Oorspronkelijk geplaatst door "carscoop.blogspot.com
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Corsa
Collapse
X
-
-
-
Ik ben er absoluut niet gek van.
Het interieur is typisch zakelijk Opel en alles behalve origineel
Het exterieur wil te veel designelementen samengebald zien in één ontwerp en dat in een kleine auto, en dat werkt duidelijk niet.
Ik zie nogal wat trekjes van recente franse wagens uit hetzelfde segment.
De Fiat Punto neemt hier, wat design in dit segment betreft, duidelijk de leiding : sterk en sober.
Deze Corsa echter...
Men wil duidelijk geen risico's nemen met deze wagen.
Comment
-
De tellerpartij en grote oplichtende draaiknoppen kunnen me niet echt bekoren, vermoedelijk zal de alu look ook plastiekerig aanvoelen
Wait and see voorlopig, maar nu valt de buitenkant me beter mee dan de binnenkant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cold1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DroesDit is gwn een schaamteloze copie van de Renault Clio III
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cold
Ik verwijt hem hetzelfde als de Clio. Te vrouwelijk! Vooral dat interieur. De middenconsole zou een waardige opvolger zijn van de renault Twingo.
De achterkant deed me reeds bij scoops denken aan een clio, een daar is het bij gebleven.
Voorkant is het meest geslaagde, maar dan nog vind ik niet echt mooi. Opel had hier iets veel mooiers kunnen van maken, getuige de scoops die rondgingen van een OPC-blauwe versie .
Wat niet wegneemt dat ik er wel eens ga mee rijden
Ben wel content, elke concurrent die me van mijn aankoop kon doen spijt hebben, laat het afweten
Comment
Comment