Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Corsa
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TigraIdd zeer fout En dit terwijl de rest van het interieur toch niet op dat van een basisversie lijkt
Alleen viel die raampjeshendel mij zo meteen op dat het enorm storend werkte.
Ik snap het niet. Echt niet. Volgens mij is het anno 2006 goeikoper om elektrisch standaard te plaatsen. Want wie neemt er nu nog genoegen met minder?
Comment
-
Mijn vriendin haar Corsa is nagenoeg versleten, allez er beginnen kosten aan te komen en nu ziet het er naar uit dat ze binnenkort voor een nieuwe 5-deurs gaat.
'k geef ze geen ongelijk, het zijn qua uitzich alvast leuke wagentjes! Ben benieuwd om dat ding eens in het echt te kunnen bekijken en voelen.
Comment
-
De 5 deurs is knap en de 3 deurs ook
Aan al degenen die zeggen dat het erg lijkt op de Clio wil ik zeggen dat ze mss geen ongelijk hebben, maar de Corsa is stukken knapper en totaal ni gebaseerd op de Clio (een model kan je niet zomaar kopieren op een paar maanden tijd)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineElevenhet is toch geen drama dat er geen elektrische ruiten op zitten, leuk gadget meer ook niet, thuis gebruiken we ze nooit.
ja een gadget is het nu ook niet maar, echt nut heeft het niet. zo kunne we dan ook beginnen over een regensensor etc...2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El ThomasoAirco.. Wij gebruiken de ruiten ook zelden, alleen als er een kauwgom moet worden weggegooid ofzo
trouwens, airco kan je ook als een gadget beschouwen hé...
ik heb liever elektrische ramen dan airco moest ik kiezen.2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erairco ok... maar je doet toch ooit wel je ramen eens open.
ik heb liever elektrische ramen dan airco moest ik kiezen.
Wanneer doe jij de ramen open? Of jullie hebben geen airco misschien?
Airco is inderdaad een gadget, maar toch een pak handiger wanneer het 35° is dan bij zo'n temperatuur met het raampje open te zitten zweten. Als ik moest kiezen: resoluut airco, ook al zouden de ramen dan helemaal niet open kunnen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El ThomasoWanneer doe jij de ramen open? Of jullie hebben geen airco misschien?
Airco is inderdaad een gadget, maar toch een pak handiger wanneer het 35° is dan bij zo'n temperatuur met het raampje open te zitten zweten. Als ik moest kiezen: resoluut airco, ook al zouden de ramen dan helemaal niet open kunnen..2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TigraIdd zeer fout En dit terwijl de rest van het interieur toch niet op dat van een basisversie lijktOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leleHeb even de carconfigurator gecheckt, en de Essentia heeft inderdaad manuele raambediening, vanaf enjoy heb je standaard elekrische ramen.
Maar wat mij het meest opvalt op die foto met de raamzwengels... die middenconsole! Ga je mij niet vertellen dat dit deze van een Essentia is! Die zal wel zwart zijn neem ik aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele
Optionele ingebouwde fietsendrager1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erairco ok... maar je doet toch ooit wel je ramen eens open.
ik heb liever elektrische ramen dan airco moest ik kiezen.
Ik zou er niet meer zonder kunnen,lekker fris in de zomer (dus ook allerter achter het stuur)en in de winter géén aangedampte ruiten(hoevéél ongevallen gebeuren er niet door een slechte zichtbaarheid) lekker veilig zicht rondom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClaneOptionele ingebouwde fietsendrager
Ingebouwd? Komt dat ding uit de bumper geschoven dan?
Comment
-
ja. en wanneer niet nodig schuif je het er terug in.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FC BourgesAlléé,airco?ik vindt dat ze dat verplicht (standaard) zouden moeten maken,het zorgt namelijk voor veilige interieur omstandigheden winters zomers.
Ik zou er niet meer zonder kunnen,lekker fris in de zomer (dus ook allerter achter het stuur)en in de winter géén aangedampte ruiten(hoevéél ongevallen gebeuren er niet door een slechte zichtbaarheid) lekker veilig zicht rondom.
edit: laat maar, ik dacht dat je de andere post over m'n moeder haar corsa gequote had...2015 BMW F11 520dA
Comment
Comment