Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
    enkele fotokes
    Schitterende S5, Piet. Naar mijn mening de mooiste kleurencombinatie beschikbaar op die auto. Congrats!

Comment

• zeer mooie combo idd
      had dat rood leder ook beschikbaar geweest op een A5, had ik voor dezelfde combo gegaan als jij

veel plezier ermee!
      Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Damn

Comment

• @ Piet S5 : prachtige wagen

Denk dat je één van de eerste bent met die nieuwe led-achterlichten hier op het forum.

Als het eens past een nacht foto aub

Grtz.
          Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
            ik heb vandaag de hele dag de DIV te Zwijnaarde proberen te bellen,
            hebben die vakantie ?? er werd gewoon niet opgenomen........
            DIV in Oostende is juist hetzelfde. Daar wordt er gewoonweg NOOIT opgenomen.

Geen vakantie hoor, nemen gewoon niet op...
            2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
            2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
              @ Piet S5 : prachtige wagen

Denk dat je één van de eerste bent met die nieuwe led-achterlichten hier op het forum.

Als het eens past een nacht foto aub

Grtz.
              Nick

OK zal niet te vergeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                Zalige combinatie, echt een prachtkar!
                Nog iets lager en hij staat perfect, maar da's mijn gevoel.
                Proficiat, geniet ervan!

En dan voor elk drempeltje of bultje extra moeten opletten.... neen dank u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                  DIV in Oostende is juist hetzelfde. Daar wordt er gewoonweg NOOIT opgenomen.

Geen vakantie hoor, nemen gewoon niet op...
                  Dit heeft een héél simpele verklaring:
                  Bij DIV hebben ze de opdracht gekregen GEEN telefoons meer op te nemen wegens steeds lastig vallen met vele overbodige vragen. Doen ze niets anders dan constant telefoons beantwoorden.
                  Meen dat er op de website ook géén telefoonnummers meer staan.
                  Dus doe geen moeite meer maar ga ter plekke en wacht daar "uren" ;-)
                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                    nog enkele
                    Gedurft maar mooi

Have fun

Comment

• even iets anders.
                      vandaag naar Alkmaar (NL) geweest langs Pedro Hartog van Hartog tuning met mijn C 70 T5. de auto heeft nu 300PKs, mensen dat gaat als een brandweer
                      ik hoop dat ik met mijn 2.0TFSI een beetje kan bijhouden, maar ben bang van niet........

Comment

• Mag ik vragen wat je betaald hebt? Desnoods via PM

Comment

• Enig idee of onderstaande lichten enkel voor de cabriolet versie zijn of komen die ook op het A5 model 2009?

Kijk niet alléén naar de leds (ik weet dat dit nu al op de S5 coupé 2009 komt) maar ook achteruitrij lichten (witte streep)

Misschien zijn dit al de nieuwe lichten voor de facelift van de A5 coupé? of is dit speculatie

Graag jullie feedback en ideeën...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                            Enig idee of onderstaande lichten enkel voor de cabriolet versie zijn of komen die ook op het A5 model 2009?

Kijk niet alléén naar de leds (ik weet dat dit nu al op de S5 coupé 2009 komt) maar ook achteruitrij lichten (witte streep)

Misschien zijn dit al de nieuwe lichten voor de facelift van de A5 coupé? of is dit speculatie

Graag jullie feedback en ideeën...
                            Koop een A5 cabrio voor het vrouwtje, dan ben je zeker van die leds

Grtz.
                            Nick

Comment

• Goede opmerking maar we HEBBEN al een cabrio momenteel en willen die net weg omdat we er toch géén gebruik van maken en een kindje van 3 jaar hebben...

Comment

• Nick, hoe rijdt anders uw 2.0tfsi?
                                Wat verbruikt hij in het stad? enig idee?

greets,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                  Nick, hoe rijdt anders uw 2.0tfsi?
                                  Wat verbruikt hij in het stad? enig idee?

greets,
                                  Nu bijna 5000km achter de rug en ben er supercontent van

Ik heb een gemiddeld verbruik van 10,0l over die 5000km.

Het hangt vooral af, hoe je ermee rijd. Onder de 8l lukt echt wel, zelfs in het stad.

Trekkracht is enorm voor mij, (kom wel van een 1.9tdi) Tot boven de 130km/u in derde en dat met slechts 180pk. Wat als ik er 240 zal hebben binnenkort ?! Bij 200 km/u (Duitsland ) draait de motor 3850tr/min in zesde.

Grtz.
                                  Nick

Comment

Ik heb een gemiddeld verbruik van 10,0l

Grtz.
                                    Nick
                                    dat heeft onze 2.7 ook

Comment

• De vraag is waarom kopen er dan zoveel mensen die 2.7tdi?

Ik denk ook dat je een "zware voet" hebt... als je er gewoon mee rijdt (lees op tijd schakelt) kom je snel aan 7-8l.

Comment

Nu bijna 5000km achter de rug en ben er supercontent van

Ik heb een gemiddeld verbruik van 10,0l over die 5000km.

Het hangt vooral af, hoe je ermee rijd. Onder de 8l lukt echt wel, zelfs in het stad.

Trekkracht is enorm voor mij, (kom wel van een 1.9tdi) Tot boven de 130km/u in derde en dat met slechts 180pk. Wat als ik er 240 zal hebben binnenkort ?! Bij 200 km/u (Duitsland ) draait de motor 3850tr/min in zesde.

Grtz.
                                        Nick
                                        Daar moet meer uit te halen zijn, ik haal de 100 al in 2de Kom Nick, pushen die handel

Comment

• ik had een goede deal met hem
                                          volvo heeft hij voor 450 euro gedaan, en de audi voor 500 euro 250PKs.
                                          die gast heeft een zeer goede naam in NL.

Comment

Working...
                                          X