Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik had hem gisteren (of was 't nu de dag ervoor?) hem ook al eens geconfigureerd op opel.be. daarna een astra genomen met dezelfde motor (1.4i), dezelfde uitrusting en kwam op een kleine €2000 verschil maar uit...
ik had hem gisteren (of was 't nu de dag ervoor?) hem ook al eens geconfigureerd op opel.be. daarna een astra genomen met dezelfde motor (1.4i), dezelfde uitrusting en kwam op een kleine €2000 verschil maar uit...
schandalig.
De nieuwe al kunnen configureren op Opel.be? Lijkt me sterk, tenzij ik wat over het hoofd gezien heb.
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Wanneer doe jij de ramen open? Of jullie hebben geen airco misschien?
Airco is inderdaad een gadget, maar toch een pak handiger wanneer het 35° is dan bij zo'n temperatuur met het raampje open te zitten zweten. Als ik moest kiezen: resoluut airco, ook al zouden de ramen dan helemaal niet open kunnen..
Als we beginnen te zeggen dat een airco een gadget is, wat is een airco dan?
Nee kvind het gewoon nogal grof dat net dat merk het aandurft die elektrische ruitenheffers niet standaard te geven.
Bij het zien van die foto's kom ik maar tot 1 conclusie:
Dit is een wagen zonder ziel Ik vond de vorige een koddig, veel knapper model. Dit is zoiets van "hey we bouwen een wagen die zoveel mogelijk op de clio trekt, met nog wat trekjes van de astra erin "
Deze wagen is echt een zielloos ding Hij is de lelijkste in zijn klasse, met voorsprong.
edit: een Astra GTC 1.3CDTI Sport met quasi dezelfde uitrusting komt op €18.098 (niet de catalogusprijs, maar de prijs min de netto korting en green bonus)
edit: een Astra GTC 1.3CDTI Sport met quasi dezelfde uitrusting komt op €18.098 (niet de catalogusprijs, maar de prijs min de netto korting en green bonus)
Duur!En zo een speciale opties heb je nu ook weer niet genomen!
Dan kan je beter de GTC nemen!
Er zijn nog steeds mensen die er geen nood aan hebben of die het niet willen. M'n schoonouders bijvoorbeeld. Twee keer per jaar komen ze naar Gent (vanuit Hasselt), alle andere kilometers worden binnen een straal van 20km uit hun woonplaats afgelegd. Als die mensen zich een nieuwe wagen aanschaffen (wat binnen een dik jaar het geval zal zijn) hebben die helemaal geen nood aan airconditioning en zijn die tevreden dat er nog wagens bestaan zonder.
Er zijn nog steeds mensen die er geen nood aan hebben of die het niet willen. M'n schoonouders bijvoorbeeld. Twee keer per jaar komen ze naar Gent (vanuit Hasselt), alle andere kilometers worden binnen een straal van 20km uit hun woonplaats afgelegd. Als die mensen zich een nieuwe wagen aanschaffen (wat binnen een dik jaar het geval zal zijn) hebben die helemaal geen nood aan airconditioning en zijn die tevreden dat er nog wagens bestaan zonder.
Het moesten ruitenheffers worden in het begin
dus als we beginnenn te zeggen dat elekrische ruitenheffers gadgets zijn, of ruiten in zijn geheel eigenlijk want ze worden toch niet gebruikt, wat is een airco dan
Die Green Bonus krijg je enkel volgens mij als je een hele oude auto naar't stort brengt. Maw die krijg je niet (in mijn geval). Die netto korting, waarop is die gebasseerd?
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Die Green Bonus krijg je enkel volgens mij als je een hele oude auto naar't stort brengt. Maw die krijg je niet (in mijn geval). Die netto korting, waarop is die gebasseerd?
Volgens mij krijg je die dus juist wel, volgens mij 1 of andere truk om nog meer korting te geven.
Opel gaat blijkbaar de weg op de Volkswagen enkele jaren geleden heeft ingeslagen. Veel vragen en weinig bieden. 'k Heb al enkele prijsvergelijkingen (VW<>ander merk) gehoord de laatste maanden en blijkbaar is VW er van aan het terugkomen. Op deze manier gaat GM allesinds z'n vel niet redden.
Die corsa ziet er wel goed uit, maar ik vind het eigenlijk erg dat ze alle nieuwe opels op de astra laten lijken.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment