Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
    Als je zo die foto's bekijkt is S-line ext. eigenlijk belachelijk veel geld.
    Denk dat 50% van de mensen die deze optie nemen, nauwelijks weten wat die S-line exterieur precies inhoudt. Goeie marketing, maar wel afzetterij
    Ja,liever aan de buitenkant dan 'ziet' iedereen het in plaats van dat geld te spenderen aan comfort!
    Het Audi drive select met dynamisch stuur bvb.een optie die heel weinig mensen nemen(ook niet goedkoop)
    maar die imo.zijn geld waard is!
    Maar ja,meningen verschillen hé.

Comment

Denk dat 50% van de mensen die deze optie nemen, nauwelijks weten wat die S-line exterieur precies inhoudt. Goeie marketing, maar wel afzetterij
      Yep, bij bmw is het verschil tussen standaard en M-pack veel groter, dan zou ik zeker voor een M-pack gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
        Ja,liever aan de buitenkant dan 'ziet' iedereen het in plaats van dat geld te spenderen aan comfort!
        Het Audi drive select met dynamisch stuur bvb.een optie die heel weinig mensen nemen(ook niet goedkoop)
        Welke is de meest gebruikte stand, comfort of sport.
        Of heb je een persoonlijke instelling gemaakt

Comment

• Iemand al gehoord van Autoforum-dt ??

Serieuze korting, geen voorschot en je moet alleen een bankgarantie geven!
          Dat is de theorie hé Vandaar m'n vraag...

Comment

Ik vind het zijn geld waard, maar ik ben dan ook iemand die op details let. De mistlichten die centraal (verticaal gezien) staan, het lipje dat contrasterend is, de achterdiffusor die een pak knapper is dan standaard, zijschorten lichtjes anders .. Langs voor gaat een leek het verschil niet tot amper zien, langs achter is het wel duidelijk.

Comment

Zowel langs binnen als langs buiten op punt zetten hé Maar zo'n Audi Drive Select hoef ik ook niet ze, sportvering is meer dan voldoende voor mij. Comfortabel genoeg vind ik Ben nog jong hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                Yep, bij bmw is het verschil tussen standaard en M-pack veel groter, dan zou ik zeker voor een M-pack gaan
                Ik zou zelfs meer zeggen, een 3 coupé heeft een M-pack echt wel nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                  Iemand al gehoord van Autoforum-dt ??

Serieuze korting, geen voorschot en je moet alleen een bankgarantie geven!
                  Dat is de theorie hé Vandaar m'n vraag...

http://www.autoforum-dt.de/abwicklung.html
                  Indien je via internet dealer wil bestellen contacteer WAX-IT
                  sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
                    Welke is de meest gebruikte stand, comfort of sport.
                    Of heb je een persoonlijke instelling gemaakt
                    Individuele configuratie als ik rustig rij,bij sportief rijden de sportstand ha ja!!
                    Dus laat ons zeggen dat hij meestal op dynamic staat.(is sportstand)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Ik vind het zijn geld waard, maar ik ben dan ook iemand die op details let. De mistlichten die centraal (verticaal gezien) staan, het lipje dat contrasterend is, de achterdiffusor die een pak knapper is dan standaard, zijschorten lichtjes anders .. Langs voor gaat een leek het verschil niet tot amper zien, langs achter is het wel duidelijk.
                      De eerste foto is wel serieus misvormd hé!!!!!
                      Wat betreft de achterdiffusor heb je wel gelijk maar dat staat nog op mijn to do lijstje evenals de
                      zijschorten alhoewel ik daar nog niet echt uit ben.

Comment

Zowel langs binnen als langs buiten op punt zetten hé Maar zo'n Audi Drive Select hoef ik ook niet ze, sportvering is meer dan voldoende voor mij. Comfortabel genoeg vind ik Ben nog jong hé
                        Dat kan ik geloven met zo een vélo-wielekes!!!!

Comment

• weet iemand waar ik de specificaties kan vinden van een getunde 2,0TFSI
                          0-100 en top??

Comment

Dat kan ik geloven met zo een vélo-wielekes!!!!
                            Meneer heeft 1 inchke groter ze Maar voor hoelang nog? ...

Comment

De eerste foto is wel serieus misvormd hé!!!!!
                              Wat betreft de achterdiffusor heb je wel gelijk maar dat staat nog op mijn to do lijstje evenals de
                              zijschorten alhoewel ik daar nog niet echt uit ben.
                              Ik heb nieuwe foto's geplaatst, nu zie je het beter. Ook hoe dat lipje beter geaccentueerd wordt. Het is meer dan enkel dat lipje, ook de welving errond is anders. Plaats eens gewoon heel dat exterieurpakket

Comment

Ik heb nieuwe foto's geplaatst, nu zie je het beter. Ook hoe dat lipje beter geaccentueerd wordt. Het is meer dan enkel dat lipje, ook de welving errond is anders. Plaats eens gewoon heel dat exterieurpakket
                                foto's? waar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                  foto's? waar?

Comment

• het enige verschil dat ik zie op die foto's zijn de mistlichten... ik zie niks van een lipje

Comment

• ah die , ok thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                        het enige verschil dat ik zie op die foto's zijn de mistlichten... ik zie niks van een lipje
                                        Dan zou ik dringend naar de oogarts gaan. Echt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                          ah die , ok thx
                                          Oei, niet goed?

Comment

Working...
                                          X