Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenRS4-velgen zijn 7 dubbelspakig. Dit zijn de S5 velgen (of een variant daarvan).
Dit is de originele S5 velg en géén variant of whatever !Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenUw Audi kennis is toch blijkbaar niet zo groot
Dit is de originele S5 velg en géén variant of whatever !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Predtech007 Bekijk BerichtenWAS week 10, na mijn laatste telefoontje hoorde ik dat alle productieweken verwijderd zijn uit hun systeem en ze pas in januari nieuwe productieweken zullen toekennen...
Altijd tof om te horen
...en idd, weet iemand hier al iets over de flitspalen in de nieuwe MMI?
binnen 4 weken dan eens bellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichtenbinnen 4 weken dan eens bellen
Comment
-
Bij mijn bestelde nieuwe A6 avant, hebik ook de Audi Music Interface interface genomen.
Kan ik daar bv een mini harddisk over usb (van bv 250gig) aansluiten?
Iemand hiermee ervaring?
bij mijn A5 zou ik dit ook willen bijbestellen maar als dit maar een gelimiteerde funktie heeft, dan mogen ze het houden van mij
Comment
-
Audi presenteert de nieuwe Audi A5/S5 Cabriolet [persbericht]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenis wel klote van uw dealer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichtenwat is klote van mijn dealer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenik zit te denken om een A5 uit duitsland te halen.
heeft iemand ervaring hiermee?
welke kosten komen er nog bij??
alvast dank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenmaakt mij niets uit, ik wil de auto direct meenemen naar belgie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenik zit te denken om een A5 uit duitsland te halen.
alvast dank
Mailtje doen naar wax-it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtendank je redbull, ik heb het al gedaan, er staan veel A5 jes te koop
Comment
-
alvast dank
hier vind je alle info
veel leespleziersigpic
Comment
Comment