Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
    je moet de kids in deze groene tijden goed opvoeden, voordat je het weet rijden ze in een skoda
    schitterend...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      Ja, schijnt dat die 2.0 tfsi'kes ver kunnen getuned worden...
      Damn, 275pk = je moet dan toch wel uw vering en remmen aanpassen, niet?
      En zeker uw koppeling!

Over die peage in FR nog iets:
      soms meten ze je gemiddelde snelheid (tussen het nemen van je ticket en het betalen), dus je kan best af en toe een stop inlassen.
      Dit is geen grap, komt uit betrouwbare bron.
      Ben zelf juist terug van Z-FR, en heb hele hordes gendarmes zien staan aan de peages...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
        En zeker uw koppeling!

Over die peage in FR nog iets:
        soms meten ze je gemiddelde snelheid (tussen het nemen van je ticket en het betalen), dus je kan best af en toe een stop inlassen.
        Dit is geen grap, komt uit betrouwbare bron.
        Ben zelf juist terug van Z-FR, en heb hele hordes gendarmes zien staan aan de peages...
        volledig correct, dus:

gas geven en dan eens een plas of koffie stop in lassen, en dan terug GAS (maar < 180km)

Comment

• En via télépéage gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
            Denk eerder dat fuel z'n GT3 nog niet verteerd heeft
            Ik heb dan ook een GT3 voorbumper besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Zonder logo mag ik hopen

Comment

• wie zijn A5 heeft hier een Y-plaat? :p (een zwarte)
                hebk al paar keer gespot met men gti :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                  wie zijn A5 heeft hier een Y-plaat? :p (een zwarte)
                  WTF is een zwarte Y-plaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                    WTF is een zwarte Y-plaat?
                    een plaat waarvan de letters zwart zijn die begint met een Y (zoals de plaat van de S6 die ten huize Spillies staat).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                      wie zijn A5 heeft hier een Y-plaat? :p (een zwarte)

Mijne heeft een Y plaat en 's morgens kom ik vaak een GTi tegen
                      Heb en zwarte A5 maar geen zwarte nummerplaat (weet niet of je dit bedoelt)

It's you ????
                      Last edited by E90N; 14/07/2009, 10:40.
                      Sintruin till I die

Comment

Goed voor jou, zal de pijn wat verzachten hé

Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                        volledig correct, dus:

gas geven en dan eens een plas of koffie stop in lassen, en dan terug GAS (maar < 180km)
                        Da verhaal van de peages doet nu al een paar jaar de ronde maar ben 2x naar het zuiden gereden en niets van gemerkt hoor??
                        Dat van die 180 wist ik niet dus next time opletten, thx
                        Last edited by dragonfly; 14/07/2009, 11:07.

Comment

Dat van die 180 wist ik niet dus next time opletten, thx
                          gepakt aan meer dan 180 in Frankrijk -> kans op inbeslagname voertuig.

Comment

gepakt aan meer dan 180 in Frankrijk -> kans op inbeslagname voertuig.
                            Staat niets bij maar de boetes en de intrekking voor de fransen is niet om te lachen
                            Overzicht van de boete bedragen bij een snelheidsovertreding in Frankrijk.

1x gewaarschuwd op een baan door de tegenliggers aar je 90 mocht, trager gaan rijden en wat verder stonden ze met de lasergun. Daar hebbek chance gehad! En eens de pekkel zien staan achter de vangrail, voor de rest de bakken maar die staan goed aangeduid

Comment

• Ik de heenrit naar hier ben ik een auto van de gendarmes voorbijgegaan aan 160/170 ongeveer.
                              Het was midden in de nacht ,dus pikkedonker en zag ze pas toen ik er bijna naast reed. Ze hebben even met hun lichten geflitst (of mij effectief geflitst kan ook ) maar ik ben niet staande gehouden. Verwacht er niet teveel van ... Het leek eerder of ze met hun phares even teken deden dan een echte flits. Die laatste is vele malen feller en korter uit mijn ervaring

Comment

Staat niets bij maar de boetes en de intrekking voor de fransen is niet om te lachen
                                Overzicht van de boete bedragen bij een snelheidsovertreding in Frankrijk.

1x gewaarschuwd op een baan door de tegenliggers aar je 90 mocht, trager gaan rijden en wat verder stonden ze met de lasergun. Daar hebbek chance gehad! En eens de pekkel zien staan achter de vangrail, voor de rest de bakken maar die staan goed aangeduid

Pagina 3

Comment

• Kan het zijn dat ik een A5 Cabrio ZONDER Led's heb gezien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                    Kan het zijn dat ik een A5 Cabrio ZONDER Led's heb gezien?
                                    Heu, ja, waarom niet?

Comment

Damn

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                      Kan het zijn dat ik een A5 Cabrio ZONDER Led's heb gezien?
                                      Op een benzine zijn ze niet standaard hé

Comment

Damn

Op een benzine zijn ze niet standaard hé
                                        Ah ok, bedankt. Het was inderdaad een 2.0TFSI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                          ABT gaat naar 275pk en kost jammergenoeg 1.799 euro

Maar dan gaat hij in 6.3sec naar 100km/u en stopt pas bij 263km/u !!
                                          Zou hij dan echt 275pk hebben? Het is geen tunning op maat van de auto(dus geen testbank)
                                          Mijn touareg was door abt gechipt en was daar wel tevreden over.Zelfs na een motor update van volkswagen word de chiptunning teruggeplaatst.

Comment

Working...
                                          X