Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit vind ik een prachtige foto, oud versus nieuw:

Audi-S5_2008_1280x960_wallpaper_23.jpg

Grtz.
    Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
      zo schoon

Ja en toch een E92 kopen?

Comment

• Oef , t'is al 2009. Nu nog wachten tot maart tot de mijne hopelijk geleverd wordt .........................spannend..............

Comment

• Ik heb de mijne besteld op 12 maart en had gisteren volgens de dealer nog geen vaste datum.Was voorzien te leveren in september.
          2.7 multitronic 190 pk en niets veranderd aan de bestelling!!!
          Voorlopig staat hij op week 6 voor productie.Volgens mijn dealer is het onmogelijk dat iemand die later besteld dan mijn datum al productie of leveringstermijn kent. In uw geval beter voor u natuurlijk t'is je van harte gegunt.Mijn geduld raakt wel op!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jynx Bekijk Berichten
            Ik heb de mijne besteld op 12 maart en had gisteren volgens de dealer nog geen vaste datum.Was voorzien te leveren in september.
            Voorlopig staat hij op week 6 voor productie.Volgens mijn dealer is het onmogelijk dat iemand die later besteld dan mijn datum al productie of leveringstermijn kent. In uw geval beter voor u natuurlijk t'is je van harte gegunt.Mijn geduld raakt wel op!!!!
            Das wel straf , maarja ik verschiet er eigelijk niet van.
            Ik heb hier al zo veel verhalen gelezen ivm leveringstermijnen.
            Ik heb zelf in augustus het interieur nog veranderd van beige naar bruin.
            De mijne stond in feb ook nog voor week 6 gepland, ik hoop dat je mss ook nog goed nieuws krijgt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
              Das wel straf , maarja ik verschiet er eigelijk niet van.
              Ik heb hier al zo veel verhalen gelezen ivm leveringstermijnen.
              Ik heb zelf in augustus het interieur nog veranderd van beige naar bruin.
              De mijne stond in feb ook nog voor week 6 gepland, ik hoop dat je mss ook nog goed nieuws krijgt

Jaja,D'ieteren heeft me zelf opgebeld deze middag,EINDELIJK een vaste productieweek!!!
              Week 6 +2 weken leveringstermijn.De week van 16 februari zou hij moeten in de garage zijn.Da's MAAR 11 maanden gewacht ,en volgens sommige A5 rijders is dat het wachten waard,ik hoop het verdoemme
              Wat denken de kenners van mijn configuratie;
              2.7 TDI multitronic 190 pk
              ijszilver milano leder zwart sport
              acoustic parking system VR/AR
              alu velgen 19 " 5 spakig Y design
              multifunctiesportstuur/Tip-Multitronic
              Pack sport design
              Universele afstandbediening HomeLink
              Advenced Key
              Pack intenso plus
              Pack lounge
              zonder kentekens
              GSM pre-installatie(2W) armsteun.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                Ja en toch een E92 kopen?
                Het is een E90 en het geld groeit niet op mijn rug.

Comment

• @Jynx: mooie config dus alvast proficiat!!

Comment

Jaja,D'ieteren heeft me zelf opgebeld deze middag,EINDELIJK een vaste productieweek!!!
                    Week 6 +2 weken leveringstermijn.De week van 16 februari zou hij moeten in de garage zijn.Da's MAAR 11 maanden gewacht ,en volgens sommige A5 rijders is dat het wachten waard,ik hoop het verdoemme
                    Wat denken de kenners van mijn configuratie;
                    2.7 TDI multitronic 190 pk
                    ijszilver milano leder zwart sport
                    acoustic parking system VR/AR
                    alu velgen 19 " 5 spakig Y design
                    multifunctiesportstuur/Tip-Multitronic
                    Pack sport design
                    Universele afstandbediening HomeLink
                    Advenced Key
                    Pack intenso plus
                    Pack lounge
                    zonder kentekens
                    GSM pre-installatie(2W) armsteun.

Comment

Ik heb de mijne besteld op 12 maart en had gisteren volgens de dealer nog geen vaste datum.Was voorzien te leveren in september.
                      uwen dealer is ne leugenaar
                      misschien had hij het alleen over de 2.7 motoren. tegen mij zijn ze bij Audi heel eerlijk geweest en ik kan er geen woord slecht over zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                        zo schoon

is dat metoorgrijs? want op die witte achtergrond is dat niet zo goed zichtbaar. echt knappe foto..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                          is dat metoorgrijs? want op die witte achtergrond is dat niet zo goed zichtbaar. echt knappe foto..
                          Ja, dat is metoorgrijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                            Die 163 pk is gewoon gedowned omwille van fiscale redenen dus die 190pk kun je snel laten terugzetten.
                            Ja klopt maar ze profiteren daar nogal van +- 1.000€ ... enkel voor originele 190pk software te installeren? Is praktisch het verschil in prijs van de BIV

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                              Ja klopt maar ze profiteren daar nogal van +- 1.000€ ... enkel voor originele 190pk software te installeren? Is praktisch het verschil in prijs van de BIV
                              als je uwen dealer een beetje kent, doen ze dit "zonder morren"

Vandaag de dag doen ze veel om te verkopen hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                Dat Meteoorgrijs mag dan wel knap zijn op de foto, in het echt is het gewoon lelijk vind ik. Bij Garage Claessens in Wilrijk staat er nu een Q5 in die kleur, slaat nergens op. Dus als er iemand zo'n kleur wil, best toch eerst in het echt gaan bekijken, ziet er helemaal anders uit dan op de foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                                  Dat Meteoorgrijs mag dan wel knap zijn op de foto, in het echt is het gewoon lelijk vind ik. Bij Garage Claessens in Wilrijk staat er nu een Q5 in die kleur, slaat nergens op. Dus als er iemand zo'n kleur wil, best toch eerst in het echt gaan bekijken, ziet er helemaal anders uit dan op de foto.
                                  Ik vind die kleur ook maar triestig alhoewel dat ge ze regelmatig ziet rijden.
                                  Het monzazilver vind ik een prachtige kleur alle toch op foto

Comment

• klopt het dat de leveringstermijnen voor de A5 aan het verminderen zijn?

Ik hoor bij bestellingen = levering juni...
                                    Bij mij was het nog augustus...

iemand ook op de hoogte of onlangs iets gehoord bij de dealer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                      klopt het dat de leveringstermijnen voor de A5 aan het verminderen zijn?

Ik hoor bij bestellingen = levering juni...
                                      Bij mij was het nog augustus...

iemand ook op de hoogte of onlangs iets gehoord bij de dealer?

ge kent slagerij Maddens van in Heule op de hoek he ?
                                      awel hij had ook een A5 besteld die normaal gezien voorzien was voor Maart dacht ik , en hij heeft zijn auto sedert vandaag of gisteren , dus misschien is het wel zo he

Comment

• Mijn dealer zei ook dat de levertijden gevoelig zullen verminderen vanaf bestelling in 2009. Eerst zien, dan geloven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                          ge kent slagerij Maddens van in Heule op de hoek he ?
                                          awel hij had ook een A5 besteld die normaal gezien voorzien was voor Maart dacht ik , en hij heeft zijn auto sedert vandaag of gisteren , dus misschien is het wel zo he
                                          Ewel ben bezig in Duitsland en ik heb een super A5 gevonden.
                                          Ook 0km, echt die ik wou... natuurlijk als de leveringstermijn op 4-5 maand liggen, dan mag Audi Veys mij ééntje leveren deze zomer.

Want onze Renault megane CoupéCabriolet (full option) moet voor de zomer weg.
                                          Bij interesse van iemand, pm mee.

Comment

Working...
                                          X