Gisteren bij Heinz geweest.. toch wel een degelijk verschil merkbaar hoor.. alleen spijtig dat vanaf morgen mijn rijverbod ingaat voor 4 weken. maar ja, in die 4 weken gaat hij binnen voor s-line exterieurpakket, milltek uitlaat en misschien ramen iets donkerder laten maken... dan zal ik eens wat foto's maken en een topic openen in 'Mijn Duitse wagen'.. Tot op de meeting
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenGisteren bij Heinz geweest.. toch wel een degelijk verschil merkbaar hoor.. alleen spijtig dat vanaf morgen mijn rijverbod ingaat voor 4 weken. maar ja, in die 4 weken gaat hij binnen voor s-line exterieurpakket, milltek uitlaat en misschien ramen iets donkerder laten maken... dan zal ik eens wat foto's maken en een topic openen in 'Mijn Duitse wagen'.. Tot op de meeting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenBeste, als je topics leest kon je zien dat er stond "enquete" en "interessepeiling"
Dit topic was bedoeld om te zien of er daadwerkelijk interesse bestaat om zo'n meeting te organiseren en om een datum te prikken en als je goed kon lezen stond er ook
Interesse voor A5 meeting en NIET inschrijving.
Daarom heb ik een nieuw topic aangemaakt met de start van de meeting en ook inschrijving bij naam genoemd....
Als sommige mensen de moeite echt niet doen om eens goed te lezen tja, dan weet ik het ook niet .....
En wat dat ander onderwerp betreft: het is géén pk meeting voor zover is duidelijk
Ik distantieer me dan ook volledig van degene die dit van plan zijn...
De bedoeling is om een ontspannende namiddag te beleven voor alle Audi gepassioneerden en ik wil niet dat er iemand met een slecht gevoel naar huis gaat omdat men elkaar de loef wilt afsteken...
En ik denk dat Thibaut mijn mening deelt....
Ik hoop dat we allemaal dit misverstand kunnen vergeten en de inschijvingen gewoon verder zetten: audia5meetings@live.be
iedereen is welkom weinig of veel pk's, standaard of tuning...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenchristopher-86 rijverbod? ben je stout geweest???
ik kan me niet voorstellen 4 weken lang zonder mijn rijbewijsss
Ikzelf ben mn rijbewijs ook al 14d. kwijt geweest en eigenlijk vond ik het wel terecht (overdreven snelheid)
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door klaus Bekijk Berichtena5 hooligans,
goeie informatie in dit topic. Was sportstoelen vergeten te bestellen, maar dankzij het doorlezen van dit topic toch aan gedacht. Heb vorige week de auto besteld. Verwacht begin juni te kunnen rijden. audi a5 2.0 tfsi 180pk. zwart!
Op mijn laatste offerte staat er augustus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenBegin juni?
Op mijn laatste offerte staat er augustus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door klaus Bekijk BerichtenJa, heb het n.a.v. die dramatische berichten hier , bij verschillende dealer (in NL) gechecked en het is toch overal 12 weken. En als het goed is krijgt mijn auto voorrang. Maar we zien wel. Eind juni is ook goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten12weken is super gewoon, vorig jaar was het 9 maand of 36 weken!!
Helaas in België nog steeds 9mnd wachten
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenHij is wel van Nederland hé en daar zijn de leveringen zowiezo altijd veel vlugger dan bij ons
Helaas in België nog steeds 9mnd wachten
Grtz.
Nick
Comment
-
JIEHAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tis zoverrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!
Garage heeft me vandaag gebelt...
Auto ging vanavond of morgenvroeg arriveren in de garage...
Ik heb gesmeekt , gesmeekt ...voor em maandag al te mogen afhalen omdat ik dan een dag verlof eb.. en ze gingen mij morgen voormiddag bellen om te zien als het zou lukken...
De papieren zouden morgen voormiddag mischien al in de garage zijn..
Anders gaat het voor woensdag zijn... Dus aub menskes bid voor mij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk BerichtenJIEHAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tis zoverrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!
Garage heeft me vandaag gebelt...
Auto ging vanavond of morgenvroeg arriveren in de garage...
Ik heb gesmeekt , gesmeekt ...voor em maandag al te mogen afhalen omdat ik dan een dag verlof eb.. en ze gingen mij morgen voormiddag bellen om te zien als het zou lukken...
De papieren zouden morgen voormiddag mischien al in de garage zijn..
Anders gaat het voor woensdag zijn... Dus aub menskes bid voor mij!
Je gaat momenteel een paar slapeloze nachten tegemoet, vrees ik.
Wat was je configuratie al terug??
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenAllé proficiat
Je gaat momenteel een paar slapeloze nachten tegemoet, vrees ik.
Wat was je configuratie al terug??
Grtz.
Nick
dit was mijn configuratie
Audi A5 S Line
2.0Tfsi 180Pk multitronic
.Kleur fantoomzwart
.Binnenbekleding stof & leder "sprint" zwart grijze naden. (sline)
optionele uitrustingen:
.Audi music interface
.bang en olufsen sound system
.Xenon koplampen +
.Multifunctie sportstuur /tiptronic
.Acoustic parking system achteraan
.Snelheidsregelaar
.Volumetrisch en perimetrisch alarm
.Mmi gps plus met dvd
.Pack 1 voor de buitenspiegels
.Advanded Key
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHadde ni beter eerst uwe Milltek gestoken en dan naar Heinz geweest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenchristopher-86 rijverbod? ben je stout geweest???
ik kan me niet voorstellen 4 weken lang zonder mijn rijbewijsss
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenklopt ook weer niet hé, want 2weken geleden op mijn laatste offerte stond er augustus maar tis toch nog altijd 5 mnd
Ik hoop voor jou dat het idd maar 5mnd is
Grtz.
Nick
Comment
Comment