Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
    ik ben 2 jaar geleden achtervolgd geweest door een undercover wagen (toen reed ik nog met mijn Seat Ibiza). Een gemiddelde snelheid van 128 (op een baan van 70) en dan Alarm op het bakske geblazen. 6 weken rijverbod (waarvan 2 onmiddelijk en 4 vanaf vandaag 2 jaar na datum wel te verstaan). Maar ik was in fout en begrijp dat ik gestraft moet worden. Ben mijn kinderjaren door en veel verstandiger geworden nu.
    Ik heb mn lesje ook geleerd

Ik reed 103 waar je 50 mocht (wel buiten de bebouwde kom), maar die tijd is gelukkig ook voorbij. Achteraf gezien echt onverantwoord! Ik drink zelfs geen druppel alcohol meer als ikzelf met de wagen rij.

Nu back on-topic

Grtz.
    Nick
    Last edited by ; 27/03/2009, 12:23.

Comment

Ik denk dat ik mij een beetje verkeerd heb uitgedrukt.. Ben samen met mijn kameraad zijn 330d naar Heinz geweest. En dat verschil is duidelijk merkbaar. Dus ik ga er van uit dat mijn A5 ook wel wat sneller zal worden. Hij wordt wel degelijk gechipt NA de pijp.

Heinz zei ongeveer + 15pk

Comment

Hij wordt wel degelijk gechipt NA de pijp.
        Is eens iets anders dan met geld betalen natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Is eens iets anders dan met geld betalen natuurlijk
          "De mijne" is ook sneller na de pijp... of juist niet?

Comment

• Dinsdagavond de mijne gaan afhalen, eindelijk, had bijna ruzie met garage...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
              Dinsdagavond de mijne gaan afhalen, eindelijk, had bijna ruzie met garage...
              Proficiat!

Comment

• Stijging van de prijs van de A5 coupé met 1,1% vanaf 7/4/2009.

Tis maar dat je het weet.

Andere types ook, o.a: a4/a6/a8/r8/tt/q7

(ik hoop dat ik volgend wk kan gaan bestellen )

Comment

• Maandag namiddag om 16u is't D-day afhalen van men A5jeuhhhhhhhhhhhhh samen met davy nassen.. .. hehe.. zalig 2 forum gebruikers die hun A5 samen gaan afhalen hihihi.. gaat VET zijn 2a5 tegelijk uit de garage rijden zelfde kleur zelfde velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
                    Maandag namiddag om 16u is't D-day afhalen van men A5jeuhhhhhhhhhhhhh samen met davy nassen.. .. hehe.. zalig 2 forum gebruikers die hun A5 samen gaan afhalen hihihi.. gaat VET zijn 2a5 tegelijk uit de garage rijden zelfde kleur zelfde velgen

Voila niets aan toe te voegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
                      Maandag namiddag om 16u is't D-day afhalen van men A5jeuhhhhhhhhhhhhh samen met davy nassen.. .. hehe.. zalig 2 forum gebruikers die hun A5 samen gaan afhalen hihihi.. gaat VET zijn 2a5 tegelijk uit de garage rijden zelfde kleur zelfde velgen
                      Tot op de A5 meeting dan

Comment

• Ik sprak onlangs met iemand ivm het plaatsen van spacers en die raadde mij dat af. Hij adviseerde dan om gewoon bredere banden te steken. Bereik je optisch hetzelfde effect mee en is beter voor de ophanging.
                        Ik ken hier heel weinig van. Klopt dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                          Ik sprak onlangs met iemand ivm het plaatsen van spacers en die raadde mij dat af. Hij adviseerde dan om gewoon bredere banden te steken. Bereik je optisch hetzelfde effect mee en is beter voor de ophanging.
                          Ik ken hier heel weinig van. Klopt dit?
                          err.
                          Tenzij je ook bredere velgen pakt gaat dat niet veel opbrengen eh Ge kunt gene 265 leggen op een velg voorzien voor nen 235 ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            err.
                            Tenzij je ook bredere velgen pakt gaat dat niet veel opbrengen eh Ge kunt gene 265 leggen op een velg voorzien voor nen 235 ofzo
                            Kzou het dus echt ni weten, ik ken er weinig van. Als gij het zegt
                            Kginget zowiezo nog aan mijn dealer vragen, maar die weet er ook niet altijd veel van buiten hetgeen in de folders staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                              Kzou het dus echt ni weten, ik ken er weinig van. Als gij het zegt
                              Kginget zowiezo nog aan mijn dealer vragen, maar die weet er ook niet altijd veel van buiten hetgeen in de folders staat.
                              Als ge hetzelfde effect als spacer wil zonder spacers moet ge bredere velgen kopen, of velgen met een andere ET waarde.

Comment

• Momenteel heb ik velgen maat 18 op mijn a5 v-design denk ik .Ik zou graag willen overgaan naar originele audi a5 y-design velgen .Weet er iemand de prijs daarvan en waar koop ik die het best bij een audi dealer of waar ?
                                Mijn oude velgen kan ik die nog ergens te koop aanbieden of zou er daar geen kat in geinteresseerd zijn ?
                                Eventueel denk ik eraan om mijn 18 velgen te behouden en mijn a5 vooraan 2.5 cm en achteraan 2 cm te verlagen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door supercar Bekijk Berichten
                                  Momenteel heb ik velgen maat 18 op mijn a5 v-design denk ik .Ik zou graag willen overgaan naar originele audi a5 y-design velgen .Weet er iemand de prijs daarvan en waar koop ik die het best bij een audi dealer of waar ?
                                  Mijn oude velgen kan ik die nog ergens te koop aanbieden of zou er daar geen kat in geinteresseerd zijn ?
                                  Eventueel denk ik eraan om mijn 18 velgen te behouden en mijn a5 vooraan 2.5 cm en achteraan 2 cm te verlagen .
                                  ebay.de

vaak orginele 2dehands velgen te koop aan een veel beter prijs dan bij de dealer

Comment

• heeft iemand van jullie andere velgen dan standaard audi velgen,
                                    ik ben op zoek naar BBS RR velgen 18 inch voor mijn Nora...........
                                    op de planning"; verlagen 3cm alleen de veren, andere 19 of 18 zwarte velgen en tunen tot 250pk

Comment

• Ik heb daarjuist een zwarte A5 gezien met RS6 velgen en dubbele uitlaat links, (2.0TFSI?)

Ik dacht dat het iemand van het forum was ?

Comment

• Onwaarschijlink ERG!

Na woensdag een bevestiging gekregen te hebben van Citibank voor de autolening mocht ik de bestelbon gaan tekenen in Duitsland (6 uur rijden op en terug). Alles in orde gemaakt met de dealer; normaal kon ik de auto gaan halen vandaag.

Na een cash reserverign gemaakt te hebben met de bank kon ik het geld gaan ophalen donderdag om 18u en ook direct de lening tekenen met de bestelbon. Om 17u50 kreeg ik telefoon dat de lening door bovenhand werd herroepen omdat het bedrag veel te groot is voor een gast van 22 jaar.

Hoe erg kan dit gwn zijn !!

Comment

• Ik weet nu niet hoe groot het bedrag is, maar het zal toch wel een aanzienlijk bedrag zijn anders weigeren ze dat niet zomaar. Indien je dat wenst mag je het altijd meedelen, al hoeft dat natuurlijk niet

Comment

Working...
                                          X