Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
    Dus als je manueel rijdt met de A5 multitronic met 8 vitessen, heb je er het raden naar in welke vitesse je zit van de 8.........
    Lees eens goed, er staat toch M1 & S1 !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KV32 Bekijk Berichten
      Hier vindt je de uitleg van de werking van een CVT
      http://cars.about.com/od/thingsyouneedtoknow/a/CVT.htm
      Mooie uitleg, het is idd wat wennen maar ideaal voor lange afstanden. En als je echt eens instant power nodig hebt trek je hem in S en off you go

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
        Mah neen, door te wippen met uw peddels aan het stuur, of door de pook naar rechts te duwen en zo te klikken kun je gewoon + en - doen om van versnelling te veranderen en op scherm tussen de toerentellers staat welke je actuele is
        Oef.

Comment

• Verzekering

Bij mijn verzekeringsmakelaar prima voorwaarde bedongen voor mijn BA en Omnium verzekering.
          Bonusmalus 2 ; BA = 245 €
          Waarde wagen = 47K €; Omnium = 725 € (vrijstelling = 375 €, maar 0 € indien de reparatie bij een erkende dealer gebeurt, 0 € voor glasschade indien de reparatie door Carglas gebeurt !)
          Dus totaal = 1280 € (taksen en uitgebreide rechtsbijstand incl.)
          Verzekeraar is Allianz .
          Lage prijs dankzij reeds twee woningbrandverzekeringen bij deze maatschappij.

Morgen mijne 2.7 gaan afhalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaggy Bekijk Berichten
            Jimmy , ik heb gemeten hoe hoog hij nu eigelijk staat met de regelabare demping omdat
            ik de indruk heb dat hij toch lager staat dan een standaard vering.
            Vooraan meet ik juist 70 cm vanaf de grond tot onderkant wielkast, achteraan is het 70.5cm
            Zijn er hier mensen met een standaard vering die hetzelfde meten?
            Moet cm geen mm zijn?

Comment

• de mijne was productieweek 5 en kmag hem morgen om 2 uur gaan afhalen.. een uurtje uitleg en dan kan ik de baan op...

ik heb eens een vraagje ivm met chiptuning (gewoon uit interesse): ik heb gehoord dat chiptuning van een A5 2.7 multitronic niet aan te raden is (had te maken met de versnellingsbak of zoiets), maar in de 3.0 zit een tiptronic dacht ik... is er veel verschil tussen deze twee bakken en heeft dit invloed op eventuele chiptuning?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KV32 Bekijk Berichten
                Bij mijn verzekeringsmakelaar prima voorwaarde bedongen voor mijn BA en Omnium verzekering.
                Bonusmalus 2 ; BA = 245 €
                Waarde wagen = 47K €; Omnium = 725 € (vrijstelling = 375 €, maar 0 € indien de reparatie bij een erkende dealer gebeurt, 0 € voor glasschade indien de reparatie door Carglas gebeurt !)
                Dus totaal = 1280 € (taksen en uitgebreide rechtsbijstand incl.)
                Verzekeraar is Allianz .
                Lage prijs dankzij reeds twee woningbrandverzekeringen bij deze maatschappij.

Morgen mijne 2.7 gaan afhalen
                Betaal ongeveer 40€ minder voor dezelfde waarde ook zonder vrijstelling maar
                wel bonus malus 0!!
                Dus heb je zeker en vast een goede prijs gehad!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  Moet cm geen mm zijn?
                  Moest dit in mm zijn dan zaten we wel met een serieus probleem.
                  Alles wat onder de bovenste rand van de wielkast zit moet dan ergens onder de
                  grond steken dacht ik!

Comment

• mijn verzekering bij ING 2500 per jaar Bij Dexa 3800euro per jaar..........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                      mijn verzekering bij ING 2500 per jaar Bij Dexa 3800euro per jaar..........
                      Blij dat 'k niet alleen ben... sorry.
                      Beroepsgebruik van de wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                        Blij dat 'k niet alleen ben... sorry.
                        Beroepsgebruik van de wagen?
                        Ik denk dat het veel met leeftijd te maken heeft tegenwoordig.
                        Volgens de maatschappijen is het risico ook groter of kleiner naargelang in welke regio men woont.
                        Zal maar niet vertellen hoeveel we betalen voor één taxi!!
                        Vrijstelling bedraagt al 10% van de cataloguswaarde van het voertuig!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                          Moest dit in mm zijn dan zaten we wel met een serieus probleem.
                          Alles wat onder de bovenste rand van de wielkast zit moet dan ergens onder de
                          grond steken dacht ik!
                          Laat ons hopen dat het cm zijn

Comment

niet om te zagen, maar gewoon een vraag
                            mijn audi wordt deze week gemaakt (productieweek 7)
                            wanneer kan ik de auto verwachten??? binnen 2 of 3 weken?

Mijne is gemaakt week 6.Levering in de garage op 23/02/09 is mij bevestigd.EINDELIJK!!!!
                            Besteld op 12/03/08

Comment

mijn verzekering bij ING 2500 per jaar Bij Dexa 3800euro per jaar..........
                              Fortis, 2100/jaar bonus/malus laagste stand
                              geen vrijstelling en integraal terugbetaald bij total loss tot 24maand

Comment

• ik heb ook gehoord dat fortis iets goedkooper is, ik ga informeren bij hen
                                zijn er al mensen met een getunde 2.0TFSI?????

Comment

• Voor de geïnteresseerden, ik ben een topic gestart bij 'Mijn Duitse Auto' met al enkele nieuwere foto's.

Grtz.
                                  Nick
                                  Last edited by ; 11/02/2009, 18:18.

Comment

ik heb ook gehoord dat fortis iets goedkooper is, ik ga informeren bij hen
                                    zijn er al mensen met een getunde 2.0TFSI?????
                                    Neen, niet dat ik weet, maar wel een 1.8 Tfsi geloof ik van hier op het forum.

Ik zal de mijne hoogstwaarschijnlijk tunen bij Heinz binnen een maand of 6.

Ik heb voor het ogenblik nog fun genoeg met die 180pk

Grtz.
                                    Nick

Comment

• Vraagje,

De ene keer klappen de spiegels naar binnen als ik de auto vast doe en de andere keer niet ( is wel easy key )
                                      Is daar een reden voor of zal het een tech. probleem zijn?

Comment

• hebben jullie ook zo'n "last" van het vuil van de remblokken? het is niet echt zwart maar het stoot wel heel veel 'poeder' af. precies alsof je door een zandbak bent gereden. wist eigenlijk niet dat zo iets kon. op mijn wagen worden de velgen gewoon zwart en hier en daar een teer plekje, maar op de a5 hangen de hoeken van de velgen echt vol 'zand'

Comment

• Ben juist terug uit Duitsland na het afhalen van de auto.
                                          In 1 woord...bangelijk !!

Comment

Working...
                                          X