Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
    wat verandert die optielijst nu aan de buitenkant van deze wagen ?
    niets maar gewoon uit interesse...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
      Zal vooral een verschil zijn in downpipes en tegendruk?denk ik.
      Al wat er achterkomt zal wat betreft maten niet zoveel verschillen.
      Dacht zelfs dat al wat op het nieuwe A4 platform gebouwd wordt en dezelfde motorinbouw heeft
      (min of meer) zou passen.
      Zouden eigenlijk eens wat A5 en A4's met verschillende motorisaties onderling eens de uitlaten moeten
      verplaatsen maar ja,dat is onbegonnen werk!
      Alles aan de motor, dpf, katalysatoren, blijft standaard. Halverwege worden enkel de einddempers vervangen. Je ziet het ook op m'n foto... 't is niet meer dan een buis, splitsing en einddempers. Wat dan die tegendruk betreft, tsja, ik zou denken dat dat vooral in het eerste stuk zit, en niet op de dempers, maar het kan natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
        Alles aan de motor, dpf, katalysatoren, blijft standaard. Halverwege worden enkel de einddempers vervangen. Je ziet het ook op m'n foto... 't is niet meer dan een buis, splitsing en einddempers. Wat dan die tegendruk betreft, tsja, ik zou denken dat dat vooral in het eerste stuk zit, en niet op de dempers, maar het kan natuurlijk.
        Ah,zo ik dacht aan een volledig systeem vanaf downpipe tot einddemper!
        Dat kan dan geen probleem zijn!
        Als er al een aanpassing zou moeten gebeuren zal dit toch wel miniem zijn.
        Heb wel de mijne al eens vluchtig vergeleken met een 2.7 en daar bleek de brandstoftank toch
        iets anders te liggen en niet dezelfde vorm te hebben.
        Of dit een aanpassing zou betekenen voor de uitlaatbuizen heb ik niet verder bekeken,maar op het eerste
        zicht lijkt me alles onderling uitwisselbaar vanaf de cat of pdf indien de diameter hetzelfde is,en dan nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
          T'heeft niet mogen zijn, na 7 maanden wachten en er één week mee gereden te hebben heb ik al prijs. Vanmorgen heeft er iemand in m'n gat gereden toen ik stil stond in de file. Ik zag hem komen maar ik kon niets doen hé

Uitlaat kapot en zit tegen m'n wiel, die van de takelwagen heeft da ff gefixed maar moet straks naar de garage want zo kan ik niet blijven rondrijden. Ik zal vanavond wat betere foto's plaatsen. 1800km op de teller...
          Per ongeluk uw stoplichten gedeactiveerd met de VAGCOM?
          Neen,dat is om het vliegend sch**t van te krijgen,met een oud krel heb je dat
          nooit voor.
          De mijne was 3 dagen en ik had al 2 'blutskes' in mijn deur.
          Bleek van de onderste scherpe rand van de deur van de A6 te zijn!!
          En dan nog 2x ikzelf!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
            Zoveel vertrouwen heb ik niet, PM anders eens met Cristopher86 ivm de Milltek...
            Mijn broer rijdt vandaag naar Heinz... Ik wordt er ambetant van.. Het probleem is dat de afstand nogal ver is. Bij ons in de buurt zijn er genoeg tuners. Maar Heinz is er aan begonnen en ze gaan het kosteloos herstellen.. Ze zijn de besten zeggen ze, dan moeten ze maar zien dat alles perfect gemonteerd is.

Comment

• vandaag een offerte gehad van Hamann voor een set 20 inch velgen met banden: 10.000euro het zijn wel mooie velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                vandaag een offerte gehad van Hamann voor een set 20 inch velgen met banden: 10.000euro het zijn wel mooie velgen
                Dan zijn de BBS'jes die ik te koop heb toch een koopje zeker!!
                Het zijn wel maar 19" met een 255'je.
                Last edited by ; 20/05/2009, 09:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                  vandaag een offerte gehad van Hamann voor een set 20 inch velgen met banden: 10.000euro het zijn wel mooie velgen
                  Ni twijfelen.. gewoon doen. Tegenwoordig kosten alle mooie velgen wel een beetje geld hoor..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                    Ni twijfelen.. gewoon doen. Tegenwoordig kosten alle mooie velgen wel een beetje geld hoor..
                    10000€ voor velgen vind ik er toch (wat) over,dat is bijna 1/6e van de waarde van
                    de auto.

Comment

10000€ voor velgen vind ik er toch (wat) over,dat is bijna 1/6e van de waarde van
                      de auto.
                      Idd... 'k zou nogal zweten bij het parkeren.

Comment

de auto.
                        Mijne quote was dan ook nogal redelijk sarcastisch bedoeld..

Comment

• ik ga het gewoon doen. je leeft maar een keer niet

Comment

• Koop u velgen van €1.000 het stuk en stort de rest op mijn rekening

Comment

Mijn broer rijdt vandaag naar Heinz... Ik wordt er ambetant van.. Het probleem is dat de afstand nogal ver is. Bij ons in de buurt zijn er genoeg tuners. Maar Heinz is er aan begonnen en ze gaan het kosteloos herstellen.. Ze zijn de besten zeggen ze, dan moeten ze maar zien dat alles perfect gemonteerd is.
                              Wat valt er te herstellen? Uw meerverbruik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Koop u velgen van €1.000 het stuk en stort de rest op mijn rekening
                                10.000 Euro voor 4 velgen??????????????

Ik loop al ambetant om 2.800 € uit te geven aan 7 dubbele spaaks.

mmm, straks de mijne gaan bestellen.

Comment

Wat valt er te herstellen? Uw meerverbruik?
                                  Nee da geramel aan mijn uitlaadt... Ik weet egt niet mer wat het kan zein.

Ben maar ne simpele electricien he jongen..

Comment

Nee da geramel aan mijn uitlaadt... Ik weet egt niet mer wat het kan zein.

Ben maar ne simpele electricien he jongen..
                                    Die blijkbaar hard werkt en goed zijn boterham verdient Maar ge hebt gelijk, dat gerammel moeten ze maar oplossen. Het is kostelijk genoeg geweest.

Comment

• WTF, 10000 euro voor velgen, daar kopen veel mensen een kleine 2de wagen voor

Comment

Die blijkbaar hard werkt en goed zijn boterham verdient Maar ge hebt gelijk, dat gerammel moeten ze maar oplossen. Het is kostelijk genoeg geweest.
                                        Correct... Ik heb er wel vertrouwen in..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                                          WTF, 10000 euro voor velgen, daar kopen veel mensen een kleine 2de wagen voor
                                          Als ge 1 Lambo koopt kan je dat ook zeggen he.. Daar kopen andere mensen een 2e, 3e,... 20e wagen voor. Exclusiviteit kost nu eenmaal centjes.

Comment

Working...
                                          X