Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Corsa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• iK heb een Corso real-life gezien: wat een lelijk hok. De snuit ligt er precies op.

Comment

• Ik gisteren ook een Corsa gespot, 3-deurs saai grijs zoals 90% van de wagens in België en wss een Enjoy uitvoering met wieldeksels. Wat viel die achterkant tegen zeg...in profiel ook maar flauw.

Neen, de enigste uitvoering waarin de corsa echt tot z'n recht komt is de 5-deurs denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
        Ik gisteren ook een Corsa gespot, 3-deurs saai grijs zoals 90% van de wagens in België en wss een Enjoy uitvoering met wieldeksels. Wat viel die achterkant tegen zeg...in profiel ook maar flauw.

Neen, de enigste uitvoering waarin de corsa echt tot z'n recht komt is de 5-deurs denk ik.
        De driedeurs trekt idd op niets.
        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Guzmico Bekijk Berichten
          Pff dat wachten op mijne wagen duurt lang!!!!
          Op bestelbon stond leverdatum 25 november... Nu dat zo stilaan dichterbij komt, heb ik eens gebeld naar den dealer, met de vraag of die datum nog altijd de verwachting was of niet.
          Zijn antwoord: "Ik zal eens kijken in de computer... momentje.... Euhm, ja meneer,... wegens een totaal onverwacht overdadig aantal bestellingen, heeft alles vertraging opgelopen. Uw wagen wordt nu verwacht eind december, begin januari..."

Kan ik dus niet mee lachen he... Dat is toch niet even een vertragingske he... Dat maakt dan minstens 4 weken extra. Dat is dus in totaal 12 weken minimum... AAAAARRRGHHH!!!!

Comment

• 1 voordeel:
            je maakt de wagen 1j jonger als je hem begin januari inschrijft.

Ik ga wachten tot op het salon om hem te bestellen.
            Maar met de facelift van de astra begin ik toch een beetje te twijfelen.
            Hangt af van welke korting ik zal krijgen
            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Astra GTC vind ik veel mooier dan de corsa 3d. Als ik een corsa moet kiezen neem ik de 5 deurs wel.

Comment

Op bestelbon stond leverdatum 25 november... Nu dat zo stilaan dichterbij komt, heb ik eens gebeld naar den dealer, met de vraag of die datum nog altijd de verwachting was of niet.
                Zijn antwoord: "Ik zal eens kijken in de computer... momentje.... Euhm, ja meneer,... wegens een totaal onverwacht overdadig aantal bestellingen, heeft alles vertraging opgelopen. Uw wagen wordt nu verwacht eind december, begin januari..."

Kan ik dus niet mee lachen he... Dat is toch niet even een vertragingske he... Dat maakt dan minstens 4 weken extra. Dat is dus in totaal 12 weken minimum... AAAAARRRGHHH!!!!
                Mijn schoonbroer heeft dat ook aan de hand gehad met zijn Corsa

Comment

• Daarstraks een D-tje achter ons C-tje geparkeerd... Schoon interieurtje, maar geef mij zó hard toch maar de C he!!
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Troost U.

Ik had half december 2000 een Astra Coupé besteld. Deze werd pas afgeleverd begin mei 2001.
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Morgen de Corsa in beeld op AutoWereldTV!

Ik heb er geen meer gezien :s

Comment

• Heb vandaag m'n eerste in het wild gezien. Toch een beetje een teleurstelling...

Comment

• Corsa OPC:

Dat ziet er goed uit he, iemand een idee wanneer hij voorgestelt wordt?

Comment

• Hallo!

Hier de fotograaf van dienst die dag.

Is dat niet de Opel Corsa VXR die volgend jaar wordt voorgesteld?

Comment

• het kan al dat het gezegd is maar stond de nieuwe corsa ook niet in het knalrood in het sportpaleis tijdens de night of the proms ?!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                het kan al dat het gezegd is maar stond de nieuwe corsa ook niet in het knalrood in het sportpaleis tijdens de night of the proms ?!?
                                Best mogelijk, Opel is trouwe sponsor van dat evenement, en er staat er altijd wel eentje binnen
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten
                                  Hallo!

http://www.evo.co.uk/news/evonews/68...next_year.html
                                  OPC = VXR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                    het kan al dat het gezegd is maar stond de nieuwe corsa ook niet in het knalrood in het sportpaleis tijdens de night of the proms ?!?
                                    Klopt !
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction ofzo
                                      Hallo!

http://www.evo.co.uk/news/evonews/68...next_year.html
                                      Heb je foto's van de achterkant ?
                                      Staan die uitlaten echt zo ?
                                      Jakkes

Last edited by ; 13/12/2006, 01:02. Reden: Miserie met de quote haakjes

Comment

• Op NOTP stond idd een rode corsa met een sportief kitje erop en deze was werkelijk prachtig gelijk hij daar stond!

nu even die VXR of OPC versie..: de achterkant (lichten) is toch niet hetzelfde als die van de gewone versie. Dit lijken meer Astra lichtunits...Vind het wel knap!

Comment

• Opel is goed bezig...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X