Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
    Naajs! De uitlaten van de V6 zijn wel een stuk mooier dan die van de 4S of Turbo.

Inderdaad, dit is ook het geval met onze Cayenne. Hij is in augustus 5 jaar en heeft ondertussen 44.000km. Toen we de Targa gingen bestellen kon de garage er maar 20.000 Euro voor teruggeven. Voor dat geld doet m'n vader hem niet weg en gaat hij hem bijhouden.
    Sinds de komst van de Cayenne diesel zijn de tweedehandsprijzen van zijn broertjes diep gezakt. Als er morgen een Panamera diesel komt zal dit net hetzelfde zijn
    Ik volg je 100%. Zo is het en zo zal het zijn.
    BTW de hele suv markt is al een ramp qua second hand. Een Mercedes 320cdi, Amg pack (velgen bumpers), HK sound, 130.000km, 4 jaar oud, alcantara, xenon, enfin zo goed als full option.
    Geboden prijzen 20.000-25.000 euro. Heb ook de keuze gemaakt hem toch maar te houden........

Comment

• .....
      Last edited by ; 07/07/2010, 14:26.

Comment

• Dat is toch ook niet verwonderlijk, niet iedereen is bereid om hoge BIV, taxen en kosten van verbruik te betalen. V6 motorisaties zullen altijd gemakkelijker te verkopen zijn dan V8's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          Dat is toch ook niet verwonderlijk, niet iedereen is bereid om hoge BIV, taxen en kosten van verbruik te betalen. V6 motorisaties zullen altijd gemakkelijker te verkopen zijn dan V8's.
          BIV blijft altijd hetzelfde voor de Panamera...

Comment

• Interessant....

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Carrera naar Panamera?

Interessante topic......mocht de link niet mogen, plak ik wel wat uitspraken indien gewenst

Panamera - Carrera to Panamera - Experiences? - I am smack dab in the middle of deciding whether to move to a Pan S or stay with my 09 C2S PDK. For a variety of reasons (family, ongoing issues with my car), I've been looking at the Panamera. Well, I finally have an acceptable deal, so now the difficult decision to...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                  Interessante topic......mocht de link niet mogen, plak ik wel wat uitspraken indien gewenst

http://www.6speedonline.com/forums/p...periences.html

Veel speciaal wordt daar toch ni gezegd?

Comment

• Over een Panamera kan je ook niet veel speciaal zeggen

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Techart concept one.....

Comment

• + YouTube Video

De nieuwe tweezit van AM en de UGLY P .....

Comment

Techart concept one.....
                          Puke... Verschrikkelijke smaak. Precies de combinatie tussen een Ipod en een koelkast.

Maar je moet eens kijken naar die zin voor detail die ze bij Techart aan de dag leggen. Het zijn niet de beste vrienden van het management in Stuttgart, maar ze weten wel van aanpakken

Comment

De nieuwe tweezit van AM en de UGLY P .....
                            Die AM-toerenteller gaat tegenwijzerzin!

Btw Jokke, ooit een CLS 63 overwogen? Is per slot van rekening ook een 4-deurs 'coupé' en staat motorisch op dezelfde hoogte als de PTT. Mits wat geblader in een Designo of AMG cataloog komen ook de $$$ in de buurt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                              Die AM-toerenteller gaat tegenwijzerzin!

Btw Jokke, ooit een CLS 63 overwogen? Is per slot van rekening ook een 4-deurs 'coupé' en staat motorisch op dezelfde hoogte als de PTT. Mits wat geblader in een Designo of AMG cataloog komen ook de $$$ in de buurt...
                              Meer nog, geen CLS maar een CL63AMG, die heb ik 3 dagen in test gehad..... super sound. Maar die kreeg al die pk niet goed op de grond gezet, het leek wel discoland in het dashbord .

Wel ideale driftkar met de esp af . Heb er hier nog fotos van .

Comment

Meer nog, geen CLS maar een CL63AMG, die heb ik 3 dagen in test gehad..... super sound. Maar die kreeg al die pk niet goed op de grond gezet, het leek wel discoland in het dashbord .

Wel ideale driftkar met de esp af . Heb er hier nog fotos van .
                                Ik ben een paar dagen geleden meegereden op Zolder (Bridgestone Days) met een CLS 63 AMG: schitterende wagen, prachtig interieur, indrukwekkende duw in de rug en leuke sound. Maar inderdaad: de piloot kloeg steen en been dat hij het vermogen niet op de grond gezet kreeg en absoluut alle electronische rijhulpsystemen aangeschakeld moest laten om niet in het grind te belanden

Efkes ter vergelijking: ik ben ook meegereden met volgende bolides. Die hebben stuk voor stuk wel een pak minder pk's dan de CLS, maar waren veel amusanter:
                                - Dodge Challenger SRT8: schitterende look buitenkant, teleurstellende binnenkant, maar ongelooflijk hoe die zijn vermogen (425 pk, dacht ik?) wél op de baan houdt met een gigantische grip van de Bridgestones die erop lagen
                                - BMW 335i performance pack: schitterend, heel leuk speelgoed (320 pk als ik mij niet vergis) en wat een efficiëntie qua onderstel !
                                - Lexus IS F: even sterke duw in de rug als de CLS en ook een indrukwekkende V8 sound, maar deze kreeg wél al zijn vermogen (423pk) perfect op de baan en was verduiveld efficiënt op het circuit

Comment

• Vandaag aan de Zavel in Brussel een 'koffie-melk' Panamera gezien. Voor mij persoonlijk DE MOOISTE kleur die ik tot zover gezien heb op de openbare weg.
                                  Prachtig hoe die wagen tot zijn recht kwam in die kleur. Echt klasse en toch sportief, maar tegelijk zelfs elegant.

Comment

• Fun filmke, kijk ook op het einde naar snelste ronde....

+ YouTube Video

Comment

• Gewoon de snelste.

Dat yachting blue is toch ook een prachtige kleur vind ik.

Comment

• Porsche efficiëntie!

Comment

• De snelste en de lelijkste

Comment

Working...
                                          X