Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenRelax, gene stress jong In de US of A lopen ze meestal een jaar ofzo achter, je weet toch
Enig idee wanneer de LED achterlichten in de gewone A5 (nu enkel in de S5) komen?
Komt dit samen met de xenon+ lampen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten999 euro ??
Plaatsingskosten, €78,55
= €941,55
Origineel uitlaatsysteem mee naar huis nemen > begin alvast een aanhangwagen of camionette te zoeken.
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDit is de policy van Audi
AF fabriek
18" Bridgestone
19" Dunlop
20" Michelin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenIs hier soms nog iemand op het forum die de Dunlop Sportmaxx GT onder zijn A5 heeft liggen en daar ook niet over te spreken is? Langs geen kanten grip bij vochtig weer en in de sneeuw glij je meer dan met ski's onder!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenPS, de motor in de A5 ligt nog iets verder naar achteren voor een betere gewichtsverdeling, ten nadele van de tractie bij de voorwielaangedreven varianten. Als er geen zware motor op de neus ligt, of over de neus hangt, dan heb je logischerwijs ook minder tractie. Dat kan volgens mij wel eens een grote rol spelen.
Veel meer comfort(ja 17" hé) slipt nog door bij uitgeschakeld ESP(enkel nog tot 2e)maar moet zeggen dat
de Nokian's de beste winterbanden zijn die ik al heb gehad!
Met de 17"velgen is de auto natuurlijk een heel stuk vinniger.
De voorwielen krijgen tenslotte toch 215 pk en 310 nm te verwerken.
Zal zien wat het geeft op het droge.
Comment
-
Iemand ervaring met deze online shop?
Ben op zoek naar die "7 spaaks velgen" voor op mijn toekomstige a5...
Zouden deze passen?
thanks for feedback guys...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenIemand ervaring met deze online shop?
Zouden deze passen?
Hankook,Fulda of BFgoodrich zijn ook merken!
Ik dezelfde gekocht voor €1484 MET Pirelli's Scorpions Ice&Snow 235/55 R19, weliswaar voor een Q5.
En afgaande op de foto zijn de mijne van beter makelij(italiaans). Bijna niet van origineel te onderscheiden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenandere vraag: (al gezocht op internet maar zonder resultaat)
Iemand een duidelijk foto van "Inlegplaatjes in aluminium hologramme"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenIemand ervaring met deze online shop?
Zouden deze passen?
Geen replica brol op zo'n klasse auto, als je zoveel geld over hebt voor een auto ga je toch geen
brol onder die auto smijten ???
Ik kan begrijpen dat Audi enorm veel geld vraagt voor die originele velgen maar er zijn nog andere mogelijkheden zoals ebaySintruin till I die
Comment
-
even een vraagje...
ik heb dus ook het mmi systeem besteld.. en zoals ik nu lees op dit forum kan je zowiezo standaard dvd kijken op je mmi .
Nu is mijn vraag, kan je al rijdend ook kijken of niet.. of valt het beeld uit van de dvd en speelt de muziek verder van de dvd en heb je alleen geen beeld. Of hoe zit dat juist..
alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichteneven een vraagje...
ik heb dus ook het mmi systeem besteld.. en zoals ik nu lees op dit forum kan je zowiezo standaard dvd kijken op je mmi .
Nu is mijn vraag, kan je al rijdend ook kijken of niet.. of valt het beeld uit van de dvd en speelt de muziek verder van de dvd en heb je alleen geen beeld. Of hoe zit dat juist..
alvast bedankt
Hiervoor heb je dus wel de Navi Plus nodig anders heb je géén DVD hoor (MMI alleen is niet voldoende)Last edited by E90N; 21/12/2008, 20:55.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenLogischerwijze kun je niet al rijdend kijken, beeld valt uit en de klank blijft actief.
Hiervoor heb je dus wel de Navi Plus nodig anders heb je géén DVD hoor (MMI alleen is niet voldoende)
ik heb de navi plus.. ik had dat genomen in het pack intenso plus.
nu nog een vraag wel sd kaartjes zitte nu in de nieuwe 3g mmi.. kzou mij der zo ene paar willen gaan halen en al wat muziek enzo opzetten:-) ja i know.. ben er al rap bij maar ja.. welk soort is dat en hoeveel gb..? thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichtenik heb de navi plus.. ik had dat genomen in het pack intenso plus.
nu nog een vraag wel sd kaartjes zitte nu in de nieuwe 3g mmi.. kzou mij der zo ene paar willen gaan halen en al wat muziek enzo opzetten:-) ja i know.. ben er al rap bij maar ja.. welk soort is dat en hoeveel gb..? thx
voorbeeld:
je hebt er van 2 tot +8gb...
Leuke is dat je dit in je pc steekt, je zet er MP3's op (samen met playlisten) en die voer je gewoon in je MMI. eventueel copieer je ze zelf op de harddisk van je mmi+...
Ik zie dat je de 2.0tfsi hebt besteld, wanneer? Wanneer wordt die geleverd?
Opties? Korting gekregen?
Ben ook bezig om deze te bestellen/configureren. Info kan eventueel via pm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenIn het pack 'intenso plus' zit dus alles van Dvd, hardeschijf en Sd kaartjes bij inbegrepen?
Bij mijn nieuwe A6 zat de GPS MMI met DVD in het intenso plus pakket, maar de harddisk optie (dus de nieuwe 3G MMI GPS) was een optie.
Comment
-
[quote=logic;3134930]Uitlaat, 863€
Plaatsingskosten, €78,55
= €941,55
Origineel uitlaatsysteem mee naar huis nemen > begin alvast een aanhangwagen of camionette te zoeken.
Is zo'n uitlaatsysteem ook mogelijk op een 2.7? Als de geluiden echt zo zijn zoals je op Youtube kan horen is het wel de moeite om zo'n uitlaat te plaatsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris1601 Bekijk BerichtenIs zo'n uitlaatsysteem ook mogelijk op een 2.7? Als de geluiden echt zo zijn zoals je op Youtube kan horen is het wel de moeite om zo'n uitlaat te plaatsen.
Comment
Comment