Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb ne witte S5 in de paddock van de nurburgring zien staan met zwarte velgen, echt de max!
    Onder mijne witte A5 komen er alleszins zwarte onder.

Comment

Geen S-stand?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk Berichten
        ziezo
        En nog een paar.
        Prachtige kar! En zalig interieur.

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
        Geen S-stand?
        Volgens mij heeft dit te maken met dat hij Audi Drive Select heeft (?).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten

Vergeef me aub mijn nieuwsgierigheid, maar ik ben wel benieuwd hoe een 22-jarige zich een auto van pakweg 60.000 euro cqtaloguswaarde kan veroorloven.
          Het is je evenwel van harte gegund..
          Wayne Rooney rijdt zelfs met een Ferrari en hij is ook maar 22

Waarom zou een hardwerkende 22-jarige met de nodige dosis geluk zich geen A5 kunnen veroorloven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
            Ik heb daarjuist een witte X6 zien staan met zwarte matte velgen. Het was prachtig.
            Op een A5 heb ik het nog niet gezien.
            met mat zwart valt eigelijk de grootte van de velg niet meer op, daar er geen kontrast meer is met de banden (naast het feit dat zwart blijkbaar een modeverschijnsel zal zijn)
            op supersportieve wagen kan het voor mij wel, maar de A5 is een elegante verschijning die zoiets niet echt nodig heeft
            allemaal kwestie van eigen voorkeur, natuurlijk
            met een A5 mag m.i. niet teveel de aandacht onttrokken worden van het koetswerkdesign, anders is het vlug "over"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
              met een A5 mag m.i. niet teveel de aandacht onttrokken worden van het koetswerkdesign, anders is het vlug "over"
              100% mee eens
              Sintruin till I die

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten

Geen S-stand?
                Rijdt een S5 niet altijd in sportstand?
                @S5 owner: heb je een foto van je peddels? Want die heb ik nog niet op foto gezien.

Wat ik moeilijk begrijp is waarom er een handrem zit op de MT? Die blijft zowiezo toch stilstaan in P

Comment

Wat ik moeilijk begrijp is waarom er een handrem zit op de MT? Die blijft zowiezo toch stilstaan in P
                  uiteraard, maar een handrem kan ook nuttig zijn op de andere standen

Comment

Rijdt een S5 niet altijd in sportstand?
                    @S5 owner: heb je een foto van je peddels? Want die heb ik nog niet op foto gezien.

Op de foto's van de tellers zie je de peddels

Busted @ Fitlink gisteren
                    Echt ongelooflijk knap interieur! (gsm pic + donker ) Was wel grappig om deze hier te zien staan

Comment

Is idd door de Drive-Select. Bij de mijne zal die er ook opzitten en de verkoper vertelde mij dat de S-Stand dan wegvalt (wordt vervangen door de "dynamic" setting van de drive-select.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Predtech007 Bekijk Berichten
                        Is idd door de Drive-Select. Bij de mijne zal die er ook opzitten en de verkoper vertelde mij dat de S-Stand dan wegvalt (wordt vervangen door de "dynamic" setting van de drive-select.
                        Ah zo, dat wist ik nog niet.
                        Misschien hadden ze dan toch beter die stand behouden en dat je dan zo ook de dynamic setting van de drive-select kon activeren.
                        Wanneer ik hem in die stand zet associeer ik dat met het "let's goooo !!!" gevoel, dus ik wil hem niet meer missen
                        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                          Misschien hadden ze dan toch beter die stand behouden en dat je dan zo ook de dynamic setting van de drive-select kon activeren.
                          Wanneer ik hem in die stand zet associeer ik dat met het "let's goooo !!!" gevoel, dus ik wil hem niet meer missen
                          Shell en de staat zijn ook grote fan van die S-Stand

Comment

Waar blijven die foto's of wil je er geen tonen ? :-D
                            Sintruin till I die

Comment

ik vraag mij toch af of de selectie van de modus via de settings (dat evenwel vering, sturing en motorrespons controleert) even praktisch is als (zonder Drive Select) gewoon in "S" trekken op het ogenblik dat het nuttig/gewenst is

Comment

ziezo
                                Wij zijn ongeveer interieurbroerkes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                  Wayne Rooney rijdt zelfs met een Ferrari en hij is ook maar 22

Waarom zou een hardwerkende 22-jarige met de nodige dosis geluk zich geen A5 kunnen veroorloven?
                                  Was het geluk niet groot genoeg om voor een S5 ofzo te gaan? Dat zou pas heftig zijn, zo één als joske

Comment

Ik vind de S stand op een gewone Audi trouwens redelijk nutteloos. De wagen trekt altijd te ver door tot voorbij z'n koppel. Althans, dat vind ik persoonlijk.

De sport-stand is goed om mee aan te zetten wegens dat tikkeltje vinniger maar dan zou ik meteen hem weer in D zetten. Soit, ik heb het hier over de MT van een A4 B8. De MT van een S5 ligt wrs iets anders.
                                    AutoMinded.be

Comment

Eerste 200 km zijn gemaakt,zalige wagen
                                      Echt knap maar ik zou niet voor zwarte velgen gaan, de alu velgen staan er veel beter onder,
                                      ik vind dat de zwarte velgen de auto een vuile tint geven, maarja smaken verschillen.
                                      Verder is de combinatie int en ext goed gekozen

Ben vandaag bij dealer geweest en de THEORETISCHE productieweek is week 6 geworden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                                        Echt knap maar ik zou niet voor zwarte velgen gaan, de alu velgen staan er veel beter onder,
                                        ik vind dat de zwarte velgen de auto een vuile tint geven, maarja smaken verschillen.
                                        Verder is de combinatie int en ext goed gekozen

Ben vandaag bij dealer geweest en de THEORETISCHE productieweek is week 6 geworden
                                        Ik had het wel verwacht maar toch komt het hard aan als het bevestigd word, maarja
                                        niets aan te doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                                          Ik had het wel verwacht maar toch komt het hard aan als het bevestigd word, maarja
                                          niets aan te doen
                                          Hopen dat de productiedatum dan toch nog vervroegd gaat worden

Comment

Working...
                                          X