Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
    maar de opties zijn in Belgie tot 20% duurder
    en waarom?? Iemand een idee?

Comment

• Bij de A3 zijn er ook opties die gewoon duurder zijn in Duitsland dan in België, dat zal voor de A5 ook wel zijn bij sommige opties.

Comment

• Voilà, eerste fotooke:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
          Voilà, eerste fotooke:

Mooie bak zeg...

Is dat diepzeeblauw met outdoor sportpack met velgen van de S-line, klopt?

Veilige km's gewenst!

Comment

• Die heeft geen S line exterieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Die heeft geen S line exterieur
              is dit dan géén diffusor die hier op zit of zie ik dit verkeerd?

Comment

• Ziet er mij de gewone "diffusor" uit, niet die van het S line exterieur.

Comment

• En dit is zijn config: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=4306

Comment

• Ziet er mij dus echt als dit uit:

En niet als dit:

Comment

thx!

Comment

Ziet er mij dus echt als dit uit:

En niet als dit:

You're right!
                        Tja ge moet toch goed kijken voor het verschil te zien, voor kenners zoals hier ok, maar de meesten zullen dit niet eens het verschil zien...

Comment

• Idd. Het grootste verschil is de voorbumper dacht ik.

Comment

• Ik vind het grootste verschil net achteraan Vooraan gaat het meer om (belangrijke) details.

Comment

Ik vind het grootste verschil net achteraan Vooraan gaat het meer om (belangrijke) details.
                              Zo gigantisch groot is dat verschil met die diffusor nu ook weer niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Zo gigantisch groot is dat verschil met die diffusor nu ook weer niet.
                                Maar wel duidelijker als het verschil vooraan vind ik. Zet er 2 met hun kont naast elkaar (S line exterieur en zonder) en je ziet het verschil heel duidelijk. Vooraan gaan ze al wat meer moeten kijken. Denk ik.

Comment

Maar wel duidelijker als het verschil vooraan vind ik. Zet er 2 met hun kont naast elkaar (S line exterieur en zonder) en je ziet het verschil heel duidelijk. Vooraan gaan ze al wat meer moeten kijken. Denk ik.
                                  Zoek eens wat duidelijke foto's om te vergelijken. Want ik vind alleen maar 3/4 zijaanzicht toestanden op google, en jij bent de audi kenner hier

Comment

• Comment

• aight, en nu de voorkant?
                                      (vergeet ook ni da die fotos plat op de grond getrokken zijn he )

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          aight, en nu de voorkant?
                                          (vergeet ook ni da die fotos plat op de grond getrokken zijn he )
                                          Ik ben al blij dat ik er wat deftige foto's van kan vinden

Comment

Working...
                                          X