Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    "mijn"

En beter idee van wat? Wat een S line is? Dat weten we hier ze En heeft ie S line exterieur ook?
    Ge moetet bezien als een firmawagen Ik mag er mee rijden wanneer ik wil maar hij is idd niet in mijn eigen bezit

Hij heeft volgens mij ook S-line exterieur, der hangen toch logokes aan den buitenkant

Comment

• Bij een "gewone" S line zonder exterieur hangen die logootjes ook ze

Comment

• S-line exterieur is in mijn ogen echt niet de moeite waard om er zoveel geld voor neer te tellen...
        Maar natuurlijk als je géén max budget hebt, zou ik het natuurlijk ook nemen.

Maar ipv s-pakket outdoor (!!) neem ik wel panodak, ami, bluetooth voorbereiding ...

Aan de uitlaten van de rode A5 met "halve-S5" look, zie je ook dat het géén S5 is maar eerder een 2.0 tfsi of een 2.0 tdi... (= betere zin niet?)
        Last edited by ; 11/03/2009, 19:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
          S-line exterieur is in mijn ogen echt niet de moeite waard om er zoveel geld voor neer te tellen...

Maar ipv s-pakket outdoor (!!) neem ik wel panodak, ami, bluetooth voorbereiding ...

Aan de uitlaat van de rode A5 met "halve-S5" look, zie je ook aan de uitlaten.
          Het is een 2.0 tfsi of een 2.0 tdi.
          Dat is goesting. Ik vind het een must, maar op dat vlak ben ik geen referentie En uw voorlaatste zin is opgesteld alsof je teveel gedronken hebt

Comment

• Ik heb hier een audi a5 aanbieding gevonden, maar vind de prijs verdacht laag... denken jullie dat er een geurtje aan is?

Versie COUPE/6V/NIEUWSTAAT jaar 8/2008 brandstof Benzine koetswerk Coupe kilometers 13000 km cilinderinhoud 1798 cc vermogen 180 pk kleur Zwart Metaalkleur prijs €29990 (BTW aftrekbaar)
            Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
            http://www.aanbod.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
              Ik heb hier een audi a5 aanbieding gevonden, maar vind de prijs verdacht laag... denken jullie dat er een geurtje aan is?

Versie COUPE/6V/NIEUWSTAAT jaar 8/2008 brandstof Benzine koetswerk Coupe kilometers 13000 km cilinderinhoud 1798 cc vermogen 180 pk kleur Zwart Metaalkleur prijs €29990 (BTW aftrekbaar)
              Vanop autozone? Waarom zou het.
              Contacteer de garage en bespreek het eens met hun.
              Niet iedereen vraagt teveel voor een okkazie en als het een hoax is, zal je het snel weten hé

Comment

Bij een "gewone" S line zonder exterieur hangen die logootjes ook ze
                Weet ik veel Ik weet dat hij super rijd En een full option is en er zeer fijn uitziet :p
                Budget speelde voor mij geen rol want ik ebbem niet moeten dokken

Comment

• Klopt dit....?

Comment

S-line exterieur is in mijn ogen echt niet de moeite waard om er zoveel geld voor neer te tellen...

Aan de uitlaat van de rode A5 met "halve-S5" look, zie je ook aan de uitlaten.
                    Het is een 2.0 tfsi of een 2.0 tdi.
                    Een 2.0 TDI ... (indien originele uitlaten).
                    Deze zijn nl. iets breder dan die van de 2.0 TFSI

Comment

ik denk het wel want:

S5 = chrome spiegels : ook niet het geval
                      Buitenspiegels kan je als optie in carosseriekleur bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                        Aangezien hij in dat wereldje zit durf ik hem geloven ja.

Comment

Klopt inderdaad. Toen ik mijnen A5 liet tunen bij Ziptuning (3 weken geleden) stond er een zelfde in de werkplaats waar blijkbaar zo'n anti obd tuning op zat, en ze kregen het niet voor mekaar om hem te "fixen". Ze zeiden wel dat ze er aan het werken waren om dit euvel te verhelpen, maar daar moesten ze wat programmatie voor veranderen. Ik verwacht dus ook dat dit ondertussen van de baan is, maar toch best even checken alvorens je naar de tuner rijdt, kwestie van een ontgoocheling te vermijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                            Ik heb hier een audi a5 aanbieding gevonden, maar vind de prijs verdacht laag... denken jullie dat er een geurtje aan is?

Dat is 36.000 euro Btw incl. Dat is perfect mogelijk hoor.

Zo vind je er wel meer, vooral op www.mobile.de

Grtz.
                            Nick

Comment

Dat is goesting. Ik vind het een must, maar op dat vlak ben ik geen referentie En uw voorlaatste zin is opgesteld alsof je teveel gedronken hebt
                              oeps, slechte zin inderdaad (sorry). Nochtans niet te veel gedronken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                Dat is 36.000 euro Btw incl. Dat is perfect mogelijk hoor.

Zo vind je er wel meer, vooral op www.mobile.de

Grtz.
                                Nick
                                je kunt hem altijd nog laten controleren voor je hem aankoopt bij de VDAB...

Comment

je kunt hem altijd nog laten controleren voor je hem aankoopt bij de VDAB...
                                  of bij het OCMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichten
                                    of bij het OCMW

Comment

• OCMW VDAB

Comment

Was in ieder geval vroeg of laat te verwachten...
                                        Het (OBD) tunen raakt meer en meer ingeburgerd en zal toch z'n invloed hebben op de verkoopcijfers van de krachtigere wagens (waarbij de winstmarges nog een stuk hoger liggen).
                                        Een logisch gevolg zal zijn dat er ook meer claims van 'slecht' gechipte wagens binnenkomen, waarbij men (onterecht) aanspraak wil maken op de garantie van de fabrikant.
                                        Hierbij gaan eveneens extra onkosten gepaard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichten
                                          of bij het OCMW
                                          t is wel de RVA eh slimme ...

Comment

Working...
                                          X