Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    Ik ga ook regelmatig naar Knokke (ouders wonen daar).
    Zaterdag ook geweest (tijdens de regen ) en ik zeg altijd als je op zoek bent naar een auto is het interessant om eens naar in knokke rond te rijden. Wedden dat je de auto tegenkomt die je wilt...

vandaag was het zeer druk , terrasjes zaten overvol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      Knokke geweest zeker?
      ik ook .
      echt veeel gezien! zelfs een S5
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
        Oei dat is minder !

was het hier in de omgeving?

ik begrijp de situatie wel niet zo heel goed. ze hebben dus willen wachten tot als je vrouw uitstapt om dan langs de passagierskant binnen te komen (omwillen van het auto-lock systeem) ?

Hoe zet je die functie op?
        Awel in het Brusselse (vrouw moest naar beurs gaan op de Heyzel)
        Bij het instappen ziet ze plots iemand naar de deur van passagierskant grijpen (die is dicht door functie "éénportiersopening" in MMI in te stellen)
        Gelukkig had ze de refelx om op het knopje van de sleutel te drukken zodat haar deur ook sloot want een tweede persoon kwam ook aan haar deur.
        Ze is toen volle vaart vertrokken en die mannen stapten in een Jaguar die klaarstond en achtervolgden haar (marokkaanse medemensen dus)
        Ze heeft die mannen daar ergens afgeschud, oa door "rode verkeerslicht" te rijden.
        Kwam er met de schrik vanaf !
        Deze avond zijn we bij ons op politiekantoor verklaring gaan afleggen want de kans is groot dat ze "geflasht" is bij dat licht
        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Awel in het Brusselse (vrouw moest naar beurs gaan op de Heyzel)
          Bij het instappen ziet ze plots iemand naar de deur van passagierskant grijpen (die is dicht door functie "éénportiersopening" in MMI in te stellen)
          Gelukkig had ze de refelx om op het knopje van de sleutel te drukken zodat haar deur ook sloot want een tweede persoon kwam ook aan haar deur.
          Ze is toen volle vaart vertrokken en die mannen stapten in een Jaguar die klaarstond en achtervolgden haar (marokkaanse medemensen dus)
          Ze heeft die mannen daar ergens afgeschud, oa door "rode verkeerslicht" te rijden.
          Kwam er met de schrik vanaf !
          Deze avond zijn we bij ons op politiekantoor verklaring gaan afleggen want de kans is groot dat ze "geflasht" is bij dat licht
          Moedig mens uw vrouw, echt...

Comment

• jawadde dadde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
              even een vraagje.. awel 2

1. Is er in de A5 ook een automatische deurvergrendeling als je vertrekt dat automatisch de deuren sluiten?

2. Volumetrisch alarm.. wat houdt da juist in?
              (ik zelf zou graag een alarm erop hebben dat de wagen na een bep. aantal km' stil valt of meter na het ingeven van een code bij het starten. Omdat ze bij ons op straat pas een homjacking gedaan.
              heb ook zo'n gps tracker maar blijkbaar is het niet zo effectief :-(
              Last edited by ; 16/03/2009, 09:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                heb ook zo'n gps tracker maar blijkbaar is het niet zo effectief :-(
                van welk merk is die tracker en waarom niet zo effectief ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten

Oranje pinkers vooraan
                  Is verplicht in Amerika

Comment

even een vraagje.. awel 2

1. Is er in de A5 ook een automatische deurvergrendeling als je vertrekt dat automatisch de deuren sluiten?
                    1. Ja. Of het valt zeker in te stellen. Vanaf een bepaalde snelheid vergrendelen alle deuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FredRR Bekijk Berichten
                      van welk merk is die tracker en waarom niet zo effectief ?
                      'Er bestaan GPS stoorzenders, dus zo'n GPS tracking systeem is voor de pro's ook al weer achterhaald'.
                      Krijg het hier juist te lezen.
                      Ik heb niet direct een naam van het merk.
                      Het is via de garage geinstalleerd.

Comment

• Mijn A5 is in bestelling.
                        Ben aan het twijfelen om zo'n Caractere diffuser en uitlaten te laten monteren.
                        Wat is de mening van de forumgangers?
                        Foto hier: http://www.audiblog.nl/wp-content/90...013_mini2l.jpg

Kostprijs is wel zo'n 1800 EURO incl. BTW, werkuren,...

Enige dat mij doet twijfelen is dat het misschien net een beetje TE is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                          Mijn A5 is in bestelling.
                          Ben aan het twijfelen om zo'n Caractere diffuser en uitlaten te laten monteren.
                          Wat is de mening van de forumgangers?
                          Foto hier: http://www.audiblog.nl/wp-content/90...013_mini2l.jpg

Kostprijs is wel zo'n 1800 EURO incl. BTW, werkuren,...

Enige dat mij doet twijfelen is dat het misschien net een beetje TE is.
                          Toen ik die wagen IRL zag, vond ik de bumper vooraan nog z'n mooiste kant. 't Is er misschien allemaal lichtjes over, toch zeker die gigantische uitlaten, maar IRL is het minder erg dan op foto. Echt populair zal het niet zijn denk ik... ('k zou het niet doen, en m'n geld bijhouden voor iets nuttigs )

Comment

• ik vind het ook echt niet mooi. vind de diffusor van het s-line exterieurpakket veel mooier en discreter

Comment

• Er staan hier ergens foto's van mij toen ik achter eentje reed. Ik vond het niet meer mooi.
                              Dus ik zou het ook niet doen in jouw plaats, de S-Line kit is meer dan genoeg (binnen + buiten)

Comment

• Het verkloot de A5. S line exterieur is de enige mooie optie als je iets anders wil dan een "gewone" A5.

Comment

• oh man men droom is binnekort werkelijkheid nog 1,a 2weken en de Babe staat voor de deur.. (hoop ik)

Comment

oh man men droom is binnekort werkelijkheid nog 1,a 2weken en de Babe staat voor de deur.. (hoop ik)
                                    Same here !!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predtech007 Bekijk Berichten
                                      Same here !!!!!
                                      En ik hoor niks....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                                        En ik hoor niks....
                                        Rustig blijven qrider, de mijne is vorige week ook gemaakt en ook nog geen nieuws.

Comment

• het is vandaag 1 week geleden dat ik mijn A5 heb gehaald, nu al 1800km op de teller
                                          het is een fantastische auto, voor diegenen die nu nog aan het wachten zijn
                                          het is het zeker waard, geloof me succes

Comment

Working...
                                          X