Oorspronkelijk geplaatst door doc29
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenJa, schijnt dat die 2.0 tfsi'kes ver kunnen getuned worden...
Damn, 275pk = je moet dan toch wel uw vering en remmen aanpassen, niet?
Over die peage in FR nog iets:
soms meten ze je gemiddelde snelheid (tussen het nemen van je ticket en het betalen), dus je kan best af en toe een stop inlassen.
Dit is geen grap, komt uit betrouwbare bron.
Ben zelf juist terug van Z-FR, en heb hele hordes gendarmes zien staan aan de peages...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk BerichtenEn zeker uw koppeling!
Over die peage in FR nog iets:
soms meten ze je gemiddelde snelheid (tussen het nemen van je ticket en het betalen), dus je kan best af en toe een stop inlassen.
Dit is geen grap, komt uit betrouwbare bron.
Ben zelf juist terug van Z-FR, en heb hele hordes gendarmes zien staan aan de peages...
gas geven en dan eens een plas of koffie stop in lassen, en dan terug GAS (maar < 180km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDenk eerder dat fuel z'n GT3 nog niet verteerd heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb dan ook een GT3 voorbumper besteld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenwie zijn A5 heeft hier een Y-plaat? :p (een zwarte)
hebk al paar keer gespot met men gti :o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenWTF is een zwarte Y-plaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenwie zijn A5 heeft hier een Y-plaat? :p (een zwarte)
hebk al paar keer gespot met men gti :o
Mijne heeft een Y plaat en 's morgens kom ik vaak een GTi tegen
Heb en zwarte A5 maar geen zwarte nummerplaat (weet niet of je dit bedoelt)
It's you ????Last edited by E90N; 14/07/2009, 10:40.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb dan ook een GT3 voorbumper besteld
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenvolledig correct, dus:
gas geven en dan eens een plas of koffie stop in lassen, en dan terug GAS (maar < 180km)
Dat van die 180 wist ik niet dus next time opletten, thxLast edited by dragonfly; 14/07/2009, 11:07.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDat van die 180 wist ik niet dus next time opletten, thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtengepakt aan meer dan 180 in Frankrijk -> kans op inbeslagname voertuig.
1x gewaarschuwd op een baan door de tegenliggers aar je 90 mocht, trager gaan rijden en wat verder stonden ze met de lasergun. Daar hebbek chance gehad! En eens de pekkel zien staan achter de vangrail, voor de rest de bakken maar die staan goed aangeduid
Comment
-
Ik de heenrit naar hier ben ik een auto van de gendarmes voorbijgegaan aan 160/170 ongeveer.
Het was midden in de nacht ,dus pikkedonker en zag ze pas toen ik er bijna naast reed. Ze hebben even met hun lichten geflitst (of mij effectief geflitst kan ook ) maar ik ben niet staande gehouden. Verwacht er niet teveel van ... Het leek eerder of ze met hun phares even teken deden dan een echte flits. Die laatste is vele malen feller en korter uit mijn ervaring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenStaat niets bij maar de boetes en de intrekking voor de fransen is niet om te lachen
1x gewaarschuwd op een baan door de tegenliggers aar je 90 mocht, trager gaan rijden en wat verder stonden ze met de lasergun. Daar hebbek chance gehad! En eens de pekkel zien staan achter de vangrail, voor de rest de bakken maar die staan goed aangeduid
Pagina 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenKan het zijn dat ik een A5 Cabrio ZONDER Led's heb gezien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenKan het zijn dat ik een A5 Cabrio ZONDER Led's heb gezien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDamn
Op een benzine zijn ze niet standaard hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenABT gaat naar 275pk en kost jammergenoeg 1.799 euro
Maar dan gaat hij in 6.3sec naar 100km/u en stopt pas bij 263km/u !!
Mijn touareg was door abt gechipt en was daar wel tevreden over.Zelfs na een motor update van volkswagen word de chiptunning teruggeplaatst.
Comment
Comment