Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtenff gaan spelen met de camera
Die leds doen het gewoon hé
Zonder Leds zou mijn vrouw eerder voor de BMW 3-serie coupé gegaan zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenDie leds doen het gewoon hé
Zonder Leds zou mijn vrouw eerder voor de BMW 3-serie coupé gegaan zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenIemand ervaring met het B&O systeem bij de Audi A5?
Ik denk (niet zeker) dat deze vraag al eens is gesteld maar ik heb dit niet meer teruggevonden...
Of is het Audi sound system meer dan voldoende?
Any idea?
Alleen de subwoofer resoneert een beetje, hebben meer mensen daar last van?
Maar als ik het over mocht doen, had ik de 6 cd-wisselaar (symphony) en dimmende binnenspiegel niet genomen, maar het B&O systeem. Heeft iets betere bas volgens mij...
Overigens de IPOD interface is echt SUPERRRRRR!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk BerichtenEventjes voor de mensen die geïntereseerd zijn in VAG com aanpassingen, kunnen we misschien niet allemaal samen leggen en zo eentje aanschaffen? dan hebben we toch voor een aanzienlijk laag bedrag (vb 50€/persoon) de aanpassingen die we zouden willen
of komt er veel mee bij kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichtenben net terug van heinz.. 299.5 pk en 654 Nm... de milltek klinkt heeeeerlijk en de prestaties zijn ongelooflijk.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBloody hell wat een waarden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHij heeft er al een S5 aardig mee doen verschieten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenDaar doen we het voor he.. Het verrassingseffect..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woudstraatje Bekijk BerichtenIk ben ook tevreden met het Audi sound systeem.
Alleen de subwoofer resoneert een beetje, hebben meer mensen daar last van?
Maar als ik het over mocht doen, had ik de 6 cd-wisselaar (symphony) en dimmende binnenspiegel niet genomen, maar het B&O systeem. Heeft iets betere bas volgens mij...
Overigens de IPOD interface is echt SUPERRRRRR!!!!!
Het B&O systeem is niet super maar wel erg goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk vind dat je zelf een S5 had moeten kopen ipv een veel te snelle tractor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik het B&O systeem echt subliem, maar of het echt zoveel beter is dan een Audi sound system weet ik niet.
Ik hoop binnenkort eens die het Audi Sound system van dragonfly te mogen horen, dan kan ik een mooi vergelijk makenSo far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenJaja.. blabla, gij met uw tractors altijd.. Dat was op de moment van mijn bestelling een beetje over mn budget. Ik heb er lang over nagedacht maar heb in ieder geval geen spijt dat ik voor de tractor heb gekozen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk zou het ook niet erg vinden om er mee te rijden. Maar ik zou al heel veel kilometers moeten doen per jaar om daar mijn geld te willen aan geven Hoe goed dat ook rijdt, ik vind het doodjammer om in zo'n wagen met een diesel te rijden En ik blijf dat herhalen van die tractors, de wereld zou er veel beter uitzien zonder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenMijn roots hebben altijd al op het platteland gelegen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk BerichtenE90N en ik hebben het al eens in de vluchte gevraagd... was geen probleem voor hem maar is ondertussen toch al een tijdje geleden dat er iets van gehoord hebben..
nuja ik ben niet echt iemand die constant zit aan te dringen, dus was ik opzoek naar andere oplossingen
heb woke eigenlijk al een tijdje niet meer actief gezien hier, of ben ik mis
'k Ga proberen om naar de A5-meet te komen, heb de avond ervoor toch een trouw in de geburen, dus wschl hotelleke zoeken daar in de buurt.
Maar kzal anders een VAGCOM-verhuur opzetten he
Zoiets in de zin van 3 dagen vagcom huren à 20€ + portkosten (aangetekend)So far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenIk heb ook voor de B&O gekozen en ik moet zeggen dat het verschil wel redelijk groot is tussen het AS system.
Het B&O systeem is niet super maar wel erg goed.
Vind de B&O ook wel super hoor..... lekkere bas, komt vooral tot uiting bij DVD en surround..... jammer dat ge dit zo weinig kunt gebruken.... tot nu toe een enkele maal in de carwash en eens demonstreren in stilstaande wagen..... bij rijdende wagen hoor je enkel geluid van de DVD.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichtenbeetje druk gehad de laatste weken ...
'k Ga proberen om naar de A5-meet te komen, heb de avond ervoor toch een trouw in de geburen, dus wschl hotelleke zoeken daar in de buurt.
Maar kzal anders een VAGCOM-verhuur opzetten he
Zoiets in de zin van 3 dagen vagcom huren à 20€ + portkosten (aangetekend)Sintruin till I die
Comment
Comment