Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
    Die is verlaagd en harder.

Voor de A5 heb je 3 opties:
    - standaard
    - s-line (-10mm-
    - sport (-10mm en harder afgeveerd)

op de duitse CC kan je de opties kiezen.
    Sportonderstel is NIET verlaagd, heb dit nog gevraagd aan de dealer ! (wel harder afgeveerd)
    Ik heb de mijne langs een S-Line gezet en je zag dat die iets lager was.

Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by E90N; 22/01/2009, 18:04.
    Sintruin till I die

Comment

• productieweek 7; dat betekent dat de auto begin maart er is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
        productieweek 7; dat betekent dat de auto begin maart er is
        Wanneer was die nu weer besteld?

Comment

• heb is een vraagske... heb terloops iets gehoord over de motor van de A5. Is het waar dat de A5 3.0 tdi 240 pk en de 3.0 tdi 211 pk, twee verschillende motoren zijn? Ik dacht van niet he. Iemand wist me met zekerheid te vertellen dat die met 211 pk de motor van de A6 is. Ik dacht dat het dezelfde motor was maar dan gewoon teruggeschroefd voor de fiscale aantrekkelijkheid.

Comment

• 3,0TDI 240pk en 211pk, is dezelde motor.
            mijn A5 is besteld 15 mei 2008
            ik had mijn dealer gevraagd om de LED koplampen aan mijn bestelling toe te voegen.....helaas kon het niet meer, anders zou de auto in augustus pas komen

Comment

3,0TDI 240pk en 211pk, is dezelde motor.
              mijn A5 is besteld 15 mei 2008
              ik had mijn dealer gevraagd om de LED koplampen aan mijn bestelling toe te voegen.....helaas kon het niet meer, anders zou de auto in augustus pas komen
              ik heb hetzelfde verhaaltje gehoord. Hoe lang hebt ge den uwe al?

Comment

• En Nick... nog alles kits met uwen A5?

Comment

• ne mens zou toch van minder zot worden.. ze sluiten de fabriek een week terwijl wij op zne minst 8maanden moeten wachten op een wagen .. en je na 6maanden nog steeds geen leverings/ productie datum kent.. sure.. WOehoe Audi

Comment

• de mijne gaat de maandag in productie dus kga der alle geluk gene last van ondervinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                      heb is een vraagske... heb terloops iets gehoord over de motor van de A5. Is het waar dat de A5 3.0 tdi 240 pk en de 3.0 tdi 211 pk, twee verschillende motoren zijn? Ik dacht van niet he. Iemand wist me met zekerheid te vertellen dat die met 211 pk de motor van de A6 is. Ik dacht dat het dezelfde motor was maar dan gewoon teruggeschroefd voor de fiscale aantrekkelijkheid.
                      Dit klopt en ook weer niet.
                      Oorspronkelijk kon je de 3.0tdi enkel met 240 pk krijgen (in de A5 dus).
                      Op dat moment waren de 211pk -motoren van de Q7 en A6 weldegelijk andere (oudere) motoren.
                      Ondertussen hebben ook de Q7 en A6FL (denk ik) recht op de nieuwe 3.0tdi uit de A5.
                      Nu is die "nieuwe motor" ook verkrijgbaar met een teruggeschroefde 211pk voor belgie.

Dus de "oude 211pk" uit de oude A6 en Q7 is niet dezelfde als de huidige 211pk versie.(nieuwe commonrailtechniek en DFP.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
                        ne mens zou toch van minder zot worden.. ze sluiten de fabriek een week terwijl wij op zne minst 8maanden moeten wachten op een wagen .. en je na 6maanden nog steeds geen leverings/ productie datum kent.. sure.. WOehoe Audi
                        T'is idd schandalig, ze verkopen 4% meer, zogezegd niets aan de hand maar toch maar ff een week sluiten terwijl iedereen aan het wachten is.

@E90: je hebt gelijk!!
                        Last edited by dragonfly; 23/01/2009, 14:46.

Comment

Toch straf eigenlijk.
                          Waar ik mijn auto heb besteld (geen Audi) wordt er X weken voor productie de bestelling vastgelegd (denk dat het 6 weken is). Tot die datum kan je gerust opties aanpassen (nu geen andere motor of versnellingsbak, maar alle andere uitrusting alla leder/gps/ .... ) zonder dat dat de levertijd beïnvloedt.

Comment

• Voor de LED achterlichten heb je nu dus maar 1 optie meer, Kufatec heeft de kit van zijn site gehaald

1) http://www.b-b-motorsport.de/en/news.html aan 799euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                              Op dat moment waren de 211pk -motoren van de Q7 en A6 weldegelijk andere (oudere) motoren.
                              Ondertussen hebben ook de Q7 en A6FL (denk ik) recht op de nieuwe 3.0tdi uit de A5.
                              Nu is die "nieuwe motor" ook verkrijgbaar met een teruggeschroefde 211pk voor belgie.

Dus de "oude 211pk" uit de oude A6 en Q7 is niet dezelfde als de huidige 211pk versie.(nieuwe commonrailtechniek en DFP.)
                              onze Q7 heeft dan het 'oude blok' (modeljaar 2007). Maar onze heeft toch ook een DPF?

Zijn er veel verschillen met de nieuwe 3.0tdi?

Comment

• Elke Q7 3.0tdi heeft DPF.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten

Maar in elke A5 (of het nu 211 pk versie of 240 pk versie is) zit toch de nieuwe 3.0 tdi motor? Met DFP en commonrailtechniek. Of niet?

Comment

• We hebben het een en ander nagemeten en 25mm voldoet het meeste aan mijn eisen.
                                    Die foto die ik had laten zien was wel degelijk 35mm hetgeen ik persoonlijk al meer
                                    te fel tuning vind.
                                    Ik zie het liever subtieler en dus is H&R 25mm voor mij een certitude.
                                    De set is besteld en nu nog wachten op de levering alvorens de montage.
                                    Zou zo'n 3uur in beslag nemen ...
                                    Spacers bestel ik na de verlaging zodat ik de dikte IRL kan meten icm de verlaging.
                                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                      Voor de LED achterlichten heb je nu dus maar 1 optie meer, Kufatec heeft de kit van zijn site gehaald

1) http://www.b-b-motorsport.de/en/news.html aan 799euro
                                      die duiken binnenkort wel weer ergens op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                        We hebben het een en ander nagemeten en 25mm voldoet het meeste aan mijn eisen.
                                        Die foto die ik had laten zien was wel degelijk 35mm hetgeen ik persoonlijk al meer
                                        te fel tuning vind.
                                        Ik zie het liever subtieler en dus is H&R 25mm voor mij een certitude.
                                        De set is besteld en nu nog wachten op de levering alvorens de montage.
                                        Zou zo'n 3uur in beslag nemen ...
                                        Spacers bestel ik na de verlaging zodat ik de dikte IRL kan meten icm de verlaging.
                                        Ik heb ook al geïnformeerd en zou inderdaad veel werk zijn bij een A5, dat komt door de dubbele wishbone-ophanging.
                                        Ik ga wss de H&R 35mm kit bestellen en die zou mn S-line dan nog 25mm extra verlagen.

Grtz.
                                        Nick

Comment

Working...
                                        X