Oorspronkelijk geplaatst door E90N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
Je bent toch geen mistlichtrijder eh?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenOhw, de A5 MY2010 modellen worden pas in november 2009 gemaakt? ('k had de info van iemand die voor D'ieteren gewerkt heeft, maar hij werkt tegenwoordig voor BMW, dus 'k moet ook niet alles geloven wat de man zegt natuurlijk. )
Quote van mijn dealer:
Vanaf week 22 begint men aan productie van Modeljaar 2010.
= 25/5...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenSuper, kvraag mij af wat het resultaat gaat zijn.
Wat moet je doen om dit erin te krijgen? Bumperke eraf of wat?
Bumper moet er niet af, kan je langs voor doen of anders bodemplaat los doen
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtennu nog de auto...
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten'k Heb m'n mistlichten de laatste 2 jaar niet gebruikt (en niet moeten gebruiken ook niet) ...
Je bent toch geen mistlichtrijder eh?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenNeen maar de coming home functie steekt je mistlichten aan hé dus dan is dat mooier. Of is dat niet zo op een A5?? Op een A6 alleszins wel
Edit: je kan ook nog de nummerplaatverlichting aanpassen naar datzelfde soort xenon-licht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenGewoon vergeten... idd, eigenlijk gebruik ik m'n mistlichten ook constant.
Edit: je kan ook nog de nummerplaatverlichting aanpassen naar datzelfde soort xenon-licht!
Ben je dat zeker? Ik dacht dat er daarmee problemen waren?
Kan je dat ergens in europa bestellen of moet dat ook bij Hoen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenVoila se
Ben je dat zeker? Ik dacht dat er daarmee problemen waren?
Kan je dat ergens in europa bestellen of moet dat ook bij Hoen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten'k Heb dat eens gezien op A5OC.com, maar meer weet ik er niet van.
Maar ik sta er wel voor open, had er beter vroeger voor gekeken want 28$ verzending + 10euro douane is niet echt goedkoop. Lampjes zelf waren goedkoper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenThanks voor je feedback!! Wel interessant dat de garantie blijft lopen...
Doet de dealer dit of laten ze dit doen door ABT?
- als de dealer de juiste software heeft, kan hij dit zelf.
- heeft hij de software niet, moeten ze de electronica eruit nemen en ermee naar Erps-Kwerps
- misschien kan je zelf ook naar ginder, maar dat wist hij niet zeker.
In alle geval zou ik het laatste verkiezen, want dan heb je ook de prijs zoals vermeld in de Audi-Shop, en bij de dealer zou het meer kosten.
Dat is wat men mij verteld heeft voor mijn 1.9TDI: 585 euro bij ABT rechtstreeks, terwijl 997 euro in de Audi garage. Groot verschil vind ik dat.
Ik raad je toch aan eens te informeren bij jouw dealer, misschien regelt hij het anders?
PS: op de site van ziptuning staat er een hele uitleg over de fabrieksgarantie!
Comment
-
Voor de 2.7tdi staat er nog altijd geen prijs bij. Gaan naar 230pk & 430nM maar de koppelcurve is in mijn ogen te klein voor een CVT dus ik zou het niet aanraden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenVoor de 2.0 Tfsi-rijders onderons. Hier een power-upgrade van ABT. Van 180pk naar 275pk
0-100 in 6.4s en een topsnelheid van 264km/u
Prijs: 1790euro
Comment
-
Ik vind het toch raar dat die tuners zoveel meer extra pk's uit een wagen kunnen halen.. Worden die wagens dan af fabriek geleverd met maar 2/3 van het vermogen dat ze aankunnen. Mijn A5 heeft 211 pk. 9 mei ga ik binnen bij Heinz (openzetten naar 240 pk, chiptunen tot 300 pk en dan Milltek naar 315 pk). Is dat eigenlijk niet overdreven? Eventjes 104 pk erbij gooien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenIk vind het toch raar dat die tuners zoveel meer extra pk's uit een wagen kunnen halen.. Worden die wagens dan af fabriek geleverd met maar 2/3 van het vermogen dat ze aankunnen. Mijn A5 heeft 211 pk. 9 mei ga ik binnen bij Heinz (openzetten naar 240 pk, chiptunen tot 300 pk en dan Milltek naar 315 pk). Is dat eigenlijk niet overdreven? Eventjes 104 pk erbij gooien?
Motoren kunnen het meestal allemaal wel aan, maar al de rest niet: vooral koppeling en aandrijving zijn niet berekend op 40 of 50% extra koppel.
Kijk maar eens bij Heinz: naast de motortuning bieden ze nu ook 'high performance' koppelingen aan. Dat is niet voor niks dat ze dit doen he.
Comment
-
Dit is een "echte" Eclusive. Met exclusive leder, naad en hout.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk BerichtenInderdaad.
Motoren kunnen het meestal allemaal wel aan, maar al de rest niet: vooral koppeling en aandrijving zijn niet berekend op 40 of 50% extra koppel.
Kijk maar eens bij Heinz: naast de motortuning bieden ze nu ook 'high performance' koppelingen aan. Dat is niet voor niks dat ze dit doen he.
Comment
Comment