Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtige wagen, behalve:

- S5 logo
    - bruin interieur ben ik niet zo zot van
    - velgen , andere verkrijgbaar die mooier zijn aan +- zelfde prijs.

voor de rest knappe wagen...

2.7tdi zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      Prachtige wagen, behalve:

- S5 logo
      - bruin interieur ben ik niet zo zot van
      - velgen , andere verkrijgbaar die mooier zijn aan +- zelfde prijs.

voor de rest knappe wagen...

2.7tdi zeker?
      yep S5 logo is not done he op deze auto
      bruin interieur zie ik zelf wel zeer graag ,
      velgen ook , alhoewel ik die van NickH ? prachtig vind ,
      2.7 TDI 163 PK yep

Comment

• Dat logo

Sorry, dat is gewoon voor losers .. Wat bezielt de man? Zeg eens dat ie dat er af doet toerke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Dat logo

Sorry, dat is gewoon voor losers .. Wat bezielt de man? Zeg eens dat ie dat er af doet toerke.
          heb ik gezegd zunne

Comment

• Ik vind dat je hier amper over een bruin interieur kan spreken, enkel over bruine zetels (en armsteun)
            Men kan veel mooiere dingen maken door een bijpassende kleur voor dashboard, deurpanelen, vaste tapijtbekleding te voorzien maar Audi kennende zal dat weer bij Audi Exclusive ondergebracht zijn (als het al mogelijk is.)
            Audi ontwerpt de laatste jaren heel knappe wagens, maar als ik dan de combinatie van de zwarte knoppen voor lendensteun/zetelregeling op een bruine zetel bekijk, dan stel ik me toch vragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
              heb ik gezegd zunne
              En wat was zijn reactie? Dat het lekker stoer stond?

Comment

LOL, schitterend...

Ofwel neemt hij het eraf, of wel steekt hij een S5 achterkant, S5 spiegels, S5 grille, en S5 velgen

Of misschien is het een echte S5 en heeft hij alles laten omvormen naar een gewone om "niet" op te vallen... nu nog het logo eraf en tis compleet
                Last edited by ; 01/08/2009, 23:23.

Comment

• Zelf 2 uitlaten geëlimineerd of wat?

Comment

Ofwel neemt hij het eraf, of wel steekt hij een S5 achterkant, S5 spiegels, S5 grille, en S5 velgen
                    Dan nog hoort het logo er niet

Comment

Dan nog hoort het logo er niet
                      inderdaad, is veel leuker... tot wanneer ze je uitdagen aan de lichten
                      En dan doen alsof je mee doet, en dan rustig vertrekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                        Productieweek 39 heb ik doorgekregen.
                        Is dus eind September. Begin oktober in de garage.
                        Nog 2 maanden!
                        Thomas, uw 2.0tdi die je hebt besteld, is dat een S-line?
                        Welke config heb je genomen?

Comment

Thomas, uw 2.0tdi die je hebt besteld, is dat een S-line?
                          Welke config heb je genomen?
                          Is geen S-line, maar ga wel S-line diffusor en sideskirts laten plaatsen van zodra hij binnen is. Was geen probleem en is veel goedkoper dan S-line ext. pakket. Dealer gaf dat zelf toe en zei dat er meer zijn die het op die manier doen.

Mijn config is anders niet zo speciaal.
                          A5 2.0 TDI Ibiswit
                          Sportvering (- 1 cm)
                          Xenon + Leds
                          Inlegplaatjes in zwart hout (is normaal een optie van +-1.000 EURO, maar op moment van mijn bestelling stond daar 0 EURO bij, dus heb ik dat maar genomen. Achteraf bericht gekregen dat ik ze toch gratis kreeg, maar ze wezen er mij op dat ik ferm chance had. Was fout bij Audi)
                          Pack Lounge (Milano Leder zwart ,...)
                          Andidiefstalmoeren
                          Hill Hold Assist
                          Headlight Assistant
                          Zwarte RS6 velgen (255/35r19)

Dus geen GPS gekozen, belachelijk duur vond ik het.
                          Heb dan gekozen om wat meer geld in de velgen te steken.

Zal ook nog zwarte folie op het dak komen.
                          Ook de 3.0TDI grille zal geplaatst worden. Die grille gaat nog mooier zijn in contract met de witte kleur van de wagen, denk ik.

Comment

ik had de indruk dat hij wat onwennig reageerde , want zijn vrouw vroeg wat een S5 was en toen ik dit vertelde vond ze het ook stom dat hij dit erop had gehangen

Comment

• Comment

ik had de indruk dat hij wat onwennig reageerde , want zijn vrouw vroeg wat een S5 was en toen ik dit vertelde vond ze het ook stom dat hij dit erop had gehangen
                                Haha, zalig, zo'n afgang.
                                Dat S5 logo maakt bij niemand indruk.
                                95% van de mensen kennen het verschil niet eens.
                                De 5% die wel het verschil kent, ziet meteen dat het fake is.
                                Zotte kosten lijkt mij, dat logotje

Comment

Haha, zalig, zo'n afgang.
                                  Dat S5 logo maakt bij niemand indruk.
                                  95% van de mensen kennen het verschil niet eens.
                                  De 5% die wel het verschil kent, ziet meteen dat het fake is.
                                  Zotte kosten lijkt mij, dat logotje
                                  Op ebay kan je zelfs al een RS5 logo kopen voor een paar euro's, dan ben je pas de man!

Comment

• NOOOOOOO...
                                    ik zou net 1.9 TDI kopen op een sterke motor

Comment

Is geen S-line, maar ga wel S-line diffusor en sideskirts laten plaatsen van zodra hij binnen is. Was geen probleem en is veel goedkoper dan S-line ext. pakket. Dealer gaf dat zelf toe en zei dat er meer zijn die het op die manier doen.
                                      Wat kost de S-line diffusor en de sideskirts ?

Mijn vader wil die ook laten plaatsen na Dragonfly zijn A5 te hebben gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        Wat kost de S-line diffusor en de sideskirts ?

Mijn vader wil die ook laten plaatsen na Dragonfly zijn A5 te hebben gezien.
                                        Zou niet meer dan 600-700 EURO kosten.
                                        Weet niet als dat met werkuren erbij is gerekend.
                                        Maar kom, alleszins ver onder de 2.000 EURO als officiële optie.

Comment

de foto's van de A5 van mijn vrouw hare kozijn

Bij mij is plastiek gedeelde van de stoel ook zwart ipv bruin

Comment

Working...
                                          X