Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Corsa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar
    dit menen ze nu toch écht niet? GEEN elektrische bediening van de ruiten vooraan? Tegenwoordig zit dat standaard op zowat elke wagen vanaf het basismodel, en bij Opel moet je er voor bijbetalen? Schandalig!
    Op de Punto heb je ALTIJD elektrische ruiten, welke versie je ook kiest (behalve achteraan, maar dat is zowiezo begrijpelijk)

Ik snap dat echt niet... En uit ervaring met de Corsa C weet ik dat dat enorm stroef draait, en zwaar is.
    Slechte zet....
    Idd zeer fout En dit terwijl de rest van het interieur toch niet op dat van een basisversie lijkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
      Idd zeer fout En dit terwijl de rest van het interieur toch niet op dat van een basisversie lijkt
      Idd, want voor de rest vind ik het interieur véél frisser, mooier dan het vorige. (hetgeen in onze Corsa zit is zoooo saai grijs )
      Alleen viel die raampjeshendel mij zo meteen op dat het enorm storend werkte.
      Ik snap het niet. Echt niet. Volgens mij is het anno 2006 goeikoper om elektrisch standaard te plaatsen. Want wie neemt er nu nog genoegen met minder?

Comment

• het is toch geen drama dat er geen elektrische ruiten op zitten, leuk gadget meer ook niet, thuis gebruiken we ze nooit.

ja een gadget is het nu ook niet maar, echt nut heeft het niet. zo kunne we dan ook beginnen over een regensensor etc...

Comment

• Mijn vriendin haar Corsa is nagenoeg versleten, allez er beginnen kosten aan te komen en nu ziet het er naar uit dat ze binnenkort voor een nieuwe 5-deurs gaat.

'k geef ze geen ongelijk, het zijn qua uitzich alvast leuke wagentjes! Ben benieuwd om dat ding eens in het echt te kunnen bekijken en voelen.

Comment

• De 5 deurs is knap en de 3 deurs ook

Aan al degenen die zeggen dat het erg lijkt op de Clio wil ik zeggen dat ze mss geen ongelijk hebben, maar de Corsa is stukken knapper en totaal ni gebaseerd op de Clio (een model kan je niet zomaar kopieren op een paar maanden tijd)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
              het is toch geen drama dat er geen elektrische ruiten op zitten, leuk gadget meer ook niet, thuis gebruiken we ze nooit.

ja een gadget is het nu ook niet maar, echt nut heeft het niet. zo kunne we dan ook beginnen over een regensensor etc...
              hoe doe jij je ruiten dan open? een baksteen ingooien of wat?
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                hoe doe jij je ruiten dan open? een baksteen ingooien of wat?
                Airco.. Wij gebruiken de ruiten ook zelden, alleen als er een kauwgom moet worden weggegooid ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
                  Airco.. Wij gebruiken de ruiten ook zelden, alleen als er een kauwgom moet worden weggegooid ofzo
                  airco ok... maar je doet toch ooit wel je ramen eens open.

trouwens, airco kan je ook als een gadget beschouwen hé...

ik heb liever elektrische ramen dan airco moest ik kiezen.
                  2015 BMW F11 520dA

Comment

Wanneer doe jij de ramen open? Of jullie hebben geen airco misschien?

Airco is inderdaad een gadget, maar toch een pak handiger wanneer het 35° is dan bij zo'n temperatuur met het raampje open te zitten zweten. Als ik moest kiezen: resoluut airco, ook al zouden de ramen dan helemaal niet open kunnen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
                      Wanneer doe jij de ramen open? Of jullie hebben geen airco misschien?

Airco is inderdaad een gadget, maar toch een pak handiger wanneer het 35° is dan bij zo'n temperatuur met het raampje open te zitten zweten. Als ik moest kiezen: resoluut airco, ook al zouden de ramen dan helemaal niet open kunnen..
                      mijn ma haar corsa heeft geen airco nee. maar wel elektrische ramen. (was standaard bij het comfort-uitrustingsniveau)
                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• in de freelander doen we de kofferklep ruit neer. of het opendak in onze vorige wagen. de airco in onze huidege wagen werkt niet echt goed.

maar dat is of topic, nu weer over de schitterende Corsa D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                          Heb even de carconfigurator gecheckt, en de Essentia heeft inderdaad manuele raambediening, vanaf enjoy heb je standaard elekrische ramen.
                          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele
                            Heb even de carconfigurator gecheckt, en de Essentia heeft inderdaad manuele raambediening, vanaf enjoy heb je standaard elekrische ramen.
                            Dat was bij de Corsa C ook al het geval... .

Maar wat mij het meest opvalt op die foto met de raamzwengels... die middenconsole! Ga je mij niet vertellen dat dit deze van een Essentia is! Die zal wel zwart zijn neem ik aan

Comment

• Amai de nieuwe Corsa is wel een knap ding geworden succes verzekert!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele

Optionele ingebouwde fietsendrager
                                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Alléé,airco?ik vindt dat ze dat verplicht (standaard) zouden moeten maken,het zorgt namelijk voor veilige interieur omstandigheden winters zomers.
                                  Ik zou er niet meer zonder kunnen,lekker fris in de zomer (dus ook allerter achter het stuur)en in de winter géén aangedampte ruiten(hoevéél ongevallen gebeuren er niet door een slechte zichtbaarheid) lekker veilig zicht rondom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane
                                    Optionele ingebouwde fietsendrager

Ingebouwd? Komt dat ding uit de bumper geschoven dan?
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• ja. en wanneer niet nodig schuif je het er terug in.
                                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• knap designwerk van opel, vooral de vijfdeurs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
                                          Alléé,airco?ik vindt dat ze dat verplicht (standaard) zouden moeten maken,het zorgt namelijk voor veilige interieur omstandigheden winters zomers.
                                          Ik zou er niet meer zonder kunnen,lekker fris in de zomer (dus ook allerter achter het stuur)en in de winter géén aangedampte ruiten(hoevéél ongevallen gebeuren er niet door een slechte zichtbaarheid) lekker veilig zicht rondom.
                                          voor airco was er geen budget. sorry hoor

edit: laat maar, ik dacht dat je de andere post over m'n moeder haar corsa gequote had...
                                          2015 BMW F11 520dA

Comment

Working...
                                          X