Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• redbull.
    het is een vele fijne motor, de auto versnelt liniair. het kan altijd sneller, maar vergeet niet dat de auto bijna 1450kg weegt
    het leukste vind ik als ik op de snelweg iemand moet gaan inhalen in zijn 3 elke keer is het feest
    mijn vorige auto is( die heb ik nog steeds) volvo s60 met 190pk, de A5 is zeker sneller

Comment

• mijn heilige koe is bijna 2 weken oud,de beige Milano lerenbekleding is nu al vies.
      hoe maken jullie het leer schoon??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
        mijn heilige koe is bijna 2 weken oud,de beige Milano lerenbekleding is nu al vies.
        wij gebruiken gliptone voor proper te maken en te voeden.

er zijn ongetwijfeld andere middeltjes vanuit het dagelijkse leven...

kijk eens op het detailing en onderhoud op het forum. staan redelijk wat topics over leder onderhouden

Comment

mijn heilige koe is bijna 2 weken oud,de beige Milano lerenbekleding is nu al vies.
          Vies? Wat steek jij wel allemaal niet uit in uw auto

Comment

doc. even een vraagje welke benzine tank jij meestal? (mss een domme vraag maar ik stel ze toch )

en nog even een vraagje.. zijn hier mensen met het B&O systeem? ik heb een filmpje trg gevonden op you tube.. met het omhoogkomen van het B&Osysteem in een A8..
            is dit ook zo in een a5? http://www.youtube.com/watch?v=ct3eEuz18qc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
              doc. even een vraagje welke benzine tank jij meestal? (mss een domme vraag maar ik stel ze toch )

en nog even een vraagje.. zijn hier mensen met het B&O systeem? ik heb een filmpje trg gevonden op you tube.. met het omhoogkomen van het B&Osysteem in een A8..
              In een A8 is dat geen B&O

Comment

Nope... doe maar gewoon.

Comment

• Het enige wat mij aan mijn A5 stoort is de slechte kwaliteit van de bekleding in de kofferruimte en van de tapijten...kan niet in een premium car.

Comment

• Nog even een vraagje.. zijn hier mensen die ook de ipod optie hebben genomen? mijn vraag is eigenlijk als je batterij ook opgeladen word terwijl hij gekoppeld is aan je installatie.

Comment

• Ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        In een A8 is dat geen B&O
                        Ik kan het filmpje nu niet zien, maar de speakers die omhoog komen in een A8 zijn toch van B&O?

Comment

• Tiens, ik dacht dat ze een ander merk aanboden in de A8. Blijkbaar niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Tiens, ik dacht dat ze een ander merk aanboden in de A8. Blijkbaar niet.
                            Vroeger was dat Bose, maar sinds kort is het ook B&O. Gelukkig, ik ben nooit een Bose fan geweest. Inderdaad wel geinig als de tweeters omhoog komen, helaas is dat in de A5 niet het gaval.

Comment

Nog even een vraagje.. zijn hier mensen die ook de ipod optie hebben genomen? mijn vraag is eigenlijk als je batterij ook opgeladen word terwijl hij gekoppeld is aan je installatie.
                              De iPod laadt inderdaad op. Ikmoet zeggen dat de AMI fantastisch werkt, de menu's van je iPod werken feiloos op de MMI, zonder vertraging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                                De iPod laadt inderdaad op. Ikmoet zeggen dat de AMI fantastisch werkt, de menu's van je iPod werken feiloos op de MMI, zonder vertraging.
                                Id, ik heb er een mobile harddisk aan gehangen van 160gb... werk super!
                                Ik heb gewoon TE VEEL muziek in mijn auto nu

Comment

• Toch wel erg dure A5 als je het mij vraagt:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                                  2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• ik heb vandaag een offerte laten maken voor BBS RR velgen met 245/45/18 Michelin banden> 3900 euro. ik ben zwaar aan het nadenken.
                                    en ik tank altijd 98

Comment

• voor de autogekken onder ons
                                      BSR heeft een PPC box ontwikkeld voor de 2,0TFSI 180----->257pk
                                      ik ken BSR van mijn Volvo S60, super tevreden, het goede van BSR is dat men het originele programma elk moment terug kan zetten.
                                      misschien kunnen we korting krijgen als we het als een groep gaan bestellen......

Comment

• hoeveel zou dit dan kosten ?

Comment

voor de autogekken onder ons
                                          BSR heeft een PPC box ontwikkeld voor de 2,0TFSI 180----->257pk
                                          Puur door ne chip?

Comment

Working...
                                          X