Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De eerste 4000 km zitten erop aan een gemiddelde verbruik van 16,3l/100km, maar toch enorm genieten van elke meter dat ik rij,dus meer dan zijn geld waard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Eventjes uitgerekend, en hij zou mij bijna 56.000 kosten. En dan moet er nog een KW V1 onder en that's it.
      Aangezien je een dure smaak hebt, wou ik maar eens weten tot hoever het zou gaan... om dan eventueel te kijken naar een zwaardere motor. Mmm 56K, juist de basisprijs van een S5. 'k Kan er weinig op zeggen eigenlijk, want dan had ik evengoed een S5 moeten kopen. En in feite, 211pk, Quattro + S-tronic waarschijnlijk? Daar is niks verkeerd mee, integendeel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk Berichten
        De eerste 4000 km zitten erop aan een gemiddelde verbruik van 16,3l/100km, maar toch enorm genieten van elke meter dat ik rij,dus meer dan zijn geld waard.
        'k Geloof best dat het genieten is.... lucky bastard.
        Mijn TDI'ke is anders ook fun @ 8.5l/100km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
          Nee, dit zijn de nieuwste... let ook op de achteruit rijlichten die een andere plaats gekregen hebben.

De A5 is dus al gefacelift?
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            De A5 is dus al gefacelift?
            Nee het is een nieuwe optie (op de A5), maar zeker geen facelift. Eigenlijk is het de S5 die de LED's gekregen heeft, mini asslift misschien.

Comment

Aangezien je een dure smaak hebt, wou ik maar eens weten tot hoever het zou gaan... om dan eventueel te kijken naar een zwaardere motor. Mmm 56K, juist de basisprijs van een S5. 'k Kan er weinig op zeggen eigenlijk, want dan had ik evengoed een S5 moeten kopen. En in feite, 211pk, Quattro + S-tronic waarschijnlijk? Daar is niks verkeerd mee, integendeel.
              Geen S tronic. En samengesteld op de Duitse CC. Heb dus ook geen rekening gehouden met saloncondities, gewoon de prijs dat de Duitse CC teruggaf na mijn config. De reden dat ik geen S tronic heb "gekozen" is omdat ik hem wss nog ga chippen dan.

Comment

De eerste 4000 km zitten erop aan een gemiddelde verbruik van 16,3l/100km, maar toch enorm genieten van elke meter dat ik rij,dus meer dan zijn geld waard.
                16,3l per 100km, waaw, zeg, je moet wel af en toe je gaspedaal van de vloer halen hé...

Comment

Is dat inderdaad niet wat euh.... veel?! Wat geeft Audi op als normverbruik? 12liter ofzo iets wss... 4 erboven das al aardig doorgetrapt lijkt me

Comment

• is het aan te raden om de auto alleen met verlagingsveren te verlagen??
                    of is het verstandig om het met schokdempers erbij te doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                      is het aan te raden om de auto alleen met verlagingsveren te verlagen??
                      of is het verstandig om het met schokdempers erbij te doen?
                      Dat hangt er vanaf welk budget jij wil spenderen aan verlaging.
                      Als wegligging belangrijk is voor jou, dan zou ik zeker opteren voor schokdempers & veren.
                      Nog beter is een schroefkit van bv. KW of Bilstein.

Ik ga wss voor een schroefkit van Kw, nl. V1
                      Het voordeel is dat een schroefkit (logisch ) regelbaar is in hoogte en de duurdere versies zelfs in hardheid. Maar dat wordt bijna enkel gebruikt in autoraces.

Grtz.
                      Nick

Comment

• verschillende tuners zoals MTM, JMS, ABT gebruiken de H&R veren.

Of het comfort gaat veranderen: ja maar of het ongemakkelijk wordt, ik denk het niet!

volgens mij is een h&r verlaging van 35mm op een niet s-line a5 minder hard dan een a5 met s-line onderstel op 20" velgen die standaard 1cm is verlaagd

ik zelf heb op mijn focus een verlaging van -5 en rij op 19" velgen, natuurlijk is het comfort gedaald maar ik doe dan ook veel autostrade en heb ik weinig last van harde schokken, in het stad is het een ander verhaal.

ook zullen de schokdempers van audi heel wat beter zijn dan mijn fordje

Comment

S5? of zo niet, welke motor heb je ?

Comment

Nee het is een nieuwe optie (op de A5), maar zeker geen facelift. Eigenlijk is het de S5 die de LED's gekregen heeft, mini asslift misschien.
                            Is het een optie bij de S5 of bij elke A5?
                            Is dit samen met de xenon lampen+ of welke optie is het dan? Ik vind ze alvast niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                              S5? of zo niet, welke motor heb je ?
                              Idd, een S5

Zowat elke V8 verbruikt + 15l. , dat hoort er nu eenmaal bij.

Grtz.
                              Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                Idd, een S5

Zowat elke V8 verbruikt + 15l. , dat hoort er nu eenmaal bij.

Grtz.
                                Nick
                                Hé Nick,

Hoe is je ervaring met je 2.0tfsi ?????

Vertel en geef aub wat feedback ...
                                Welke opties heb je genomen? Kan ook via pm hoor...

Ik ben van plan om binnenkort deze te bestellen:
                                (wat denk je? Iets vergeten? iets overbodig?)

Audi a5 2.0 tfsi 6bak 180pk Sline

zwart metaal Pareleffekt
                                Pack intenso plus
                                pack sport sline outdoor
                                Milano lederen sportzetels
                                xenon lampen+
                                zonder kentekens
                                parking system av/vr
                                audi music interface
                                advanced key
                                panoramisch dak
                                verwarmde zetels
                                opbergmodule
                                hill hold

Leveringstermijn zou nog altijd 8/2009 zijn

Comment

Hé Nick,

Hoe is je ervaring met je 2.0tfsi ?????

Vertel en geef aub wat feedback ...
                                  Welke opties heb je genomen? Kan ook via pm hoor...

Ik ben van plan om binnenkort deze te bestellen:
                                  (wat denk je? Iets vergeten? iets overbodig?)

Audi a5 2.0 tfsi 6bak 180pk Sline

zwart metaal Pareleffekt
                                  Pack intenso plus
                                  pack sport sline outdoor
                                  Milano lederen sportzetels
                                  xenon lampen+
                                  zonder kentekens
                                  parking system av/vr
                                  audi music interface
                                  advanced key
                                  panoramisch dak
                                  verwarmde zetels
                                  opbergmodule
                                  hill hold

Leveringstermijn zou nog altijd 8/2009 zijn
                                  Mijn levering is voorzien, nu dinsdag, 13 jan. om 10u00 bij D'Ieteren Brussel
                                  Van zodra ik kan, post ik foto's en info.

Grtz.
                                  Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                    Mijn levering is voorzien, nu dinsdag, 13 jan. om 10u00 bij D'Ieteren Brussel
                                    Van zodra ik kan, post ik foto's en info.

Grtz.
                                    Nick

rofl... ik dacht dat hij al geleverd was... (gemist van week ook al stond er 13/1 in je handtekening )

welke opties heb je genomen?

Comment

• voor niet belgen onder ons
                                      is D'Ieteren Brussel hetzelfde bedrijf als Audi Zaventem???

Comment

Is het een optie bij de S5 of bij elke A5?
                                        Is dit samen met de xenon lampen+ of welke optie is het dan? Ik vind ze alvast niet
                                        Op de A5 nadien, reken maar op een 1000euro tenzij Kufatec nu al die adapters verkoopt!

edit: ja dus

559euro voor de kit, serieus gezakt dus

After installation you need to code the system. Please contact an Audi dealer or workshop with diagnostic software
                                        Replacment of control unit for central electric necessary
                                        Last edited by dragonfly; 11/01/2009, 00:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                          voor niet belgen onder ons
                                          is D'Ieteren Brussel hetzelfde bedrijf als Audi Zaventem???
                                          d'ieteren is de invoerder en zaventem is gewoon een Audi dealer.

Comment

Working...
                                          X