Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft er iemand enig idee of het mogelijk is om de 2.7 multitronic 190pk, in pk en in mindere mate in koppel, te laten tunen?
    De multitronic zou daaraan nogal gevoelig zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bvdvoorde Bekijk Berichten
      Juist, maar ook niet juist.
      Verzekering is idd duurder (slechts 100€).
      En de BIV: Wat niet weet, wat niet deert.
      Nog 5 uur wachten en ik kan hem gaan afhalen!!!
      als gij em "officieel" laat chippen krijgt ge dan geen nieuwe papieren bij die kar? Ik dacht van wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        Je moet daarop niet wachten hoor, nu privé bestellen en dan gewoon factuur laten op maken op de bvba wanneer hij geleverd wordt.
        ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          als gij em "officieel" laat chippen krijgt ge dan geen nieuwe papieren bij die kar? Ik dacht van wel.
          Misschien als je dat wil, kan je die wel krijgen.
          Maar de dealer heeft er reeds meerdere getuned en niemand heeft daar extra biv voor moeten betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bvdvoorde Bekijk Berichten
            Juist, maar ook niet juist.
            Verzekering is idd duurder (slechts 100€).
            En de BIV: Wat niet weet, wat niet deert.
            Nog 5 uur wachten en ik kan hem gaan afhalen!!!
            De laatste 5 uur voor jou! En net met het WK voor de deur... man man dit wordt een wk om nooit te vergeten;

ps: denk ook eens aan uw mede forum lezers (lees: kwijlers ) om wat foto's te posten...

ENJOY

Comment

²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²
              Wat? Kan altijd zijn dat die mens dat niet weet hé.
              Hij verkondigt al weken dat hij gaat bestellen in april maar als ik hem was bestelde ik nu al of je kan wachten op de facelift van 2011.

Comment

Wat? Kan altijd zijn dat die mens dat niet weet hé.
                Hij verkondigt al weken dat hij gaat bestellen in april maar als ik hem was bestelde ik nu al of je kan wachten op de facelift van 2011.
                Denk dat je de betekenis van ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²² niet kent

Comment

Hij dacht dat het een "z" was denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                    Ik heb dezelfde Y-velgen als jij met sportmaxx banden op.
                    Over deze banden ben ik allesbehalve tevreden.
                    Die zondag toen er sneeuw lag heb ik er welgeteld 200m mee gereden(geschoven)
                    en heb ik hem terug binnen gezet.
                    Dan maar gereden met een bmw met winterbanden op en die heeft geen 10cm geschoven!!!
                    Ik ben zeker al een jaar of 8 voorstander van winterbanden en heb uiteindelijk toch maar een setje bij elkaar gezocht hoewel ik met de A5 max.10000km per jaar doe.
                    Op internet heb ik de originele 17" alu velgen van de A5 gevonden voor 300€ en 4 nieuwe Nokian's erop en was gesteld voor minder dan 1000€.
                    Ondertussen slijten je 19"banden niet en deze zul je niet hebben voor 1000€.
                    Winterbanden zijn inderdaad zeer zinvol, ook in België. Gewoon al door het feit dat bij lagere temperaturen de grip veel beter blijft (zachter rubber) is het interessant. Het kost je natuurlijk een extra set velgen en montage/demontage, maar in mijn ogen is dat het zeker waard op een voorwielaangedreven auto. Met een quattro vind ik het helemaal anders liggen, als je niet op winterverlof gaat met je A5, zou ik de kosten niet doen.

Comment

• Iemand foto's van een A5 met RS6 velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                        Iemand foto's van een A5 met RS6 velgen?
                        Op zoek naar een auto? Voor elke wens en in alle soorten en maten hebben wij de juiste nieuwe auto of occasion. Dus auto nodig? Check. AutoTrack!

Comment

• Hoe zit het eigenlijk met de levertijd van een A5?

Comment

Hoe zit het eigenlijk met de levertijd van een A5?
                            Zeg man, nu is het genoeg he ;-)
                            Sintruin till I die

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
                                Hij dacht dat het een "z" was denk ik
                                Idd, nu eens vergroot en het is dus een 2

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                Not funny zenne
                                Last edited by dragonfly; 12/12/2008, 17:29.

Comment

eigenlijk ik ook niet.

ps: ik speel liever op safe om hem te bestellen wanneer het "echt" kan

ps: FACELIFT in 2011?? are you sure?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                    is een interessante vraag

Comment

wachten op de facelift van 2011.

of wachten op de nieuwe A5 in 2014

wachttijd wel + 1 jaar dan , dus best op tijd bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                        of wachten op de nieuwe A5 in 2014

wachttijd wel + 1 jaar dan , dus best op tijd bestellen

LOL...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                          eigenlijk ik ook niet.
                                          ² = 2nd that = ik ga ermee akkoord

Comment

Working...
                                          X