Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zouden deze betrouwbaar zijn. Ze zijn nieuw en de shop zegt dat het originele zijn

http://cgi.benl.ebay.be/Orig-Audi-A5...A1%7C294%3A200

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
      Zouden deze betrouwbaar zijn. Ze zijn nieuw en de shop zegt dat het originele zijn

http://cgi.benl.ebay.be/Orig-Audi-A5...A1%7C294%3A200

het is een powerseller dus kan niet veel verkeerd gaan

Comment

• Hier enkele foto's vanuit Zuid Frankrijk

Meer foto's bij mijn 'Duitse auto' http://www.autoforum.be/showthread.php?t=36869&page=5

Grtz.
        Nick
        Last edited by ; 21/07/2009, 00:18.

Comment

• Prachtige auto, komt ook goed over met de kleur (zilvergrijs), niet het eeuwige zwart (dat ik ook mooi vind, daar niet van).
          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• @ Nick:

Prachtige wagen, prachtig weer, prachtige foto's!

Fijne vakantie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
              Prachtige auto, komt ook goed over met de kleur (zilvergrijs), niet het eeuwige zwart (dat ik ook mooi vind, daar niet van).
              Thnx

Mijn kleur is wel Monza grijs (S-line kleur), is iets donkerder dan zilvergrijs (detail voor de Audi-kenners)

Grtz.
              Nick

Comment

• OK, no offence, dat verklaart waarom dat "zilvergrijs" er zo goed uitzag.
                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                  het is een powerseller dus kan niet veel verkeerd gaan
                  Trouwens waar zitten die pix van je 'aanloop' A5? Morgen is het een feestdag, dus je hebt tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                    Hier enkele foto's vanuit Zuid Frankrijk

Meer foto's bij mijn 'Duitse auto' http://www.autoforum.be/showthread.php?t=36869&page=5

Grtz.
                    Nick
                    Fak, nu leun ik weer naar Monza voor de A4

Comment

• Monza is het mooiste lichtgrijs dat er is voor een Audi. Buiten Suzuka. Maar dat is dan weer wat duurder

Comment

Trouwens waar zitten die pix van je 'aanloop' A5? Morgen is het een feestdag, dus je hebt tijd
                        Aangezien Netskam wat ongeduldig wordt, hierbij de pics getrokken met mijn GSM:

Last edited by ; 22/07/2009, 19:31.

Comment

Aangezien Netskam wat ongeduldig wordt, hierbij de pics getrokken met mijn GSM:
                          dankjewel redbull! Toch nog een goed uitgeruste aanloopwagen (of is het een rijdend reclamebord? ). Het verbaast me dat er geen groter gat is tussen de band en koetswerk met die 17" wielen, deze is normaal gezien niet verlaagd lijkt me (is ook geen s-line).

Wel leuk om te weten dat je over 6 weken nog maar is een (zeer deftige) upgrade krijgt!

Comment

dankjewel redbull! Toch nog een goed uitgeruste aanloopwagen (of is het een rijdend reclamebord? ). Het verbaast me dat er geen groter gat is tussen de band en koetswerk met die 17" wielen, deze is normaal gezien niet verlaagd lijkt me (is ook geen s-line).

Wel leuk om te weten dat je over 6 weken nog maar is een (zeer deftige) upgrade krijgt!
                            Graag gedaan...

Het een aanloopreclamebord die "goed" is uitgerust en een zeer leuke motor heeft.

Die velgen vind ik "not done" op zo'n wagen maar swat, iedereen zijn keuze...
                            Het is géén S-line, dus ook niet verlaagd en inderdaad die banden/velgen komen niet ver van de wagen ansich.
                            Leuk is wel dat je al een cocoon-effekt hebt als bestuurder (lees: GO-KART) en dat hij uitermate leuk rijdt...

We zijn nu al aan het uitkijken naar begin september.

Wel veel "bekijks" met de wagen maar misschien is het omdat er reclame opstaat?
                            Hebben jullie dit ook wanneer je met de wagen rondrijdt?

Comment

• a5 van bij veys welke configuratie had je feitelijk?

Comment

• Deze is besteld geweest en verkeerd geleverd, daarom komt hij pas in week36 (begin september)

Audi A5 2.0 TFSI 180 pk SLINE - 6 bak (model 2010)

Fantoomzwart Pareleffekt
                                Sportzetels zwart Milano Leder met Sline logo op de leuning
                                Dakhemel zwart
                                Pack intenso plus (GPS plus hardeschijf, alarm, snelheidsregelaar,...)
                                parking system av/vr + camera
                                servotronic
                                xenon lampen+
                                3zones airco
                                lederen multisportstuur
                                Alarm VV2
                                Advanced key
                                Verwarmde zetels vooraan
                                GSM voorbereiding
                                Audi music interface
                                Panoramisch dak
                                7 dubbele spaaks 20inch velgen 265/30 R20
                                antidiefstal moeren
                                audi sound system
                                zonnescherm electrisch achteruit
                                audi side assist
                                zonder kentekens
                                Matten voor en achter
                                S5 grille

resultaat zal min of meer dit zijn met zwarte gewone spiegels:

Last edited by ; 21/07/2009, 15:20.

Comment

Graag gedaan...

Die velgen vind ik "not done" op zo'n wagen maar swat, iedereen zijn keuze...
                                  Daarom dat je ook 90% van de A5 wagens met 18" of nog meer met 19" ziet rondrijden. Dat is bij mij ook het eerste wat vervangen wordt als hij binnen is

Comment

Daarom dat je ook 90% van de A5 wagens met 18" of nog meer met 19" ziet rondrijden. Dat is bij mij ook het eerste wat vervangen wordt als hij binnen is
                                    Welke config / velgen heb je genomen?

Comment

Deze is besteld geweest en verkeerd geleverd, daarom komt hij pas in week36 (begin september)

Audi A5 2.0 TFSI 180 pk SLINE - 6 bak (model 2010)

Fantoomzwart Pareleffekt
                                      Sportzetels zwart Milano Leder met Sline logo op de leuning
                                      Dakhemel zwart
                                      Pack intenso plus (GPS plus hardeschijf, alarm, snelheidsregelaar,...)
                                      parking system av/vr + camera
                                      servotronic
                                      xenon lampen+
                                      3zones airco
                                      lederen multisportstuur
                                      Alarm VV2
                                      Advanced key
                                      Verwarmde zetels vooraan
                                      GSM voorbereiding
                                      Audi music interface
                                      Panoramisch dak
                                      7 dubbele spaaks 20inch velgen 265/30 R20
                                      antidiefstal moeren
                                      audi sound system
                                      zonnescherm electrisch achteruit
                                      audi side assist
                                      zonder kentekens
                                      Matten voor en achter
                                      S5 grille

resultaat zal min of meer dit zijn met zwarte gewone spiegels:

dikken auto eh! Ook nog veel deftige opties, pano dak zou ik ook wel willen gehad hebben maar dat was +4maanden (nog) langer wachten.. Wou veys zelf die grille plaatsen? Heb nogtans van verscheidene anderen gehoord dat ze het niet kunnen (WILLEN) doen.. grtn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiiiiii Bekijk Berichten
                                        dikken auto eh! Ook nog veel deftige opties, pano dak zou ik ook wel willen gehad hebben maar dat was +4maanden (nog) langer wachten.. Wou veys zelf die grille plaatsen? Heb nogtans van verscheidene anderen gehoord dat ze het niet kunnen (WILLEN) doen.. grtn
                                        Thanks, nu weet je ook waarom ik ontgoocheld was waarom die vorige week maar half stond

Ik denk ook dat dit een vet bakje wordt... we gaan hem wel nog op een pk-kuurke steken denk ik...

PS:Voor mij wil VEYS dit steken

Comment

• Redbull , uw foto's tonen een amerikaanse S5.
                                          Hebt ge die grille besteld of de europese ?
                                          Nummerplaathouder is anders.

Ik heb verleden week een S5 cabrio besteld die in week 33 gemaakt wordt.
                                          Wil daar graag zo een amerikaanse nummerplaathouder op. (je hebt daar 2 uitvoeringen in maar deze op jouw gevonden foto is wat ik graag wil).

Weet iemand of je die nummerplaathouder apart kan krijgen ? Of moet je dan heel de grille vervangen ?

Comment

Working...
                                          X