Voor mij is hij toch niet 100 % geslaagd ... Zie in de 3-deurs versie wat trekjes van de GTC, maar de Corsa kan in geen geval tippen aan de looks van deze GTC. Misschien moet ik nog even wennen eraan. Maar een succes zal hij ongetwijfeld wel weer worden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Corsa
Collapse
X
-
ja hij is niet mis
maar het is precies een astra dat ze tussen de press hebben gestoken om hem het uiterlijk te geven dat hij nu heeft
ik vind ook het interieur mag sportiever zijn
tegewoordeg vind je allemaal autotjes voor de vrouwen
vooral die bolletjes in het middenconsole
zo lijken het precies speelgoedautotjes
wat ze eigenlijk niet zijn
deze auto is bijne 4 m
kost al meer als de vorige corsa etc.
ik vind dat de koplampen wel redelek ver komen
mijna tot aan je voor ruit
maarja
deze auto heeft iets speciaals
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daviejja hij is niet mis
maar het is precies een astra dat ze tussen de press hebben gestoken om hem het uiterlijk te geven dat hij nu heeft
ik vind ook het interieur mag sportiever zijn
tegewoordeg vind je allemaal autotjes voor de vrouwen
vooral die bolletjes in het middenconsole
zo lijken het precies speelgoedautotjes
wat ze eigenlijk niet zijn
deze auto is bijne 4 m
kost al meer als de vorige corsa etc.
ik vind dat de koplampen wel redelek ver komen
mijna tot aan je voor ruit
maarja
deze auto heeft iets speciaals
Ik vind de nieuwe véél beter als de huidige, maar in het begin had ik even schrik dat ik had moeten wachten op de nieuwe Corsa. Maar ik heb er nu helemaal geen spijt van dat ik ene Punto heb gekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crepusculumZet ze maar eens naaste elkaar, die nieuwe Corsa en de Grande Punto, allebei de 5-deurs en in het rood. En dan de 7 verschillen zoeken.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
-
Die driedeurs is best wel knap. De verhoudingen zijn wel minder goed uitgebalanceerd dan bij de Astra GTC (te kort afgesneden poep in verhouding tot de lange neus).
Comment
-
Mailtje van Opel gekregen:
Sta je al te popelen om de nieuwe Corsa aan een uitgebreide test te onderwerpen? Helaas, dit succesnummer staat pas vanaf oktober in de showroom van je Opel dealer. Maar hem bewonderen kan nu al: kom naar één van de Corsa On Tour locaties en ontdek zijn knappe interieur, zijn opvallende looks en het unieke FlexFix® systeem. Of laat vrijblijvend een prijsofferte op stellen...
Kijk hieronder wanneer de nieuwe Corsa bij jou in de buurt komt:
Oostende 13-16 augustus 11u-19u Zeeparking (Leopold II-laan)
Antwerpen 19-22 augustus 13u-21u Tall Ship's Races 2006
Hasselt 23-25 augustus 10u-18u Kolonel Dusartplein
Luxemburg 28-31 augustus 10u-18u Parking Texaco Capellen
Gent 9-14 september 10u-18u IJV Accenta Flexpo
Rocourt (Luik) 20-23 september 10u-18u Salon automobile CoraOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele
dit menen ze nu toch écht niet? GEEN elektrische bediening van de ruiten vooraan? Tegenwoordig zit dat standaard op zowat elke wagen vanaf het basismodel, en bij Opel moet je er voor bijbetalen? Schandalig!
Op de Punto heb je ALTIJD elektrische ruiten, welke versie je ook kiest (behalve achteraan, maar dat is zowiezo begrijpelijk)
Ik snap dat echt niet... En uit ervaring met de Corsa C weet ik dat dat enorm stroef draait, en zwaar is.
Slechte zet....
Comment
-
In zwart is hij echt knap!!!
Het is natuurlijk effe wennen, maar hij heeft onrechtstreeks heel wa uitzich meegekregen van de Astra, maar de snuit van de Corsa is veel knapper dan de Astra.
Ik vind ook dat de 5deurs versie aantrekkelijk oogt. Bij de vorige had je meer de indruk dat de 3deurs Corsa was uitgerokken tot een 5deurs.
Interieur is ook knap, maar dat is bij Opel wel altijd in orde vind ik.
Ik vind het een waardige opvolger voor he vorige model dat ook nog steeds een mooie en prijsvriendelijke wagen is.MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
Comment