Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als hij warmstaat moogt ge gas geven, gewoon niet langdurig zwaar belasten in 't begin ...
    Dus ff 100 km aan een stuk tegen aan het rood rijden is niet gezond voor de rest moet ge naar niet teveel omzien
    So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
      Als hij warmstaat moogt ge gas geven, gewoon niet langdurig zwaar belasten in 't begin ...
      Dus ff 100 km aan een stuk tegen aan het rood rijden is niet gezond voor de rest moet ge naar niet teveel omzien
      80km wel?

Comment

• En dat nadraaien, is dat echt aan te raden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          En dat nadraaien, is dat echt aan te raden?
          Is volgens mij enkel nodig bij een turbo blok.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Is volgens mij enkel nodig bij een turbo blok.
            Oeps Zal dat dan maar beginnen doen zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
              Haha, van m'n moto hebben ze nadien toegegeven dat dat eigenlijk ook niet meer nodig is maar dat ze dat zeggen om de bestuurder te laten wennen aan de moto.
              Maar heb echt geen idee als het nog nodig is voor een auto. Misschien hadden ze zelf al 2000km gereden met uwen S5 om zich wat te amuseren

AHA...... daarom mocht ik pas na een week mijn auto ophalen.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                Vinden jullie niet dat hij soms nogal springerig is als je heeeel sportief rijdt op niet al te beste wegen?
                We zouden misschien eens een mini-meeting moeten doen om ze eens te vergelijken!!
                Yep, en waar ik woon zijn het bijna allemaal slechte wegen.
                Ik rij ofwel comfort ofwel persoonlijk met dynamische motor en comfort vering.
                Sportvering vind ik echt niet te doen.
                Zou wel is willen weten of de comfort vering hetzelfde, beter of slechter is dan de standaard vering?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                  Zou wel is willen weten of de comfort vering hetzelfde, beter of slechter is dan de standaard vering?

we kunnen eens samen komen op het oude vliegplein in brustem. zowel vlakke baan als een beetje "hobbelig" en heel veel ruimte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                    Bij onze porsche is dat net hetzelfde, op de weg is de sportstand veeeeeeeeel te hard, ie springt van hier naar daar. Op circuit is het wel formidabel, maar dan alleen ook daar...

Comment

• dit heb ik van mijn dealer gehad? gaat mijn verzekering voor het kenteken zorgen?

U kan dan een verzekering aanvragen en normaalgezien zal uw verzekeringsmakelaar dan de nummerplaten aanvragen bij de overheid. Eenmaal dat u uw kentekens heeft, kunnen we een afspraak maken voor de levering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Zit jij toevallig niet op het RSC Anderlecht forum? Denk daar iets gelijkaardigs gelezen te hebben. Audi A5 thuis gestolen en de nieuwe wss geen A5.
                        Ging net dezelfde vraag stellen, had het daar ook gelezen.
                        Serieus pijnlijk natuurlijk. Je hebt dan zo'n superbak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                          dit heb ik van mijn dealer gehad? gaat mijn verzekering voor het kenteken zorgen?

U kan dan een verzekering aanvragen en normaalgezien zal uw verzekeringsmakelaar dan de nummerplaten aanvragen bij de overheid. Eenmaal dat u uw kentekens heeft, kunnen we een afspraak maken voor de levering
                          Jop Als je via een makelaar verzekerd bent doet hij dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                            Bij onze porsche is dat net hetzelfde, op de weg is de sportstand veeeeeeeeel te hard, ie springt van hier naar daar. Op circuit is het wel formidabel, maar dan alleen ook daar...

Zijt gij een oude vent ofzo?

Ik ben met de sportstand over kasseiwegen aant het rijden geweest en ik vond die helemaal niet te hard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Zijt gij een oude vent ofzo?

Ik ben met de sportstand over kasseiwegen aant het rijden geweest en ik vond die helemaal niet te hard
                              Kom 29/4 eens naar zolder dan zul je t wel zien...

Comment

• Serieus, die sportstand deugt echt niet voor de openbare weg, als jij vindt dat je op een hobbelige weg een beter wegligging hebt met de p in sportstand, dan heb je nog nooit snel over achterafweggetjes gedonderd...
                                Die sportstand geeft enkel een beter resultaat op een biljartvlakke baan.
                                En, de automatische stand gaat, indien nodig, zelf over naar een hardere demping.

Wat dat oude vent gedoe betreft, ja dat kan misschien wel kloppen... 't is te zien hoe je dat bekijkt...
                                Wat leeftijd betreft zullen er dat wel vinden, voor de rest kan ik wel nog een beetje mee...
                                Hier nog een picske van een ander activiteitje...
                                2e in de pokerrun deze zomer... 147km/u over de Schelde..
                                voor nen oldie nie mis toch? (de groen-oranje bernico zijn wij)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                  Serieus, die sportstand deugt echt niet voor de openbare weg, als jij vindt dat je op een hobbelige weg een beter wegligging hebt met de p in sportstand, dan heb je nog nooit snel over achterafweggetjes gedonderd...
                                  Om dat laatste te doen koop je dan ook beter een Evo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                                    we kunnen eens samen komen op het oude vliegplein in brustem. zowel vlakke baan als een beetje "hobbelig" en heel veel ruimte
                                    Dat is dé perfecte plaats om objectief te kunnen vergelijken ;-)
                                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                      hoho, gij zijt nogal iets van plan .....
                                      ik hoop dat je met die 3cm de hele as bedoelt want anders ga je nogal problemen hebben doordat de banden uit de kas komen
                                      vandaag heb ik de mijne erop gezet:
                                      20mm H&R per wiel, dus 40mm voor de as en staat gewoon perfect
                                      je moet uitgaan van de ET waarde van de velg en in uw geval is dit ET32
                                      32-20 = ET 12
                                      hmm, bestaat er ergens een lijst van die ET waardes van de Audi Velgen??

Comment

• Gisteren een A5/S5 gezien ?? Hij was getuned door ABT dus ik kon het niet meer zien. Zijn uitlaten waren ook vervangen + andere diffusor + andere voorkant.
                                        T'was trouwens een rustige chauffeur, hebben een 50km samen gereden maar hij kwam altijd terug aansluiten eens ik voor het rood stond
                                        T'zijn gsm pics hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                          Gisteren een A5/S5 gezien ?? Hij was getuned door ABT dus ik kon het niet meer zien. Zijn uitlaten waren ook vervangen + andere diffusor + andere voorkant.
                                          T'was trouwens een rustige chauffeur, hebben een 50km samen gereden maar hij kwam altijd terug aansluiten eens ik voor het rood stond
                                          T'zijn gsm pics hoor

Dat is een body-kit van Caractere volgens mij. Ben er vrijwel zeker van.

Is eigenlijk niet echt mijn ding, geef mij maar OEM, maar ieder zijn smaak natuurlijk

Grtz.
                                          Nick

Comment

Working...
                                          X