Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb ook geen elektrisch inklapbare spiegels, ook al dacht ik dat ik ze ging hebben. Maar de verkoper raadde mij een andere combinatie van pakketten aan waar dat zeker (!!) ging inzitten. Achteraf bleek dat toch niet in die pakketten in te zitten En normaal dubbelcheck ik alles, en nu gewoon niet meer gedaan .. Waarom weet ik nog steeds niet ..
Ik heb ook geen electrisch inklapbare spiegels, ook al dacht ik dat ik ze ging hebben. Maar de verkoper raadde mij een andere combinatie van pakketten aan waar dat zeker (!!) ging inzitten. Achteraf bleek dat toch niet in die pakketten in te zitten En normaal dubbelcheck ik alles, en nu gewoon niet meer gedaan .. Waarom weet ik nog steeds niet ..
en hoe klap je ze dan in?
uitstappen en er aan duwen of wat
Ik heb ook geen elektrisch inklapbare spiegels, ook al dacht ik dat ik ze ging hebben. Maar de verkoper raadde mij een andere combinatie van pakketten aan waar dat zeker (!!) ging inzitten. Achteraf bleek dat toch niet in die pakketten in te zitten En normaal dubbelcheck ik alles, en nu gewoon niet meer gedaan .. Waarom weet ik nog steeds niet ..
Ik was dit ook vergeten bij mijn A3 Daarom heb ik mij niet meer laten vangen bij mijn A5 ...
Het ergst vond ik nog de prijs bij mn A3. Amper 181 euro btw incl., min aftrek van eventuele korting
De linkse kan ik zelf inklappen door mijn venster naar beneden te doen, de rechtse moet ik al wat manoeuvres uitvoeren
pfff...
dit wordt dus een extra opties dat ik op 10/8 in hun bak ga duwen als mijn dealer uit congé komt.
op een auto van meer dan 50k, kan dit niet... komaan zeg!
Heb nog eens de Y-velgen onder mijn kar gestoken,nu met 235/35/19 als bandenmaat.
Spacers achteraan van 20mm en vooraan 15mm.
Komen nog net binnen de wielkast te zitten.
Vindt ze eigenlijk knapper dan de BBS'en.
Heb nog eens de Y-velgen onder mijn kar gestoken,nu met 235/35/19 als bandenmaat.
Is ook zo
ps: heb jij toevallig het spiegelpakket genomen? zie mijn frustratie hierboven
Zo niet, kun jij je spiegels elec. inklappen...
aangezien dat dit een standaard optie is () zal dit wel niet veel moeite kosten om dit er bij te steken. Ik kan dit maar doorgeven op 10/8 want dan is mijn dealer terug uit vakantie.
Hij heeft nu PDW eerste week van september. Levering 2de week van september...
Wat denken jullie?
Inderdaad veel mooier,meer klasse.
Welk systeem spacers heb jij?
A5 S line TFSI 2.0L 132KW 180pk / 6 Versnellingen
Fantoomzwart metaal
sportzetels zwart
pack intenso plus (GPS +,...)
parking system av/vr + camera
servotronic
xenon lampen+
3zones airco
lederen multisportstuur
Alarm VV2