Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
voor VAG?
Zou er dan echt zoveel verschil zijn tussen al deze verschillende tuners?
Elke tuner heeft wel zo wat zijn specialiteiten, JDE en Hartog zijn nu eenmaal gekend voor hun specialiteit in VAG motoren (Volkswagen, Audi, Seat, ..). Anderen gaan dan weer beter zijn in BMW motoren, of Porsche, of ..
Ben ik ook welkom met mijn Q5?
En als dat zo is, waarvoor dank
Mag ik dan starten vanaf pole-position of braafjes helemaal vanachter
Wat mijn ervaring is (als Audi A3 organisator)dat het best allemaal dezelfde modellen moeten zijn.
Dit maakt het specifieker en voor unieker voor eventuele fotoreportages.
Een Q5 is een prachtige wagen maar staat niet echt tussen sportieve wagens he
Als er een Audi meeting is dan kunnen we allemaal eens mee ;-)
edit:
te koop aangeboden:
Zeer mooie set nagelnieuwe en orginele aluminium velgen
6-armen design maat 7,5 J X 17 met bandenmaat 225/50R17 voor
de nieuwe Audi A5 (alléén velgen)
--> ik overweeg een bod van € 600 is dit een aanvaardbaar bod of te hoog denken jullie ?
(is om mijn winterbanden op te leggen voor ons skiverlof binnenkort)
@thibaut:
Jij had de uwe in november verkocht zie ik nu, jammer dat ik het niet gezien heb
Voor welk bedrag heb jij de uwe verkocht ?
Wat mijn ervaring is (als Audi A3 organisator)dat het best allemaal dezelfde modellen moeten zijn.
Dit maakt het specifieker en voor unieker voor eventuele fotoreportages.
Een Q5 is een prachtige wagen maar staat niet echt tussen sportieve wagens he
Als er een Audi meeting is dan kunnen we allemaal eens mee ;-)
edit:
te koop aangeboden:
Zeer mooie set nagelnieuwe en orginele aluminium velgen
6-armen design maat 7,5 J X 17 met bandenmaat 225/50R17 voor
de nieuwe Audi A5 (alléén velgen)
--> ik overweeg een bod van € 600 is dit een aanvaardbaar bod of te hoog denken jullie ?
(is om mijn winterbanden op te leggen voor ons skiverlof binnenkort)
@thibaut:
Jij had de uwe in november verkocht zie ik nu, jammer dat ik het niet gezien heb
Voor welk bedrag heb jij de uwe verkocht ?
Niet helemaal akkoord. Ik vind dat fans van de A5 ook welkom moeten zijn. Al vind ik het logisch als je de A5's samenzet, en de rest wat apart. Dit weekend ook naar een S/RS meeting geweest, en daar was ook iedereen welkom Al stond het S/RS geweld wel centraal natuurlijk Maar zoiets is aan de organisator om te beslissen, de persoon die er zijn tijd in steekt moet maar beslissen hoe hij het wil.
Ik zie zo'n meeting wel zitten. Ben van de kanten van Antwerpen dus ik kom zeker. Heb eens een vraagske ivm chiptuning. Ik hoor veel over Heinz, powerplus en ziptuning. Heinz en PP zijn ongeveer hetzelfde van prijs maar ziptuning is wel wat goedkoper + ze zeggen dat ze langer garantie geven. Weten jullie wat de beste oplossing voor mijn auto is? Iemand die zijn audi heeft laten chippen mag altijd via PM ook..
De mijne is getuned door Ziptuning, en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Nu, ik betwijfel zowieso of er echt veel verschil is tussen de genoemde tuners, de resultaten die ze voorleggen qua vermogen en koppel zijn ook min of meer gelijk. Het feit dan Ziptuning 2 jaar motorgarantie geeft zonder meerkost, zou toch een teken moeten zijn dat het kwalitatief in orde is. Mijn vrouw haar auto heb ik 2 jaar geleden bij hen laten doen, en tot op heden geen enkel probleem. By the way, een leuke bijkomstigheid is dat het verbruik zakt, ik zit nu met m'n 3.0TDI op 7,8l/100km, dat is toch goed een halve liter lager dan voorheen.
Rij nu al 3 dagen met een nieuwe A6 (vervangwagen) en nog geen 3D maps tegengekomen. In Brussel ook niet. Voor de rest werkt de GPS wel goed, alleen snap ik het nut van die joystick niet want nog nooit gebruikt
Rij nu al 3 dagen met een nieuwe A6 (vervangwagen) en nog geen 3D maps tegengekomen. In Brussel ook niet. Voor de rest werkt de GPS wel goed, alleen snap ik het nut van die joystick niet want nog nooit gebruikt
Die joystick is inderdaad een gadget, je kan er wat mee over de kaart bewegen, maar verder zie ik er het nut ook niet van in.
Die joystick is inderdaad een gadget, je kan er wat mee over de kaart bewegen, maar verder zie ik er het nut ook niet van in.
Heb je de joystick nodig om te navigeren door de menu's van een video-dvd? Voor zover het bekijken van een dvd'tje in een stilstaande auto het gadget-niveau overstijgt natuurlijk.
Comment