Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ik begrijp de commentaar op de aankoop van Daniele_P zijn Audi A5. Ik ben zelf ook een lange(re) termijn-denker. Ik ga binnen een jaartje voor de dan 4-jaar oude B7 van mijn vader. Die kost dan ongeveer 1 derde van die van Daniele_P. Ik ken hem al enkele jaren redelijk goed en hij is idd een dromer. Maar dit is echt wat hij wou, en hij gaat ervoor. Ik heb het hem ook meermaals afgeraden maar ja... Nu ben ik blij voor hem, en hoop dat hij het er goed vanaf brengt en niet tegen de lamp loopt. Tijd brengt raad
Veel succes met de wagen DP ;-)
en van da geld kon ge u haast een 2de handse 993T kopen, die mocht ge hier wel in de garage zetten ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk BerichtenGisteren stond hij hier schoon met een uber-seat-ecomotive
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesZoals nen hoop vrienden van mij, ook begin 20, vijf ploegen draaien int fabriek, beetje opklimmen als ploegbaas of whatever en je hebt ook dik 2500 netto...
Probleem is dat je tien jaar later naar de kl... bent en je zonder studies nergens anders aan de bak komt.
Je moet volgens mij een beetje de balans zoeken tussen een toekomst uitbouwen (huisje tuintje,een zaak, whatever...) en het feit dat je int slechtste geval morgen onder nen tram kan lopen of een ernstige ziekte kan oplopen dus je moet NU van het leven genieten...
A5 is misschien geen wagen voor begin 20'ers maar het is zoals jullie zeggen, een ander zijn rekening kan je niet maken.. Ik ben vooral blij met men bakske en het feit dat ek mezelf financieel geen pijn hoef te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenJa das ook wel een lachertje. 2500 netto voor in een fabriek 8 uurkes per dag te kloppen. Over lonen en weddes wordt er nogal redelijk vaak gelogen denk ik.
A5 is misschien geen wagen voor begin 20'ers maar het is zoals jullie zeggen, een ander zijn rekening kan je niet maken.. Ik ben vooral blij met men bakske en het feit dat ek mezelf financieel geen pijn hoef te doen.
Tja we moeten elkaars rekening niet gaan maken, iedereen doet wat hij wilt... veel succes me jouw droomkar!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenAls uw loon 2500€ bedraagt om 8h in een fabriek te werken (ook als ploegbaas), moet je me toch eens vertellen welke fabriek dit is en dit aan 22jaar ....
Tja we moeten elkaars rekening niet gaan maken, iedereen doet wat hij wilt... veel succes me jouw droomkar!!!
Ik denk er net hetzelfde als u over..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDas ter compensatie van de C0² uitstoot van z'n A5 zeker
Zijde zot! In zo nen opgesmukte Volkswagen wil ik ni gezien worden zenne. Precies nen A4 met 2 deuren eraf Morja, der hangen 4 ringen op, das dan "premium" zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk BerichtenGisteren stond hij hier schoon met een uber-seat-ecomotive
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenen van da geld kon ge u haast een 2de handse 993T kopen, die mocht ge hier wel in de garage zetten ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNen A5?
Zijde zot! In zo nen opgesmukte Volkswagen wil ik ni gezien worden zenne. Precies nen A4 met 2 deuren eraf Morja, der hangen 4 ringen op, das dan "premium" zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenA5
opgesmukte Volkswagen
hoe durft ge ir_fuel ...
en dan nog in het topic van de A5 ...
foei
foei
foei
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenoff-topic
wie verdient er hier 2500€ in een fabriek voor 8 uurtjes te werken ?
Wel in de chemie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEen kennis van mij.
Wel in de chemie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenoff-topic
wie verdient er hier 2500€ in een fabriek voor 8 uurtjes te werken ?
Ik ken iemand die in een fabriek werkt en 2300€ verdiend, en nog straffer hij werkt maar 8 dagen in de maand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenIk ken iemand die in een fabriek werkt en 2300€ verdiend, en nog straffer hij werkt maar 8 dagen in de maand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenjumper in kerncentrale?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musa Bekijk BerichtenIk ken iemand die in een fabriek werkt en 2300€ verdiend, en nog straffer hij werkt maar 8 dagen in de maand
en niet eerder omwille van "kennis".
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenin de chemie ken ik niemand die daar in werkt , maar ik heb toch wel wat vrienden die in een fabriek werken en ik weet wat ze daar verdienen hoor
Comment
Comment