Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenAllemaal niet zo simpel als je een multitronic moet roderen..........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenik wil wel eens proberen met mijn -5cm , dat zal zeker wel niet lukken maar dan heb je misschie een gedacht
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenidd
en toen ik zelfs antwoorden dat het bij jou ook gedaan was, bekeken ze mij nog vreemder aan
Aan wie juist heb je dat gevraagd ?Sintruin till I die
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk BerichtenZal is eentje proberen [ATTACH]59894[/ATTACH]
Adaptieve vering zeker?
The sky is the limit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenkunnen we hier geen hoorcollege voor vrijmaken
Daarbij de mijne is uit rodage en het geld is op dus,volgende rodage binnen 10 jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenHeeft hier iemand enig idee waar ik bluetooth telefoonvoorziening + dvd kan laten inbouwen die compatibel is
met de originele mmi van de A5 en hiermee ook bedienbaar is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenHeb ooit nen helen boterham gepost over rodage in het vorige A5 topic.
Daarbij de mijne is uit rodage en het geld is op dus,volgende rodage binnen 10 jaar.
Komt er idd op aan dat je in de juiste versnelling telkens mooi optrekt tot het toegestane toerental. En dus niet 200km in dezelfde versnelling aan dezelfde snelheid rijdt
@Jimmy: ge kunt mss andere auto's roderen op aanvraag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenNiemand enig idee?
Zo'n parrot zal de goedkoopste oplossing zijn maar wel apart te bedienen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichtenweet er iemand of het mogelijk is om de sideskirts van de s-line op een niet s-line te plaatsen?
de dealer beweert dat er gaten voorzien zijn waar die sideskirts inklikken dus is het niet mogelijk om deze achteraf te plaatsen.
maar volgens mij kan je bij TEC7 veel doen, niet?
Ik word wakker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenDat wordt meestal gedaan met dubbelzijdige plakband waarmee men sierlijsten op deuren enz. kleeft!
Ik word wakker.
dat is niet stevig genoeg
edit: heb de spacers besteld achteraan: 40mm /as (20mm per wiel)
eind volgende week staan ze erop
H&R DRA systeemLast edited by E90N; 07/02/2009, 14:35.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtendat is niet stevig genoeg
H&R DRA systeem
Een goeie site hiervoor: www.wheelspacers.nl
Grtz.
Nick
Comment
-
H&R DRA systeem
Vooraan geen spacers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenhoe lang duurt het voordat een A5 gemaakt is, die van mij wordt in week 7gemaakt
en is de wegligging veel beter met die spacers??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenhoe lang duurt het voordat een A5 gemaakt is, die van mij wordt in week 7gemaakt
en is de wegligging veel beter met die spacers??
Comment
-
H&R DRA systeem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenMijn 20" zouden met 40mm buiten de wielkast komen, de 30mm/as zijn juist OK.
Voor 19" past dit perfect, WoKe hier op 't forum heeft zelfs 50mm zonder problemen
(265 tov 255 band is die 1 cm)
Vooraan spacers is om problemen vragen, trouwens die zijn in mijn ogen al redelijk ok
Schroefsysteem en behoud originele schroevenLast edited by E90N; 07/02/2009, 15:35.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenVoor 19" past dit perfect, WoKe hier op 't forum heeft zelfs 50mm zonder problemen
(265 tov 255 band is die 1 cm)
Vooraan spacers is om problemen vragen, trouwens die zijn in mijn ogen al redelijk ok
Schroefsysteem en behoud originele schroeven
Als je bredere banden steekt komen die ook een stuk meer naar buiten.
Comment
Comment