Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voorkant is knapper zonder s line.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk Berichten
      Voorkant is knapper zonder s line.
      Verschil is toch héél klein voor 2500€... behalve dan de 18" velgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk Berichten
        Voorkant is knapper zonder s line.
        Dat is natuurlijk ieder zijn goesting. Ik zou mijn A5 niet moeten hebben zonder het pakket, ook al is het standaard een klassewagen. Het S line pakket maakt het af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
          Verschil is toch héél klein voor 2500€... behalve dan de 18" velgen...
          S line exterieur heeft niets met velgen te maken En het verschil is duidelijk genoeg vind ik, vooraan natuurlijk minder dan achteraan.

Comment

• Weet er iemand of er ook saloncondities zijn op de a5? Zoals bvb gps dvd voor 500 euro zoals bij de a4? Tot hiertoe heb ik 5.5% korting gekregen voor de a5 en 7% voor de a4...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Dat is natuurlijk ieder zijn goesting. Ik zou mijn A5 niet moeten hebben zonder het pakket, ook al is het standaard een klassewagen. Het S line pakket maakt het af.
              I 2nd that!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk Berichten
                Weet er iemand of er ook saloncondities zijn op de a5? Zoals bvb gps dvd voor 500 euro zoals bij de a4? Tot hiertoe heb ik 5.5% korting gekregen voor de a5 en 7% voor de a4...
                Ik kreeg van mijn audi dealer te horen dat voor A5 en de Q5 de saloncondities aan het begin van januari bekend zouden worden gemaakt. Alleen zei hij er gelijk bij er niet teveel van te verwachten omdat de vraag nog groter is als aanbod / levertijd.

Die 5.5% heb je gekregen over totaalprijs van auto + opties? Of pm voor meer info.

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Dat is helemaal waar

Comment

Ik zou mijn A5 niet moeten hebben zonder het pakket.
                  zeer hoge eisen moet ik zeggen maarja als dé S-Line fetisjist van het forum begrijp ik dit wel :-D

voor de A5 is dit pakket zeker niet nodig en zeker niet voor €1800 opleg wat echt overkilled is
                  op een zwarte auto moet je al echt goed kijken naar het verschil
                  Last edited by E90N; 05/01/2009, 00:04.
                  Sintruin till I die

Comment

Weet er iemand of er ook saloncondities zijn op de a5? Zoals bvb gps dvd voor 500 euro zoals bij de a4? Tot hiertoe heb ik 5.5% korting gekregen voor de a5 en 7% voor de a4...
                    Op de GPS zullen er zeker GEEN condities zijn omdat het hier gaat om de vernieuwde met harde schijf

Ik heb indertijd 6,5 % gekregen op de A5 evenals fikse korting op de naplaatsing van de zijschorten en een volle naftbak
                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                      zeer hoge eisen moet ik zeggen maarja als dé S-Line fetisjist van het forum begrijp ik dit wel :-D

voor de A5 is dit pakket zeker niet nodig en zeker niet voor €1800 opleg wat echt overkilled is
                      op een zwarte auto moet je al echt goed kijken naar het verschil
                      Het gedacht doet veel En ik zie het altijd vrij snel, zelfs op zwarte A5's. Maar ik kan me gerust voorstellen dat er genoeg zijn die het niet gaan zien. Maar vooral het kontje vind ik een stuk knapper met pakket.

Comment

Idem hier.
                        Net met 100% zekerheid vernomen dat de 2.0TDI wordt voorgesteld op salon en vanaf dan bestelbaar is. Damned weer moeilijker ... 2.7 of 2.0 etc.
                        Zouden er op stock zijn en onmiddellijk leverbaar dan?
                        Op A3 en A6 daarentegen zijn de condities echter wel heel mooi!

Comment

S line exterieur heeft niets met velgen te maken En het verschil is duidelijk genoeg vind ik, vooraan natuurlijk minder dan achteraan.
                          bij sline exterieur (dus sport pack design) zijn er wel velgen voorzien hoor!

deze:

Comment

bij sline exterieur (dus sport pack design) zijn er wel velgen voorzien hoor!

deze:

Deze velgen zijn voorzien bij het S-line (interieur) pack.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jura Bekijk Berichten
                              Deze velgen zijn voorzien bij het S-line (interieur) pack.
                              Inderdaad, dat dacht ik ook. Ext pack zijn alleen de bumpers.
                              En zoals eerder gezegd, je bent goedkoper af met de S-Line dan alles afzonderlijk te nemen als optie!

Comment

• damn, foutje in mijn berekening..maar kga toch s-line binnen en buiten nemen.

Wat heb je dan van standaard velgen?

Comment

damn, foutje in mijn bereking..maar kga toch s-line binnen en buiten nemen.

Wat heb je dan van standaard velgen?
                                  Kijk ff op de car config, dan weet je meteen naar wat je kan upgraden.
                                  Standaard 18", upgrade naar 19" kost je dan maar 550euro.

Oja, best op de duitse kijken. Want die in belgie is nogal text only :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                    Kijk ff op de car config, dan weet je meteen naar wat je kan upgraden.
                                    Standaard 18", upgrade naar 19" kost je dan maar 550euro.

Oja, best op de duitse kijken. Want die in belgie is nogal text only :p

thx voor de tip... vooral die 7spaaks 20inch vind ik SUPER!

Comment

• Die zijn ook super. Kijk maar op beltar zijn bolide.

Comment

• Voor diegenen die het nog niet wisten de A5 2.0TFSI(211pk) Quattro is nu verkrijgbaar met S-Tronic.
                                        Moet een droomwagen zijn voor de bergen!

Comment

• dit dus hé :

Comment

Working...
                                          X