Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenMaar goed dat de Groen niet aan de macht zijn, anders mochten we nergens nog sneller rijden dan 100km/u. Dan kwam je nooit nog verder dan 2e gear....
Comment
-
vergelijking oude lichtjes versus LEDBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenDe vraag is waarom kopen er dan zoveel mensen die 2.7tdi?
Ik denk ook dat je een "zware voet" hebt... als je er gewoon mee rijdt (lees op tijd schakelt) kom je snel aan 7-8l.
auto komt veel in stad en de expresweg sint-truiden - hasselt. is eigenlijk een baan waar om de 2km (gemiddeld) een verkeerslicht staat. als je pech hebt, heb je ze allemaal. ookal geef je lcihtjes gas, je hebt eigenlijk altijd een inspuiting van rond de 30l in 1e ... zo loopt het verbruik nu eenmaal op. op autostrade ligt het inderdaad rond de 7.5l
Comment
-
iemand een idee wat de LED-achterlichten kosten van S5 bij de dealer?
staan er op ebay voor 600€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk Berichteniemand een idee wat de LED-achterlichten kosten van S5 bij de dealer?
staan er op ebay voor 600€
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...MEWA:IT&ih=010
Achtung: Audi hat bei diesen LED Rückleuchten die Anschlußstecker geändert. Entsprechende Anleitungen für den Umbau der Stecker findet man im Internet1 x S5 LED Rückleuchten Links
GRATIS: Lampenträger für alle vier Rückleuchten inkl. Birnen !!
Lieferumfang;
1 x S5 LED Rückleuchten Rechts
1 x Lampenträger Links inkl. Birnen
1 x Lampenträger Rechts inkl. Birnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk Berichtenhoe bedoel je, er zit toch een adapter bij ?
GRATIS: Lampenträger für alle vier Rückleuchten inkl. Birnen !!
gratis : Lamp houder voor alle vier de achterlichten met peren
of ben ik mis ?
volgens de tekst en voor de aansluiting moet je je info zoeken op het internet.
Dat is toch wat ik er ven begrijp.
Achtung: Audi hat bei diesen LED Rückleuchten die Anschlußstecker geändert. Entsprechende Anleitungen für den Umbau der Stecker findet man im Internet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenIemand een idee of dit binnenkort niet standaard wordt toegepast op alle modellen?
ik hoop het niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVoor een facelift is het toch nog wat vroeg neen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenDat zou pas belachelijk zijn. Eerst bijna een jaar wachten op de wagen en tegen dat je hem krijgt rij je al met een oudere wagen rond. Dan mogen ze hem voor mijn part houden en betaal ik hem niet!!!
Want ik ziet het al aankomen:
- kijk naar de nieuwe lichten van a5 cabrio
- kijk naar de nieuwe lichten van de S5 model 2009
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenkzou het niet weten... als je ziet hoveel keer de A3 in een korte tijd is veranderd.
Is dat niet na 4 jaar dat er een FL komt?
Dat was toch het geval bij de A4/A6, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenDat zou pas belachelijk zijn. Eerst bijna een jaar wachten op de wagen en tegen dat je hem krijgt rij je al met een oudere wagen rond. Dan mogen ze hem voor mijn part houden en betaal ik hem niet!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenmijn papieren zijn toegekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
morgen alles naar de verzekeraar faxen, 2 dagen op de platen wachten en.........
as donderdag de auto gaan halen
Comment
Comment