Modeljaaraanpassingen komen toch bij alle merken voor? En een aanpassing van MMI, of achterlichten die nu met LED's komen, .. kan je niet echt onder de noemer facelift plaatsen vind ik. Ok, het is rot als je een early adopter bent dat begrijp ik volkomen. Maar als ze 1 jaar na lancering klaar zijn met een nieuwe MMI die veel beter is, waarom dan nog 3 jaar wachten op de facelift om deze te introduceren? Dan is dat ding weer verouderd.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenModeljaaraanpassingen komen toch bij alle merken voor? En een aanpassing van MMI, of achterlichten die nu met LED's komen, .. kan je niet echt onder de noemer facelift plaatsen vind ik. Ok, het is rot als je een early adopter bent dat begrijp ik volkomen. Maar als ze 1 jaar na lancering klaar zijn met een nieuwe MMI die veel beter is, waarom dan nog 3 jaar wachten op de facelift om deze te introduceren? Dan is dat ding weer verouderd.
Inderdaad ik begrijp je volkomen ivm met de nieuwe MMI... technologie blijft niet lang nieuw.
maar wat ik wel straf vind is dat ze de a5 niet onmiddelijk hebben gelanceerd met de led achterlichten. de a6 had er toch ookal. trouwens de a5 was toch de eerste wagen met die led technologie vooraan.
de led achterlichten zou ik eigenlijk enkel willen om niet "achter" te blijven. de standaard vind ik mooi genoeg! het is zo een onrechtstreekse verlichting als je begrijpt wat ik bedoel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk volg je wat de lichten betreft, ik weet het niet zeker maar had de S5 ze van in het begin? Ik zou het ook rot vinden, maar ik zou er niet te lang van wakker liggen.
De S5 had ze vanaf produktieweek ergens in november 2008......heb er al enkele gezien met nieuwe LED
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenBij mij staat die ook zo laag, maar verder staat er wel "Ok" bij !
Laat iets weten hier wat de dealer zei ivm die balk.
Je zou toch moeten denken dat ie logischerwijze bijgevuld moet worde he
De oil-level in het MMI moet je bekijken als een gewone oliepeilstok van de motor.
Dus als hij half staat tussen max. & min. is ook alles normaal.
Maar zou nu geen olie meer mogen verbruiken.
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenEigenlijk vind ik dat audi een heel rare modelpolitiek heeft...
Eerst laten ze mij 10 maand op een auto wachten die normaal maar 3 maanden levertijd had.
1 maand na levering verandert de MMI naar harde schijf... nog geen jaar later krijgen de achterlichten leds... maw, als je een audi bestelt , ben je er zeker van dat ie in een half jaar tijd een of andere (meerdere) facelifts krijgt... premium?? mijn voeten
Ik heb nu geluk met de MMI maar de LED lichten zullen er nog niet op zitten.
Volgend jaar komt dan wss de facelift en is het helemaal gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenVolgend jaar komt dan wss de facelift en is het helemaal gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenwanneer je de bodemplaat onder de wagen uit haalt, hoeveel mm of cm zou je dan winnen?
iemand toevallig al eens gedaan
@Duc: neen je zal nog een kit moeten kopen. Anders eens kijken als KufaTec ze al verkoopt
Comment
-
@Duc: neen je zal nog een kit moeten kopen. Anders eens kijken als KufaTec ze al verkoopt[/quote]
Heb juist eens zitten kijken bij kufatec ,en inderdaad er zijn enkele kit's verkrijgbaar, maar ik ben er niet bepaald wijzer van geworden welke ik allemaal nodig zou hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenHeb juist eens zitten kijken bij kufatec ,en inderdaad er zijn enkele kit's verkrijgbaar, maar ik ben er niet bepaald wijzer van geworden welke ik allemaal nodig zou hebben.
Eentje van Ebay.de ? Er stonden er vorige week 2 op maar ik heb er eentje nodig zonder PDC dus niet gekochtLast edited by dragonfly; 17/04/2009, 00:20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenwanneer je de bodemplaat onder de wagen uit haalt, hoeveel mm of cm zou je dan winnen?
maar dit is echt verwaarloosbaar,hoop en al 2mm.
Comment
-
Hier zijn A5
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenJuist Thomas G en co over de vloer gehad!
toffe gasten!
Nogmaals dank voor de goede ontvangst!
Tot na de zomer, als ik eens langskom met mijne A5'je.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenDit is niet meer mooi vind ik.
Thibaut vroeg of iemand al zijn bodemplaat gedemonteerd had en ik dacht deze heeft dit wellicht gedaan
Persoonlijk vind ik dit ook erover.
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenLuchtvering zou ik ook nooit steken, maar daar gaat het hier niet om.
Thibaut vroeg of iemand al zijn bodemplaat gedemonteerd had en ik dacht deze heeft dit wellicht gedaan
Persoonlijk vind ik dit ook erover.
Grtz.
Nick
Comment
Comment