Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
    nog een vraagje hier.. heb dus mijn wagen bij timmermans besteld in Tongeren. moest geen voorschot betalen. zijn hier nog mensen die geen voorschot hebben moeten betalen.
    Vind het ergens raar.. maar van de andere kant zijn ze tohc zeker na het tekenen van het contract en mja... de auto krijgen ze toch zowiezo verkocht..
    Ik moest ook niks betalen...

Comment

nog een vraagje hier.. heb dus mijn wagen bij timmermans besteld in Tongeren. moest geen voorschot betalen. zijn hier nog mensen die geen voorschot hebben moeten betalen.
      Vind het ergens raar.. maar van de andere kant zijn ze tohc zeker na het tekenen van het contract en mja... de auto krijgen ze toch zowiezo verkocht..
      "zowiezo" is toch niet altijd juist, elke auto is "op maat" gemaakt en is niet altijd naar de smaak van een andere klant toch?

Ik vraag mij af als je niets moet betalen en de laatste week uwen auto annuleert zul je toch schadevergoeding moeten betalen. (afhankelijk vh contract dat je ondertekent)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
        ttz de garage moet die eerst betalen, niet ikke ;-)

Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
        ik betaal NOOIT een voorschot, dit is niet verplichtend
        ze hebben mij dat ook gevraagd maar heb vriendelijk bedankt (zonder problemen)
        Sintruin till I die

Comment

Nog nooit een voorschot moeten betalen bij de aankoop van één van mijn nieuwe auto's.
          Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          ttz de garage moet die eerst betalen, niet ikke ;-)

ik betaal NOOIT een voorschot, dit is niet verplichtend
          ze hebben mij dat ook gevraagd maar heb vriendelijk bedankt (zonder problemen)
          Telkens de bankcheque meegenomen op het moment dat ik definitief mijn auto ben gaan halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
            Wel bizar want volgens mijn dealer moet de auto eerst betaald worden vooraleer ze de papieren opsturen
            Straffe dealer heb jij, zoiets heb ik nog nooit gehoord, misschien zit jouw dealer krap bij kas of zo.
            Last edited by ; 02/12/2008, 11:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
              Straffe dealer heb jij, zoiets heb ik nog nooit gehoord, je betaald toch altijd pas de auto bij afhaling. Misschien zit jouw dealer krap bij kas of zo, maar wij hebben hier meer dan 20 auto's rond rijden van verschillende merken, en ik heb nog nooit iets betaald voor ik alles in handen heb (papieren en auto).
              ik druk het verkeerd uit: ik moet pas betalen bij ontvangst
              de dealer moet eerst vooruitbetalen aan de importeur
              Sintruin till I die

Comment

• Daar ligt idd ook regelmatig een reden van vertraging. Zolang de dealer de wagen niet betaalt kan de klant blijven wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Daar ligt idd ook regelmatig een reden van vertraging. Zolang de dealer de wagen niet betaalt kan de klant blijven wachten.
                  En de dealer heeft mij beloofd vorige week bij afhaling ONMIDDELLIJK te hebben betaald
                  Dus de papieren zouden er moeten zijn !
                  Vandaag komen er blijkbaar geen papieren aan bij de dealer ('s dinsdags ???)
                  Sintruin till I die

Comment

• Ik heb eerst 4 weken op mijn wagen moeten wachten, en dan nog eens een week op de papieren

Comment

• Komt tegenwoordig eerst de auto aan bij de dealer en daarna pas de papieren?
                      Toen ik 7 jaar geleden een Golf IV kocht, toen kwamen de papieren eerst aan en 2 dagen later kwam de auto binnen bij de dealer.

Comment

• Die van mij stond bij de dealer met papieren en al binnen de 2 weken na de productieweek.
                        Ook geen voorschot moeten betalen.
                        M'n dealer had een annulatie (wegens leveringstermijn overschreden) van een A5 3.0TDI met weinig of geen extras ... ging wel een probleem zijn om dat verkocht te krijgen.
                        Dus voor een courant model/motorisatie/uitrusting/kleur denk ik niet dat ze snel een voorschot zullen moeten hebben.
                        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MarcL Bekijk Berichten
                          Komt tegenwoordig eerst de auto aan bij de dealer en daarna pas de papieren?
                          Toen ik 7 jaar geleden een Golf IV kocht, toen kwamen de papieren eerst aan en 2 dagen later kwam de auto binnen bij de dealer.
                          Bij mij waren ze de papieren vergeten opsturen Daarom dat ze achteraf nog moesten komen.

Comment

• Daarjuist (16u) zelf eens naar de dealer gegaan aangezien ik maar niets hoor.
                            Werd me daar doodleuk gezegd dat de papieren aangekomen waren deze voormiddag.
                            Daar gaan uw haren van rechtop staan dedju.
                            Aangezien er op dinsdag nooit papieren aankomen (bizar) had ik vandaag ook niet gebeld, maar ZELF
                            bellen staat niet in hun woordenboek. Ik hang daar al bijna iedere dag aan de telefoon daarom dat ik vandaag toch maar niet belde.

Morgen om 16u afhalen

edit: Hoe ziet die joystick er in feite uit ? Kun je die knop bewegen of hoe moet ik dat zien ?
                            Last edited by E90N; 02/12/2008, 19:44.
                            Sintruin till I die

Comment

• zodra ik 2000 euro had overgemaakt op de rekening van de dealer ging de verkoper de bestelling doorgeven.
                              raar dat jullie geen voorschot hebben betaald.......hebben de belgen geen vetrouwen meer in hollanders lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MarcL Bekijk Berichten
                                Komt tegenwoordig eerst de auto aan bij de dealer en daarna pas de papieren?
                                Bij mijn vorige A3 ben ik 's maandags de papieren mogen gaan halen en er werd me op die dag verteld dat mijn auto de dag nadien zou toekomen in de garage.

Comment

• via via ben ik teweten gekomen dat in januari de 2.0tdi A5 wordt aangekondigd voor de belgische markt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten

via via

thx voor de tip

Comment

via via ben ik teweten gekomen dat in januari de 2.0tdi A5 wordt aangekondigd voor de belgische markt...
                                      via via: bronnen willen wij hier want iedereen weet wel iets "via via"
                                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                        via via: bronnen willen wij hier want iedereen weet wel iets "via via"
                                        Neen serieus... die komt eraan. en mijn bron is ok anders zeg je zo'n dingen niet...

Comment

Neen serieus... die komt eraan. en mijn bron is ok anders zeg je zo'n dingen niet...
                                          yep, maar het zat er wel aan te komen ...
                                          levertermijn 2010 zeker ;-)
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X