Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Van een lange arm gesproken...ik heb vandaag gehoord dat iemand uit de streek (met veel contacten en een lange arm blijkbaar) een A5 heeft besteld...
    Levertermijn is zes weken (geen showmadel ofzo!)
    Blijkbaar kent hij iemand die iemand kent die serieus wa invloed kan uitoefenen in duitsland)

En ik maar wachten denk ik dan...

Comment

• Nieuw

Ik heb sinds 2 april mijn:
      Audi A5 Proline
      2.0T 180 pk
      Phantom Black
      18 inch velgen
      Audi music interface
      Sportstoelen
      Radio Symphony (6 cd wisselaar)
      Automatisch Dimmende binnenspiel
      Telefoon voorbereiding
      Bandenspanningsensor

Weten jullie ook of er een Nederlandse Audi A5 site is?

Ik heb gelezen dat mensen last hebben van krassen op de lak, ik heb mijn A5 in de Teflon laten zetten om dit te voorkomen. http://www.flon4000.nl/

Verder laat ik mijn auto binnenkort bij Ziptuning, tunen naar 215 pk.

Ik heb inmiddels ook de blauwe mistlampen besteld, wat is de levertijd ongeveer?

Zijn er nog meer leuke accessoires?

Comment

• Ik heb gelezen dat mensen last hebben van krassen op de lak, ik heb mijn A5 in de Teflon laten zetten om dit te voorkomen. http://www.flon4000.nl/

De fantoomzwarte kleur is inderdaad zeer gevoelig. Waterdruppels blijven zichtbaar (ook na het wassen ) en de lak is heel krasgevoelig.
        Indien mogelijk had ik graag wat meer uitleg gehad over het product.
        Hoe aan te brengen, waar men het kan laten doen of zelf te doen is, de prijs..
        Eventueel via PM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
          Telfon is een soort beschermlaag, eigenlijk hetzelfde al de anti-aanbak-laag van een Tefal pan.
          Bij 1 van de op de site genoemde dealers kun je het laten aanbrengen, ik heb het in Leek laten doen, daar koste het 275 euro.
          Elk jaar moet je een controle laten uitvoeren, dan krijg je 3 jaar garantie op Teflon laag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woudstraatje Bekijk Berichten
            Telfon is een soort beschermlaag, eigenlijk hetzelfde al de anti-aanbak-laag van een Tefal pan.
            Bij 1 van de op de site genoemde dealers kun je het laten aanbrengen, ik heb het in Leek laten doen, daar koste het 275 euro.
            Elk jaar moet je een controle laten uitvoeren, dan krijg je 3 jaar garantie op Teflon laag.
            maar komen er op die teflon laag ook geen krassen na verloop van tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
              maar komen er op die teflon laag ook geen krassen na verloop van tijd
              Misschien eens een vraagje voor wax-it ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                Van een lange arm gesproken...ik heb vandaag gehoord dat iemand uit de streek (met veel contacten en een lange arm blijkbaar) een A5 heeft besteld...
                Blijkbaar kent hij iemand die iemand kent die serieus wa invloed kan uitoefenen in duitsland)

Voor mij is het nu 12 weken, volgende week bestel ik de mijne
                Last edited by ; 30/04/2009, 21:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                  Ik heb gelezen dat mensen last hebben van krassen op de lak, ik heb mijn A5 in de Teflon laten zetten om dit te voorkomen. http://www.flon4000.nl/

De fantoomzwarte kleur is inderdaad zeer gevoelig. Waterdruppels blijven zichtbaar (ook na het wassen ) en de lak is heel krasgevoelig.
                  Eventueel via PM
                  Onze Porsche is al 4 jaar met protech behandeld, de A5 nu ook.
                  Ik ben super tevreden.
                  Gisteren bij thuiskomst van dagje Zolder, velgreiniger gespoten , hogedruklans en alles weg! Zonder schrobben op de spaken.
                  Ik heb wel de indruk dat de laag op de lak nu iets minder begint te worden. Tot hiertoe waren er bijna geen swirls te zien, nu hier en daar een fijn krasje.

Comment

• Lap het moest ervan komen...

na 2 weken en 2500km volledig genieten vond een snol in een honda prelude het vanavond nodig om even in mijn kont te rijden.... DE LUL!!!!

Toen ik uitstapte en vroeg wat er gebeurd was was zijn uitleg: mja eventjes niet opgelet, sorry...

Resultaat: maandag mag in naar de garage om een nieuwe achterbumper en diffusor te bestellen. Leuk zo een nieuwe wagen als die na 2 weken al een vervangstuk krijgt....

Wel lekker balen natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predtech007 Bekijk Berichten
                      Lap het moest ervan komen...

na 2 weken en 2500km volledig genieten vond een snol in een honda prelude het vanavond nodig om even in mijn kont te rijden.... DE LUL!!!!

Toen ik uitstapte en vroeg wat er gebeurd was was zijn uitleg: mja eventjes niet opgelet, sorry...

Resultaat: maandag mag in naar de garage om een nieuwe achterbumper en diffusor te bestellen. Leuk zo een nieuwe wagen als die na 2 weken al een vervangstuk krijgt....

Inderdaad, de PIPO...
                      Hopelijk voor jou had hij een verzekering?
                      Want vandaag de dag mag je van niets meer verschieten.

Ps: misschien wou hij uw a5 eens van dicht bekijken , hopelijk is er géén blijvende shade!

Comment

• Kan er mij iemand een verklaring geven voor het volgende:

Audi a5 2.0T Cabrio met de uitlaten van de 2.7/3.0 tdi
                        Iemand op de hoogte dat nu ook de benzine model 2010 variant de uitlaat links/rechts gaat krijgen ipv 1x dubbele links?

VS:

Comment

• Nog interessante informatie gevonden voor de mensen die zeer recent een A5 hebben besteld:

Quote:

"Dit model is inderdaad hetzelfde als het Nederlandse model voor 2010 van de A5! Bij Pon gecheckt, als je je A5 voor 20 april hebt besteld dan krijg je het model van 2009. Bestel je de A5, na 20 april dan krijg je dit model! Mooie led verlichting achter en nieuwe spiegels…."

wel jammer voor de mensen die besteld hebben voor 20/4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                            Kan er mij iemand een verklaring geven voor het volgende:

Audi a5 2.0T Cabrio met de uitlaten van de 2.7/3.0 tdi
                            Iemand op de hoogte dat nu ook de benzine model 2010 variant de uitlaat links/rechts gaat krijgen ipv 1x dubbele links?

VS:

Is perfect mogelijk.
                            Zelf heb ik ook gevraagd om op mijn 2.0 TDI de uitlaten links en rechts te steken. Prijs weet ik niet van buiten maar is rond de 250 EURO geloof ik.
                            (Is niet omdat ik de wannabee wil uithangen, want de kentekens blijven er wel degelijk opstaan , vind het gewoon veel mooier links en rechts)

Edit: al kan het in dit geval gerust zijn dat het een verandering is die bij dit model en deze motor hoort, maar daar weet ik niets van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predtech007 Bekijk Berichten
                              Lap het moest ervan komen...

Ach !! nog veel leuker is het als je op donderdag 30 april een rondreizende vezelplaat van 1 m en 1 cm dik in je snoet krijgt op de autosnelweg (foto te bewonderen op Audi Q5 Forum !!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                                Van een lange arm gesproken...ik heb vandaag gehoord dat iemand uit de streek (met veel contacten en een lange arm blijkbaar) een A5 heeft besteld...

De A5 van mijn buur is vorige week gestolen uit z'n garage.

Die Oostblokkers willen niet zo lang wachten zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peerken Bekijk Berichten
                                  Ach !! nog veel leuker is het als je op donderdag 30 april een rondreizende vezelplaat van 1 m en 1 cm dik in je snoet krijgt op de autosnelweg (foto te bewonderen op Audi Q5 Forum !!)

weet je van wie het is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                    De A5 van mijn buur is vorige week gestolen uit z'n garage.

Die Oostblokkers willen niet zo lang wachten zeker
                                    Smeerlappen!

Tegen de muur moeten ze gezet worden!

Comment

weet je van wie het is?
                                      neen jammer genoeg niet .... ik weet alleen dat ze van rijstrook veranderde en lap :-)... te laat ...
                                      gelukkig volledig omnium ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peerken Bekijk Berichten
                                        neen jammer genoeg niet .... ik weet alleen dat ze van rijstrook veranderde en lap :-)... te laat ...
                                        gelukkig volledig omnium ....
                                        Damn veel succes met uw prachtige Q5 (net gezien in het Q5 forum ) te laten herstellen...

Bij zo'n auto moet je een omnium hebben... ik zou anders geen minuut op mijn gemak zijn!

Comment

Nog interessante informatie gevonden voor de mensen die zeer recent een A5 hebben besteld:

Quote:

"Dit model is inderdaad hetzelfde als het Nederlandse model voor 2010 van de A5! Bij Pon gecheckt, als je je A5 voor 20 april hebt besteld dan krijg je het model van 2009. Bestel je de A5, na 20 april dan krijg je dit model! Mooie led verlichting achter en nieuwe spiegels…."

wel jammer voor de mensen die besteld hebben voor 20/4
                                          Ik heb besteld op 12 maart. Ben je dit 100% zeker?
                                          En zo ja, kan ik vragen aan mijn dealer dat hij de productie wat 'vertraagd' Ik bedoel kan hij zorgen da ze wa wachten, zodat ik model 2010 heb...
                                          Weet iemand dit?

Comment

Working...
                                          X