ondertussen flikkert enkel nog het voorgloeilampje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hallo, ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb op 23 april een A5 2.0 TFSI Quattro 211 pk besteld in Tilburg (NL). Ik heb deze in S Line interieur- en exterieur uitvoering besteld, in monza zilver (s line kleur) met 19 inch RS6 velgen.. Het zou gaan om het model van 2010. Ik weet alleen niet goed hoe dat model eruit ziet standaard en tevens het s line model. Het zou gaan om nieuwe spiegels, een strakkere belijning en nieuwe LED verlichting achter. Ik verwacht de auto maandag aanstaande maar ben op het moment niet in het land, ben er volgende week vrijdag pas weer.. Heeft iemand misschien fotos van het A5 2010 model (s line als het mogelijk is)? Bedankt! Grt William
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenondertussen flikkert enkel nog het voorgloeilampje
Onderussen zit er ook al een nieuwe cilinder in want die had het al begeven na 70.000km!!??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenOok voorhad met mijn A4 en er was een probleem met de turbo!?
Onderussen zit er ook al een nieuwe cilinder in want die had het al begeven na 70.000km!!??
kunnen ze dat bij een analyse zien of er wat mis is bij de turbo of cilinder? of merk je het pas als het te laat is..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJe hebt gelijk, dit is mijn smaak niet
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichtendeze velg zal beter tot zijn recht komen als je hem inderdaad wat verlaagt....
toch wat eigenaardig beeld dat die achterste velgen precies veel ' dieper' erin zitten dan vooraan........ zou beter zijn moesten die achterste idem zijn zoals vanvoor imho
Comment
-
Nog mensen met een Bluetooth Carkit die zich elke keer een bult verschieten als iemand je opbelt?
De beltoonvolume kan je instellen via de MMI maar hij onthoudt dat dus niet en ik verschiet me echt altijd een bult. Blijkt een algemeen probleem te zijn want veel klachten over, iemand tips?
Iemand die de VAGCOM code kent want mss kan ik daarmee dan de standaard waarde aanpassen
Ik zal ook eens mailen naar de garage maar ik betwijfel als ze het zullen weten
Update: Er zou een fix komen in Juni
Last edited by dragonfly; 11/06/2009, 11:48.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk BerichtenDer zit achteraan spacers van 1cm...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenNog mensen met een Bluetooth Carkit die zich elke keer een bult verschieten als iemand je opbelt?
De beltoonvolume kan je instellen via de MMI maar hij onthoudt dat dus niet en ik verschiet me echt altijd een bult. Blijkt een algemeen probleem te zijn want veel klachten over, iemand tips?
Iemand die de VAGCOM code kent want mss kan ik daarmee dan de standaard waarde aanpassen
http://www.a5oc.com/forums/showthrea...t=phone+volume
Neen, gewoon in uw profiel van uw telefoon (bij mij verandert mijn telefoon automatisch van profiel wanneer hij geconnecteerd is in mijn audi) uw volume standaard laag zetten.
dus:
op mijn buro: staat mijn telefoon luid
in mijn auto: staan mijn telefoon véél stiller en bepaal ik het geluid in de mmi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenNeen, gewoon in uw profiel van uw telefoon (bij mij verandert mijn telefoon automatisch van profiel wanneer hij geconnecteerd is in mijn audi) uw volume standaard laag zetten.
dus:
op mijn buro: staat mijn telefoon luid
in mijn auto: staan mijn telefoon véél stiller en bepaal ik het geluid in de mmi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDat is van mij ook zo en van bijna iedereen hoor. Op te lossen met spacers maar ik moet nog wachten want m'n spoor staat niet goed (wordt geregeld onder garantie)
ik bedoel dat die spaken veel dieper staan tov de buitenrand van de velg achteraan ivm vooraan.... dat is toch niet zo op andere velgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichtenik bedoel dat die spaken veel dieper staan tov de buitenrand van de velg achteraan ivm vooraan.... dat is toch niet zo op andere velgen?
Verkracht een beetje de klasse van een A5 maar elk zijn keuze hé, anders zouden het allemaal dezelfde zijn
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenNog mensen met een Bluetooth Carkit die zich elke keer een bult verschieten als iemand je opbelt?
http://www.a5oc.com/forums/showthrea...t=phone+volume
Comment
Comment