Duitsland van kipfilet voor snackbars en restaurants) heeft me eens meegenomen in zijn F430 en mijn kwaliteitsindruk in de wagen, vooral rijdend en de bijgeluiden van het interieur en het 'gerammel' hadden me echt teleurgesteld. Het was een beest op de baan, vast en zeker, maar dat is elke Porsche Turbo ook.
Hij rijdt nu met een Porsche Panamera Turbo, in het wit.
Voor zij die uit Wilebroek zijn, kennen zeker Teker Kipfilet BVBA en zijn 'assortiment' wagens ;-).
Niet te geloven dat hij zijn kipfilets tot in Duitsland mag leveren![/quote]
Ga effen googelen op de naam die hier boven staat van de zaak.
Daar staat zen nummer op (van de zaak)
Ik ga geen gegevens doorgeven van een derde op een forum hé slimme.
Google maar en bel hem. Wie weet, als je je best doet mag je eens meerijden met hem met mijn complimenten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenMisschien ook nog gsm nummer van uw goede Turkse vriend op dit forum plaatsen, dan kunnen we hem eens bellen om te vragen hoe goed de Panamera rijd.
Niet te geloven dat hij zijn kipfilets tot in Duitsland mag leveren!
IS die panam een zwarte? Want ik zag vorige week een zwarte op de N16 die van Willebroek kwam...[/quote]
Google de naam van de zaak en bel hem vriend.
Het is een witte en gisteren reed ie er mee rond in zijn witte overall vol kippebloed... Goe zot dieje kerel
Maar serieus wat poen. En als de naam Teker je niets zegt in Willebroek, dan ben je genen echte ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenNeenee, Ferrari is Fiat. Als je met een Ferrari rijdt dan is dat hetzelfde als met een Fiat rijden. Er zitten dus wel degelijk een hoop Ferrari-rijders op dit bord.
Straks wordt ge nog afgeschoten hier...Opletten hé, want tgaat over de Panamera en geen kwaad woord over Ferrariof ge kent er anders niks van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenEr werd al verzocht niet verder offtopic te gaan maar dit is een forum en mijn favoriete merkje is onrecht aangedaan. Bovendien is een van de verzoekers de starter van de discussie en de ander amper nog aanwezig hier
Wat jij eerst schreef was geen voorkeur.
Voor het geval ge iemand zijt die iets een voorkeur vindt van zodra er ergens "volgens mij" of "ik vind" te bespeuren is in de nabije 5 km: Het eerste is idd een mening, in de 2e zin zeg je dat het een feit is dat als je een 997tt naast een 458 zet de ferrari verbleekt. Dan zeg ik dat dit dikke zever is want dat is ook zo. Bovendien is het ronduit belachelijk om eerst van die compleet ondoordachte en onrealistische statements te maken om nadien een beetje de rationele uit te hangen en de ander te beschuldigen van het afbreken en niet respecteren van een mening.
Vol emotie zei je niet, je zei alleen dat ze nog wel mooi zijn en voor de rest slecht/slechter dan porsche, wat zever is zoals ik al zei.
Das waar ja, wel al wat anders dan: Als je de prestaties van de nieuwe 997 turbo naast die van de nieuwe F458 Italia zet weet je al genoeg
aahzo
Op je eerste bemerking het volgende: ben zelf reeds 3 jaar memeber op dit forum maar reageer zeer sporadisch daar ik ook belangrijker zaken doe dan op fora mijn mening te ventileren. Dat jij hier neerbuigend doet over mensen die "amper aanweig zijn" (en daarmee begrijp ik dus amper reageren of posten op een forum) zegt genoeg. Blijkbaar kan men enkel een mening hebben als men er al meer dan een paar duizend heeft gepost...
Wat ik schreef in al mijn reacties was een voorkeur voor Porsche en de bouwkwaliteit van Porsche.
Daarnaast zijn de prestaties van de FL 997, met een 6 cyl en 4x4, ivm de volledig nieuwe F458 superieur. Ook al is de nieuwe F458 uitgerust met launch control en dubbele koppeling bak en een dikke V8 met +70 pk meer dan porsche.
En om dan toch on topic te blijven ;-)
De panamera vind ik persoonlijk een knappe wagen, mits juiste velg en donkere kleur.
Misschien moeten we in het vervolg wat minder snel "afkraken" om geen liefhebbers van bepaalde merken te kwetsen. Bij deze, bijgelegd?
Comment
Comment