Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ondertussen flikkert enkel nog het voorgloeilampje

Comment

• Hallo, ik ben nieuw op dit forum.
      Ik heb op 23 april een A5 2.0 TFSI Quattro 211 pk besteld in Tilburg (NL). Ik heb deze in S Line interieur- en exterieur uitvoering besteld, in monza zilver (s line kleur) met 19 inch RS6 velgen.. Het zou gaan om het model van 2010. Ik weet alleen niet goed hoe dat model eruit ziet standaard en tevens het s line model. Het zou gaan om nieuwe spiegels, een strakkere belijning en nieuwe LED verlichting achter. Ik verwacht de auto maandag aanstaande maar ben op het moment niet in het land, ben er volgende week vrijdag pas weer.. Heeft iemand misschien fotos van het A5 2010 model (s line als het mogelijk is)? Bedankt! Grt William

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
        ondertussen flikkert enkel nog het voorgloeilampje
        Ook voorhad met mijn A4 en er was een probleem met de turbo!?

Onderussen zit er ook al een nieuwe cilinder in want die had het al begeven na 70.000km!!??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
          Ook voorhad met mijn A4 en er was een probleem met de turbo!?

Onderussen zit er ook al een nieuwe cilinder in want die had het al begeven na 70.000km!!??
          zien wat het morgen geeft,

kunnen ze dat bij een analyse zien of er wat mis is bij de turbo of cilinder? of merk je het pas als het te laat is..

Comment

• Klein vraagje.
            Heeft er iemand toevallig een meteoorgrijze A5 met milano leder interieur.
            Indien ja, zou je wat foto's kunnen posten.

Comment

• Pics met de velgen.
              Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit niet jullie smaak zal zijn.
              Toch respecteer ik ieders mening.
              Volgende stap is een schroefkit om em wa lager te zetten.
              Grts,
              NicoT

Comment

• Je hebt gelijk, dit is mijn smaak niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Je hebt gelijk, dit is mijn smaak niet
                  ²²²²²

Comment

• deze velg zal beter tot zijn recht komen als je hem inderdaad wat verlaagt....
                    toch wat eigenaardig beeld dat die achterste velgen precies veel ' dieper' erin zitten dan vooraan........ zou beter zijn moesten die achterste idem zijn zoals vanvoor imho
                    Last edited by ; 11/06/2009, 11:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                      deze velg zal beter tot zijn recht komen als je hem inderdaad wat verlaagt....
                      toch wat eigenaardig beeld dat die achterste velgen precies veel ' dieper' erin zitten dan vooraan........ zou beter zijn moesten die achterste idem zijn zoals vanvoor imho
                      Dat is van mij ook zo en van bijna iedereen hoor. Op te lossen met spacers maar ik moet nog wachten want m'n spoor staat niet goed (wordt geregeld onder garantie)

Comment

• Der zit achteraan spacers van 1cm...

Comment

• Nog mensen met een Bluetooth Carkit die zich elke keer een bult verschieten als iemand je opbelt?
                          De beltoonvolume kan je instellen via de MMI maar hij onthoudt dat dus niet en ik verschiet me echt altijd een bult. Blijkt een algemeen probleem te zijn want veel klachten over, iemand tips?
                          Iemand die de VAGCOM code kent want mss kan ik daarmee dan de standaard waarde aanpassen

Ik zal ook eens mailen naar de garage maar ik betwijfel als ze het zullen weten

Update: Er zou een fix komen in Juni
                          Last edited by dragonfly; 11/06/2009, 11:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                            Der zit achteraan spacers van 1cm...
                            ola, pas daar mee op aub. In de bandencentrale hebben ze mij dat afgereden, het minimum was 1,5cm om het veilig te houden (dubbel gecentreerde spacers)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                              Nog mensen met een Bluetooth Carkit die zich elke keer een bult verschieten als iemand je opbelt?
                              De beltoonvolume kan je instellen via de MMI maar hij onthoudt dat dus niet en ik verschiet me echt altijd een bult. Blijkt een algemeen probleem te zijn want veel klachten over, iemand tips?
                              Iemand die de VAGCOM code kent want mss kan ik daarmee dan de standaard waarde aanpassen

http://www.a5oc.com/forums/showthrea...t=phone+volume

Neen, gewoon in uw profiel van uw telefoon (bij mij verandert mijn telefoon automatisch van profiel wanneer hij geconnecteerd is in mijn audi) uw volume standaard laag zetten.

dus:

op mijn buro: staat mijn telefoon luid
                              in mijn auto: staan mijn telefoon véél stiller en bepaal ik het geluid in de mmi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                Neen, gewoon in uw profiel van uw telefoon (bij mij verandert mijn telefoon automatisch van profiel wanneer hij geconnecteerd is in mijn audi) uw volume standaard laag zetten.

dus:

op mijn buro: staat mijn telefoon luid
                                in mijn auto: staan mijn telefoon véél stiller en bepaal ik het geluid in de mmi
                                Redbull, merci maar als je geen A4 of A5 hebt kan je ons niet helpen. Het is echt een probleem met de bluetooth carkit Wacht tot je hem hebt, je zal ook verschieten als het tegen dan nog niet gefixed is

Comment

Dat is van mij ook zo en van bijna iedereen hoor. Op te lossen met spacers maar ik moet nog wachten want m'n spoor staat niet goed (wordt geregeld onder garantie)

ik bedoel dat die spaken veel dieper staan tov de buitenrand van de velg achteraan ivm vooraan.... dat is toch niet zo op andere velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                                    ik bedoel dat die spaken veel dieper staan tov de buitenrand van de velg achteraan ivm vooraan.... dat is toch niet zo op andere velgen?
                                    Ah idd niet maar dit zijn johnny velgen hé

Verkracht een beetje de klasse van een A5 maar elk zijn keuze hé, anders zouden het allemaal dezelfde zijn

Comment

• ge hebt dringend sideskirts en diffusor nodig.. Herhaal: dringend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                                        Pics met de velgen.
                                        Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit niet jullie smaak zal zijn.
                                        Toch respecteer ik ieders mening.
                                        Volgende stap is een schroefkit om em wa lager te zetten.
                                        Grts,
                                        NicoT

OEI !!!

Comment

Nog mensen met een Bluetooth Carkit die zich elke keer een bult verschieten als iemand je opbelt?

http://www.a5oc.com/forums/showthrea...t=phone+volume
                                          Ik heb hier echt geen problemen mee. Het volume dat ik instel wordt wel onthouden. Vreemd dat dit bij jou niet functioneert zals het hoort.

Comment

Working...
                                          X