Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenLOL, je zou eens moeten weten wat je niet weet hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenLOL, je zou eens moeten weten wat je niet weet hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenVanuit Ingolstadt bedoel je dan toch, want de 11de werd er hier niet gewerkt
Mvg,Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtenik ben een moeilijke als het op opties aankomt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtenik ben een moeilijke als het op opties aankomt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenEr zullen er wel een pak tussenzitten met een deftige uitrusting, dus dan struikel je over kleine details zoals een antraciet dakhemel? Anyways, er is toch geen enkele optie waar ik een jaar op zou wachten...
Audi A5 2.7tdi S-Line Multitronic 190pk/400nM
Fantoomzwart (pareleffect)
Exterior Pack Sport Design S line
Audi Exclusive 19" 5-Spaak design
Milano Leder + lederpakket
S-Line Multifunctioneel stuur met schakelfunctie
Zetelverwarming vooraan
Elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels. Buitenspiegels elektrisch inklapbaar. Binnen- en buitenspiegels met automatische dag/nachtstand.
Licht -en regensensor
Lichtpakket
Universele afstandsbediening (Homelink)
Parkeerhulp achteraan
Zonder kentekens
Afneembare trekhaak
Reservewiel (thuiskomertje + reparatieset)
anti-diefstalmoeren
Koffermodule + Opberg module + Skizak/opening
3-zone airco
Middenarmsteun
Cruisecontrol
3G MMI + kleurendisplay tussen tellers
Audi Sound System
Audi Music Interface voor MMI
Audi Bluetooth telefoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenVandaag D'Ieteren gecontacteerd en te horen gekregen dat mn A5 verplaatst is van
week 14, '09 naar week 2, '09 (2.0 Tfsi)
Goed nieuws maar ben ook al ant wachten sedert maart '08, dusja ...
we zien wel.
Op den duur geloofd een mens toch niets meer ...
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichtenwanneer heb je je a5 besteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenAls je zo één vindt koop ik hem meteen maar ik vrees ervoor
Audi Exclusive 19" 5-Spaak design
Zonder kentekens
Afneembare trekhaak
Reservewiel (thuiskomertje + reparatieset)
anti-diefstalmoeren
Skizak (de mijne kopen? hehe)
Audi Music Interface voor MMI
Audi Bluetooth telefoon
Bij het andere deel van het lijstje zit niks exclusiefs tussen, dus dan denk ik dat het doenbaar is om deze configuratie te vinden. Wie weet vind je een 3.0TDI aan een betere prijs dan de 2.7.
Maar goed, de jouwe is reeds besteld zeker..., nevermind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIBij het andere deel van het lijstje zit niks exclusiefs tussen, dus dan denk ik dat het doenbaar is om deze configuratie te vinden. Wie weet vind je een 3.0TDI aan een betere prijs dan de 2.7.
Maar goed, de jouwe is reeds besteld zeker..., nevermind.
En 5000euro BIV voor een 3.0 geef ik niet
Comment
-
Ik heb in maart mn A5 besteld, een 1.8 Tfsi Sline.
Eind oktober heeft D'Ieteren mij gemaild dat de 1.8 Tfsi niet meer beschikbaar was &
dat dit kosteloos verandert is naar een 2.0 Tfsi, vandaar.
Trouwens mn kleur is ook al gewijzigd. Khad een Avuszilvere besteld en moeten veranderen naar een Monzazilvere. (wegens niet meer beschikbaar)
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenLaat ons zeggen dat em in pre-order phase is. En neen, als ik nadien alles moet regelen kom ik er niet met m'n budget
En 5000euro BIV voor een 3.0 geef ik niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenIk heb een 3.0 waar ik maar 2500 BIV voor betaal...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten'Maar'!?
Sintruin till I die
Comment
Comment