Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja... Tenzij ge iedere keer een verschot in uwe rug wilt oplopen, raad ik aan de kinderen gewoon in de koffer op te bergen. Of de volgende keer een ander karretje aan te schaffen, misschien?
Neen serieus, ik zou het niet weten. Coupés zijn aan mij sowieso niet besteed als wagens voor dagelijks gebruik, net omwille van die heisa met kinderstoelen. Leuk als weekendwheels, maar voor in de week geef ik de voorkeur aan iets handigers.
Tis zo dat ge uw kinderen rapper hebt als uwen audi a5...
En om den boel te annuleren heb ik geen goesting. Ik bedoel den auto want ik voel em al komen
Tis zo dat ge uw kinderen rapper hebt als uwen audi a5...
En om den boel te annuleren heb ik geen goesting. Ik bedoel den auto want ik voel em al komen
vraag eens aan E90N, dacht dat die eens naar baby2000 was gereden met de testwagen
ik zit te twijfelen tussen een 3.0TDI (voor het koppel), maar we rijden maar 10000 km per jaar, en nog meestal korte ritjes. Ik ben bang voor problemen met de dpf.
maar het koppel van een 3.0 TDI met chip is denk ik vree plezant.
waar zou je een testrit met deze twee kunnen aanvragen?
Kan goed zijn, maar je moet wat aan de gezondheid van je wagen denken. Een 2.0 TFSI 211pk met chip zal ook genoeg koppel hebben, en ook wreed plezant rijden
Kan goed zijn, maar je moet wat aan de gezondheid van je wagen denken. Een 2.0 TFSI 211pk met chip zal ook genoeg koppel hebben, en ook wreed plezant rijden
Als je een testrit in kortenberg aanvraagt, zeg dan dat je een uur of langer wil rijden.
Anders krijg je hem maar een half uur en dat betekent niks.
Als je pech hebt en een beetje fille en een paar rode lichten tegenkomt dan kan je al terug keren.
Ik ben zeer tevereden van de 2.7 en vooral als je rustig wil cruisen, dan maakt hij zo een 1000 a 1500 toeren en zoemend geluid.
Ik denk niet dat je met de 2 liter diesel hetzelfde gevoel gaat hebben en van een benzine kan ik niet meespreken.
De meeste hier op de forum zullen denken, cruisen was da, moet het niet racen zijn?
Maarja ieder zijn ding he
Als je een testrit in kortenberg aanvraagt, zeg dan dat je een uur of langer wil rijden.
Anders krijg je hem maar een half uur en dat betekent niks.
Als je pech hebt en een beetje fille en een paar rode lichten tegenkomt dan kan je al terug keren.
Ik ben zeer tevereden van de 2.7 en vooral als je rustig wil cruisen, dan maakt hij zo een 1000 a 1500 toeren en zoemend geluid.
Ik denk niet dat je met de 2 liter diesel hetzelfde gevoel gaat hebben en van een benzine kan ik niet meespreken.
De meeste hier op de forum zullen denken, cruisen was da, moet het niet racen zijn?
Maarja ieder zijn ding he
bedankt voor de reactie,
je kan de 2.7TDI enkel met de multitronic krijgen, en als ik zie wat een problemen mijn ouders met een A6 2.0tdi multitronic al hebben gehad , ik ben een beetje het vertrouwen in deze automaat kwijt.
kort:
multitronic=troubles vanaf 100K
2.0tfsi = voorwielaandrijving, niet te vergelijken met quattro die veel meer een sportieve sensatie geeft
3.0tdi= een gelukkige vadertje staat, maaar ook telkens een op je face als je m de sporen geeft.
Als geld niet echt de doorslag geeft is de quattro voor een sportieve rijder zeker de beste keuze (zelfs in diesel).
Als je moet kiezen tussen de 2.0tfsi en de 2.7 multitronic ga dan voor de 2.0tfsi manual.
Ik word allergisch van koppelreacties in het stuur en doorkrabbende voorwielen, dat is de belangrijkste reden waarom ik de 3.0 koos. Anders was het een 2.7 geweest.
je kan de 2.7TDI enkel met de multitronic krijgen, en als ik zie wat een problemen mijn ouders met een A6 2.0tdi multitronic al hebben gehad , ik ben een beetje het vertrouwen in deze automaat kwijt.
Comment