Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
heeft die bimbo den hare al? die heeft in mijn garage ene besteld de dag dat ik de mijne ben gaan afhalen.. dus het zou raar zijn als ze hem al had. ik weet wel dat ze ook een witte heeft besteld
Vandaag de dag is de leveringstermijn "maar" 3maanden...
eergisteren de A5 2.0 tfsi van Daniele_P gaan bewonderen. Schitterende wagen. Die 20ers zien er echt goed uit, ookal zou ik voor een maatje minder gegaan zijn. De 2 uitlaten links vind ik persoonlijk knapper dan aan beide kanten een uitlaat. Die maken de wagen "lomp(er)" Tja, smaken verschillen
en ongelooflijk hoe soepel die motor draait. Zeker als je al 7 jaar pompverstuivers gewoon bent ! Wat een droomwagen toch die a5 Ooit...
Volgende week wordt deze configuratie besteld bij mijn favoriete dealer:
Audi A5 Coupé Model 2010
Versie : A5 S line Motor : TFSI 2,0L 132KW 180pk
Kleur : Fantoomzwart (pareleffect)
Bekleding : Milano Leder Zwart Sport
Lederen multifunctiesportstuur
Acoustic Parking System VR/AR
Advanced Key eenvoudig
Audi Music Interface
GSM pré-installatie (2W) armsteun
Panoramisch dak uit glas
Verwarmde zetels VR
Xenon koplampen +
Zonder kentekens
Servo-tronic
Alu velgen 7 Dubbele Spaken
" Pack Intenso Plus (Metaal Kleur, CruiseControl, GPS plus met harddisk, Alarm)"
S5 grille (zonder logo
Audi A5 Coupé Model 2010
Advanced Key eenvoudig
Audi Music Interface
Panoramisch dak uit glas
Verwarmde zetels VR
Xenon koplampen +
Zonder kentekens
Servo-tronic
" Pack Intenso Plus (Metaal Kleur, CruiseControl, GPS plus met harddisk, Alarm)"
S5 grille (zonder logo
Levering augustus 2009
Proficiat!! (nu nog je signature veranderen ) (Edit: dacht dat je hem al besteld had, dus laat maar zo voorlopig :-) )
Wel opvallend dat de levertermijn al sinds januari Augustus/September is.
Zoveel te beter natuurlijk!!
Proficiat!! (nu nog je signature veranderen ) (Edit: dacht dat je hem al besteld had, dus laat maar zo voorlopig :-) )
Wel opvallend dat de levertermijn al sinds januari Augustus/September is.
Zoveel te beter natuurlijk!!
Alé t'gaat er dan mss toch van komen van de RedBull :-)
Mooie config!
Zoals vorige week verteld heb ik na een minder goede tuning bij Zip mijn auto terug op de fabriekswaarden laten zetten. Gisteren had ik dan een afspraak bij Heinz, op aanraden van m'n dealer. Ik moet zeggen veel beter werk. Het vermogen is bijna 300pk en het koppel is 630Nm. Buiten de naakte cijfers voel je gewoon dat de auto veel beter afgesteld is dan bij Ziptuning. Een aanrader dus. Ik steek hierbij de resultaten van de vermogensbank zoals gisteren gemeten voor en na de tuning. Ter herinnering: het is een 3.0TDI 240pk.
Zoals vorige week verteld heb ik na een minder goede tuning bij Zip mijn auto terug op de fabriekswaarden laten zetten. Gisteren had ik dan een afspraak bij Heinz, op aanraden van m'n dealer. Ik moet zeggen veel beter werk. Het vermogen is bijna 300pk en het koppel is 630Nm. Buiten de naakte cijfers voel je gewoon dat de auto veel beter afgesteld is dan bij Ziptuning. Een aanrader dus. Ik steek hierbij de resultaten van de vermogensbank zoals gisteren gemeten voor en na de tuning. Ter herinnering: het is een 3.0TDI 240pk.
Ziet er netjes uit.. Is het verschil zo groot tussen een niet gechipte en een gechipte A5?
Ziet er netjes uit.. Is het verschil zo groot tussen een niet gechipte en een gechipte A5?
Ja.
Allez toch voor de 3.0TDI.
Om u een praktijkvoorbeeld te geven (optrekken vanaf 100):
Originele 3.0TDI vs 350Z 300pk : 0 - 1 voor de 350Z, easy
Gechipte 3.0TDI vs 350Z 300pk : 100 - 100. Gene meter toegeven tov mekaar, aan geen enkele snelheid.
voor de statistieken:
grille vervangen door dealer: 2,25 uur werk (bumper-er-af techniek)
dat is een 3 kwartier meer dan ik had gedacht
ik kon al direct vergelijken, die van mij stond naast een andere zwarte A5 met grijze grille
op dit moment ziet het er een beetje raar uit, propere blinkende grille op een vuile wagen ... dus tijd om eens af te wassen.
Audi A5 Coupé Model 2010
Advanced Key eenvoudig
Audi Music Interface
Panoramisch dak uit glas
Verwarmde zetels VR
Xenon koplampen +
Zonder kentekens
Servo-tronic
S5 grille (zonder logo
Levering augustus 2009
Fantoomzwart met het Milano Leder zou ook mijn keuze zijn
Comment