Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vergeef me aub mijn nieuwsgierigheid, maar ik ben wel benieuwd hoe een 22-jarige zich een auto van pakweg 60.000 euro cqtaloguswaarde kan veroorloven.
Het is je evenwel van harte gegund..
Wayne Rooney rijdt zelfs met een Ferrari en hij is ook maar 22
Waarom zou een hardwerkende 22-jarige met de nodige dosis geluk zich geen A5 kunnen veroorloven?
Ik heb daarjuist een witte X6 zien staan met zwarte matte velgen. Het was prachtig.
Op een A5 heb ik het nog niet gezien.
met mat zwart valt eigelijk de grootte van de velg niet meer op, daar er geen kontrast meer is met de banden (naast het feit dat zwart blijkbaar een modeverschijnsel zal zijn)
op supersportieve wagen kan het voor mij wel, maar de A5 is een elegante verschijning die zoiets niet echt nodig heeft
allemaal kwestie van eigen voorkeur, natuurlijk
met een A5 mag m.i. niet teveel de aandacht onttrokken worden van het koetswerkdesign, anders is het vlug "over"
Is idd door de Drive-Select. Bij de mijne zal die er ook opzitten en de verkoper vertelde mij dat de S-Stand dan wegvalt (wordt vervangen door de "dynamic" setting van de drive-select.
Is idd door de Drive-Select. Bij de mijne zal die er ook opzitten en de verkoper vertelde mij dat de S-Stand dan wegvalt (wordt vervangen door de "dynamic" setting van de drive-select.
Ah zo, dat wist ik nog niet.
Misschien hadden ze dan toch beter die stand behouden en dat je dan zo ook de dynamic setting van de drive-select kon activeren.
Wanneer ik hem in die stand zet associeer ik dat met het "let's goooo !!!" gevoel, dus ik wil hem niet meer missen
Ah zo, dat wist ik nog niet.
Misschien hadden ze dan toch beter die stand behouden en dat je dan zo ook de dynamic setting van de drive-select kon activeren.
Wanneer ik hem in die stand zet associeer ik dat met het "let's goooo !!!" gevoel, dus ik wil hem niet meer missen
Shell en de staat zijn ook grote fan van die S-Stand
Ah zo, dat wist ik nog niet.
Misschien hadden ze dan toch beter die stand behouden en dat je dan zo ook de dynamic setting van de drive-select kon activeren.
Wanneer ik hem in die stand zet associeer ik dat met het "let's goooo !!!" gevoel, dus ik wil hem niet meer missen
Waar blijven die foto's of wil je er geen tonen ? :-D
Ah zo, dat wist ik nog niet.
Misschien hadden ze dan toch beter die stand behouden en dat je dan zo ook de dynamic setting van de drive-select kon activeren.
Wanneer ik hem in die stand zet associeer ik dat met het "let's goooo !!!" gevoel, dus ik wil hem niet meer missen
ik vraag mij toch af of de selectie van de modus via de settings (dat evenwel vering, sturing en motorrespons controleert) even praktisch is als (zonder Drive Select) gewoon in "S" trekken op het ogenblik dat het nuttig/gewenst is
Ik vind de S stand op een gewone Audi trouwens redelijk nutteloos. De wagen trekt altijd te ver door tot voorbij z'n koppel. Althans, dat vind ik persoonlijk.
De sport-stand is goed om mee aan te zetten wegens dat tikkeltje vinniger maar dan zou ik meteen hem weer in D zetten. Soit, ik heb het hier over de MT van een A4 B8. De MT van een S5 ligt wrs iets anders.
Echt knap maar ik zou niet voor zwarte velgen gaan, de alu velgen staan er veel beter onder,
ik vind dat de zwarte velgen de auto een vuile tint geven, maarja smaken verschillen.
Verder is de combinatie int en ext goed gekozen
Ben vandaag bij dealer geweest en de THEORETISCHE productieweek is week 6 geworden
Echt knap maar ik zou niet voor zwarte velgen gaan, de alu velgen staan er veel beter onder,
ik vind dat de zwarte velgen de auto een vuile tint geven, maarja smaken verschillen.
Verder is de combinatie int en ext goed gekozen
Ben vandaag bij dealer geweest en de THEORETISCHE productieweek is week 6 geworden
Ik had het wel verwacht maar toch komt het hard aan als het bevestigd word, maarja
niets aan te doen
Comment