Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Corsa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Opel Corsa

Oorspronkelijk geplaatst door "carscoop.blogspot.com
    THESE are the first official pictures of the 2007 Opel – Vauxhall Corsa that holds a strong resemblance to the Astra while the interior seems to follow that of the Antara with the circular air evnts. As with the Astra, the rear bodywork of both versions vary significantly, in a bid to make them appeal to different types of customer. The five-door Corsa will have a longer wheelbase, which will also underpin the next-generation Meriva, scheduled to arrive in 2008. Spin-offs from the three door platform will include the eventual replacement for the coupe-cabrio Tigra TwinTop, although this is not expected to happen before 2010.

Schitterend

Wanneer staat hij in de showroom... september?

Comment

Comment

maar da's jakkie achterkant is precies een ingedeukte GTC en de voorkant doet me te veel denken aan de nieuwe punto qua vorm.
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Front: erg knap! Achterkant: daar heb ik nog m'n twijfels bij...

Comment

enkele close up foto's

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

leuk sportief stuurtje, dat wel. middenconsole van de huidige vind ik mooier...
              2015 BMW F11 520dA

Comment

Dat geel licht doet zo raar aan...

Comment

Ik ben er absoluut niet gek van.

Het interieur is typisch zakelijk Opel en alles behalve origineel

Het exterieur wil te veel designelementen samengebald zien in één ontwerp en dat in een kleine auto, en dat werkt duidelijk niet.
                  Ik zie nogal wat trekjes van recente franse wagens uit hetzelfde segment.
                  De Fiat Punto neemt hier, wat design in dit segment betreft, duidelijk de leiding : sterk en sober.
                  Deze Corsa echter...

Men wil duidelijk geen risico's nemen met deze wagen.

Comment

nou ja...

2015 BMW F11 520dA

Comment

De tellerpartij en grote oplichtende draaiknoppen kunnen me niet echt bekoren, vermoedelijk zal de alu look ook plastiekerig aanvoelen
                      Wait and see voorlopig, maar nu valt de buitenkant me beter mee dan de binnenkant.
                      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Dit is gwn een schaamteloze copie van de Renault Clio III

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                          hoe zou dit een kopie kunnnen zijn???
                          toen de clio uitkwam was de corsa al lang klaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cold
                            hoe zou dit een kopie kunnnen zijn???
                            toen de clio uitkwam was de corsa al lang klaar
                            En waarom wachten ze dan een jaar om hem uit te brengen ?

Comment

Awel, dat ziet er enorm knap uit, moet ik toegeven!

Mooi snuit, acherkant is dan weer een vermening van Renault en Peugeot.

Comment

knap bakske
                                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Het is niet mijn smaak... (voorzichtig hé )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                                    Denk toch dat ze hem al een tijdje aant uitdenken waren. De Clio III is trouwens nog geen jaar oud zeker? Denk da ze bij Opel wreed snel moeten geweest zijn als ze echt de clio hadden willen kopiëren ... En zelfs al zou het gekopieerd zijn van de Clio ... de achterkant van deze Corsa is just het mottigste aan dienen oto

Comment

Precies een speelgoedautooke, en trekt langs achter idd. heel hard op de nieuwe Clio (dat was ook mijn 1e gedacht toen ik het zag).

De Grande Punto blijft resoluut mijn favoriet in deze klasse.

Comment

Yup een astra die een ferme schop in zijn kont heeft gekregen.

Ik verwijt hem hetzelfde als de Clio. Te vrouwelijk! Vooral dat interieur. De middenconsole zou een waardige opvolger zijn van de renault Twingo.

De achterkant deed me reeds bij scoops denken aan een clio, een daar is het bij gebleven.

Voorkant is het meest geslaagde, maar dan nog vind ik niet echt mooi. Opel had hier iets veel mooiers kunnen van maken, getuige de scoops die rondgingen van een OPC-blauwe versie .

Wat niet wegneemt dat ik er wel eens ga mee rijden

Ben wel content, elke concurrent die me van mijn aankoop kon doen spijt hebben, laat het afweten

Comment

Working...
                                        X