Oorspronkelijk geplaatst door andy1980
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenVind ik ook... dan zijn de verschillen relatief klein tov het prijsverschil.
Zo zijn er wel meer vergelijkingen te maken. Een A4 versus Passat. A3 versus Golf. De verschillen zijn klein, en uiteindelijk betaal je best veel voor de extra meerwaarde. 'k Kan me inbeelden dat het merendeel van de mensen de verschillen niet waard zullen vinden. Dat er anderen zijn die de verschillen amper aanvoelen en nog eerder hun design en/of merkvoorkeur laten spreken, die zijn er ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fernandel Bekijk Berichten'Premium' merken die superkwaliteits voertuigen met een ongelofelijke afwerking op de markt brengen moeten toch niet onderdoen voor armzalige Toyota' s (5 jaar) en Kia's (7 jaar) dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fernandel Bekijk BerichtenUit hoofde van mijn beroep bekijk ik een auto puur rationeel zonder me te laten leiden door merkemblemen en dergelijke en dan kan ik alleen maar vast stellen dat sommige 'gewone' merken (Toyota , Skoda etc) kwalitatief zeker niet moeten onderdoen voor sommige zgn. 'premium' merken. De meeste van die fabrikanten houden het trouwens nog altijd bij een armzalige 2 jaar algemene waarborg. 'Premium' merken die superkwaliteits voertuigen met een ongelofelijke afwerking op de markt brengen moeten toch niet onderdoen voor armzalige Toyota' s (5 jaar) en Kia's (7 jaar) dacht ik.
Alvast bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHET bewijs dat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk hoor mijn biepjes niet als de radio te luid staat. Heeft niets met "geen twee dingen tegelijk kunnen" te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIk vind niet dat je 'Premium' per definitie moet interpreteren als het duurzaamste. En daarbij, ik vraag me af hoe ruim je die 7 jaar garantie kan interpreteren... slijtage gevoelige onderdelen behoren daar misschien niet bij, en een km-beperking zorgt ervoor dat je na 3 jaar zonder bijkomende garantie zit? In mijn ogen heeft 'premium' meer te maken met techniek, technisch vernuft & finesse, ... Het nieuwste van het nieuwste, is daarom zeer zeker niet het betrouwbaarste. De introductie van de DSG was ook niet 100% probleemloos, maar 't feit is dat een premium merk zoiets als eerste doet. Afwachten totdat het meer en meer gebruikt wordt, is dan het gemakkelijkste wat er is. Garantie bieden, tot 5 jaar, deed zelfs Alfa Romeo bij de introductie van de 159. Maar wat de kleine letters zeggen, is dat het eigenlijk ook gewoon in de prijs verwerkt zit. (idem bij de Premium merken, waar je ook gewoon een garantie kan afkopen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fernandel Bekijk BerichtenHybride techniek werd voor het eerst op grote schaal gebruikt door Toyota in de Prius dus kan je Toyota ook rustig als een premium merk beschouwen. Ze geven er bovendien nog een extra garantie op dacht ik.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fernandel Bekijk BerichtenHybride techniek werd voor het eerst op grote schaal gebruikt door Toyota in de Prius dus kan je Toyota ook rustig als een premium merk beschouwen. Ze geven er bovendien nog een extra garantie op dacht ik.
Back on-topic please...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichtenbeltar
Inschrijven dus !Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 Bekijk BerichtenEnkel bij een A5 of ga ik dit ook hebben bij mijn A3?
caoimhim weet jij dit, dus geluid bij afsluiten auto of dit ook is bij een A3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenJij MOET naar de meeting komen als (in mijn ogen) vetste A5 hier
Inschrijven dus !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenAls er iemand zijn VAG com even wilt aanhangen aan de mijne wil ik die gerust betalen ervoor
(pmmeke)Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenhier ook
Ge trakteert mij dan maar es een pint en een sandwich'ke ofzoSo far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andy1980 Bekijk Berichtencaoimhim weet jij dit, dus geluid bij afsluiten auto of dit ook is bij een A3?
Comment
-
Hola, ik weet niet goed waar ik dit moet posten, maar ik ben voor onze trouw nog op zoek naar vervoer. Ik zie de A5 énorm graag en ben bijgevolg op zoek naar iemand die zo'n prachtige auto (al dan niet uitgebouwd) heeft om chauffeur te spelen (tegen vergoeding uiteraard). Wij trouwen op 22 augustus in Bilzen. Ik geef de voorkeur aan een zwarte of witte
Je mag me altijd mailen: vera.pauly@khlim.be
Of waar zou ik deze vraag het best kunnen posten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenEigenlijk... is zo'n A5 toch maar een saaie auto. Bekijk het nu eens objectief. Dit doet me werkelijk niks. Vermits ik zelf een A5 gekocht heb, mag ik dat toch zeggen hoop ik?
Comment
Comment