Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren bij Heinz geweest.. toch wel een degelijk verschil merkbaar hoor.. alleen spijtig dat vanaf morgen mijn rijverbod ingaat voor 4 weken. maar ja, in die 4 weken gaat hij binnen voor s-line exterieurpakket, milltek uitlaat en misschien ramen iets donkerder laten maken... dan zal ik eens wat foto's maken en een topic openen in 'Mijn Duitse wagen'.. Tot op de meeting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
      Gisteren bij Heinz geweest.. toch wel een degelijk verschil merkbaar hoor.. alleen spijtig dat vanaf morgen mijn rijverbod ingaat voor 4 weken. maar ja, in die 4 weken gaat hij binnen voor s-line exterieurpakket, milltek uitlaat en misschien ramen iets donkerder laten maken... dan zal ik eens wat foto's maken en een topic openen in 'Mijn Duitse wagen'.. Tot op de meeting
      Hadde ni beter eerst uwe Milltek gestoken en dan naar Heinz geweest?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
        Beste, als je topics leest kon je zien dat er stond "enquete" en "interessepeiling"
        Dit topic was bedoeld om te zien of er daadwerkelijk interesse bestaat om zo'n meeting te organiseren en om een datum te prikken en als je goed kon lezen stond er ook
        Interesse voor A5 meeting en NIET inschrijving.
        Daarom heb ik een nieuw topic aangemaakt met de start van de meeting en ook inschrijving bij naam genoemd....
        Als sommige mensen de moeite echt niet doen om eens goed te lezen tja, dan weet ik het ook niet .....

En wat dat ander onderwerp betreft: het is géén pk meeting voor zover is duidelijk
        Ik distantieer me dan ook volledig van degene die dit van plan zijn...

De bedoeling is om een ontspannende namiddag te beleven voor alle Audi gepassioneerden en ik wil niet dat er iemand met een slecht gevoel naar huis gaat omdat men elkaar de loef wilt afsteken...
        En ik denk dat Thibaut mijn mening deelt....
        Er is dus inderdaad wat onduidelijk over waar men moet inschrijven. Misschien hadden we beter geen 2de topic gemaakt. in mijn ogen was de interessepeiling toch duidelijk. ergens interesse in tonen of dat ook effectief uitvoeren is toch nog iets anders.

Ik hoop dat we allemaal dit misverstand kunnen vergeten en de inschijvingen gewoon verder zetten: audia5meetings@live.be

iedereen is welkom weinig of veel pk's, standaard of tuning...

Comment

• christopher-86 rijverbod? ben je stout geweest???
          ik kan me niet voorstellen 4 weken lang zonder mijn rijbewijsss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
            christopher-86 rijverbod? ben je stout geweest???
            Voor 4 weken moet je al serieus iets verkeerd gedaan hebben, denk ik.

Ikzelf ben mn rijbewijs ook al 14d. kwijt geweest en eigenlijk vond ik het wel terecht (overdreven snelheid)

Grtz.
            Nick

Comment

• a5 hooligans,

goeie informatie in dit topic. Was sportstoelen vergeten te bestellen, maar dankzij het doorlezen van dit topic toch aan gedacht. Heb vorige week de auto besteld. Verwacht begin juni te kunnen rijden. audi a5 2.0 tfsi 180pk. zwart!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door klaus Bekijk Berichten
                a5 hooligans,

goeie informatie in dit topic. Was sportstoelen vergeten te bestellen, maar dankzij het doorlezen van dit topic toch aan gedacht. Heb vorige week de auto besteld. Verwacht begin juni te kunnen rijden. audi a5 2.0 tfsi 180pk. zwart!
                Begin juni?
                Op mijn laatste offerte staat er augustus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                  Begin juni?
                  Op mijn laatste offerte staat er augustus...
                  Ja, heb het n.a.v. die dramatische berichten hier , bij verschillende dealer (in NL) gechecked en het is toch overal 12 weken. En als het goed is krijgt mijn auto voorrang. Maar we zien wel. Eind juni is ook goed

Comment

• De mijne zou binnen 2 weken bij de dealer staan

Comment

• klaus, zwart is een verkeer mooie kleur ( die van mij is ook zwart)
                      gefeliciteerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door klaus Bekijk Berichten
                        Ja, heb het n.a.v. die dramatische berichten hier , bij verschillende dealer (in NL) gechecked en het is toch overal 12 weken. En als het goed is krijgt mijn auto voorrang. Maar we zien wel. Eind juni is ook goed
                        12weken is super gewoon, vorig jaar was het 9 maand of 36 weken!!

Comment

12weken is super gewoon, vorig jaar was het 9 maand of 36 weken!!
                          Hij is wel van Nederland hé en daar zijn de leveringen zowiezo altijd veel vlugger dan bij ons

Helaas in België nog steeds 9mnd wachten

Grtz.
                          Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                            Hij is wel van Nederland hé en daar zijn de leveringen zowiezo altijd veel vlugger dan bij ons

Helaas in België nog steeds 9mnd wachten

Grtz.
                            Nick
                            klopt ook weer niet hé, want 2weken geleden op mijn laatste offerte stond er augustus maar tis toch nog altijd 5 mnd

Comment

• JIEHAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tis zoverrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!

Garage heeft me vandaag gebelt...

Auto ging vanavond of morgenvroeg arriveren in de garage...
                              Ik heb gesmeekt , gesmeekt ...voor em maandag al te mogen afhalen omdat ik dan een dag verlof eb.. en ze gingen mij morgen voormiddag bellen om te zien als het zou lukken...
                              De papieren zouden morgen voormiddag mischien al in de garage zijn..
                              Anders gaat het voor woensdag zijn... Dus aub menskes bid voor mij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
                                JIEHAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tis zoverrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!

Garage heeft me vandaag gebelt...

Auto ging vanavond of morgenvroeg arriveren in de garage...
                                Ik heb gesmeekt , gesmeekt ...voor em maandag al te mogen afhalen omdat ik dan een dag verlof eb.. en ze gingen mij morgen voormiddag bellen om te zien als het zou lukken...
                                De papieren zouden morgen voormiddag mischien al in de garage zijn..
                                Anders gaat het voor woensdag zijn... Dus aub menskes bid voor mij!
                                Allé proficiat

Je gaat momenteel een paar slapeloze nachten tegemoet, vrees ik.

Wat was je configuratie al terug??

Grtz.
                                Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                  Allé proficiat

Je gaat momenteel een paar slapeloze nachten tegemoet, vrees ik.

Wat was je configuratie al terug??

Grtz.
                                  Nick

dit was mijn configuratie

Audi A5 S Line
                                  2.0Tfsi 180Pk multitronic

.Kleur fantoomzwart
                                  .Binnenbekleding stof & leder "sprint" zwart grijze naden. (sline)

optionele uitrustingen:
                                  .Audi music interface
                                  .bang en olufsen sound system
                                  .Xenon koplampen +
                                  .Multifunctie sportstuur /tiptronic
                                  .Acoustic parking system achteraan
                                  .Snelheidsregelaar
                                  .Volumetrisch en perimetrisch alarm
                                  .Mmi gps plus met dvd
                                  .Pack 1 voor de buitenspiegels
                                  .Advanded Key

Comment

• Nog even een vraagje ivm de mmi: welke idtags van mp3's worden weergegeven op het scherm: de v1 of v2? Ik wou het enkel weten omdat de v2 idtags veel meer info geven dan de v1's

Thanks alvast mocht iemand hierop kunnen antwoorden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Hadde ni beter eerst uwe Milltek gestoken en dan naar Heinz geweest?
                                      Ik denk dat ik mij een beetje verkeerd heb uitgedrukt.. Ben samen met mijn kameraad zijn 330d naar Heinz geweest. En dat verschil is duidelijk merkbaar. Dus ik ga er van uit dat mijn A5 ook wel wat sneller zal worden. Hij wordt wel degelijk gechipt NA de pijp.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                        christopher-86 rijverbod? ben je stout geweest???
                                        ik ben 2 jaar geleden achtervolgd geweest door een undercover wagen (toen reed ik nog met mijn Seat Ibiza). Een gemiddelde snelheid van 128 (op een baan van 70) en dan Alarm op het bakske geblazen. 6 weken rijverbod (waarvan 2 onmiddelijk en 4 vanaf vandaag 2 jaar na datum wel te verstaan). Maar ik was in fout en begrijp dat ik gestraft moet worden. Ben mijn kinderjaren door en veel verstandiger geworden nu.

Comment

klopt ook weer niet hé, want 2weken geleden op mijn laatste offerte stond er augustus maar tis toch nog altijd 5 mnd
                                          Op mijn bestelbon stond ook september, maar mn A5 werd helaas 4mnd later geleverd. In totaal 11mnd moeten wachten, dusja. Maar ik heb er nog geen seconde spijt van

Ik hoop voor jou dat het idd maar 5mnd is

Grtz.
                                          Nick

Comment

Working...
                                          X