Oorspronkelijk geplaatst door jaggy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDat is natuurlijk spijtig in uw geval omdat je anders wél tijdig zou zijn geweest maar voor iedereen geldt dezelfde regel vermoed ik: eens de dag aankomt zal je al die (wacht) miserie vergeten ;-)
Als het toch januari word dan heb ik toch ook al 8,5 maand achter de rug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenHier snel een paar (slechte) fotos van die van mij
volgende keer op een betere locatie en als het nog volop licht is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenIk vind de S stand op een gewone Audi trouwens redelijk nutteloos. De wagen trekt altijd te ver door tot voorbij z'n koppel. Althans, dat vind ik persoonlijk.
Hoezo te ver doortrekken? Als hij doortrekt tot aan zijn maximum vermogen dan is er toch geen probleem.
Comment
-
even voorstellen
beste,
wat doet een nederlander die in Belgie komt wonen en werken!!! idd een nieuwe auto bestellen.
op 28-5-2008 heb ik mijn zwarte audi A5 1,8TFSI besteld, zwart met beige leren bekleding
als extras Pack intenso en Pack Lounge.
ik hoop toch dat ik zsm een bericht hoot van mijn dealer.
grt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenbeste,
wat doet een nederlander die in Belgie komt wonen en werken!!! idd een nieuwe auto bestellen.
op 28-5-2008 heb ik mijn zwarte audi A5 1,8TFSI besteld, zwart met beige leren bekleding
als extras Pack intenso en Pack Lounge.
ik hoop toch dat ik zsm een bericht hoot van mijn dealer.
grt
Ook proficiat met de aankoop van jouw A5.
Het zou idd fijn zijn om snel goed nieuws te mogen horen van jouw dealer.
Persoonlijk ken ik iemand die zijn A5 2.0 TFSI in februari heeft besteld en nog steeds zit te wachten. Momenteel is de productieweek naar week 51 gezet maar na al zoveel keer veranderen van de productieweek is het nog steeds afwachten en eerst zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenIk zie op de foto van het interieur die sleutel:
Moet je die insteken en induwen ?
Ik vraag me dit af omdat ik geen key-less gedoe heb genomen, dacht dat jij dit ook niet genomen had viperman..
Comment
-
Daarstraks nog een lul in een A5 gezien, kwam van ver al flashend serieus afgevlamd op een baan van 90. Moest toen ff inhouden voor iemand, heeft daar dan nog eens lekker op geflashd, en toen dacht ik om eens zo op te trekken zodat ik mss gelijke tred kon houden tegen dat hij afkwam. Lukte niet echt Was wel een 3.0 TDI.
Comment
-
gisteren langsgeweest bij de dealer. zei mij dat de mijne nu op productieweek 10 staat (besteld in augustus). Als dit uitkomt heb ik dan toch nog niet overdreven lang moeten wachten
Ik heb ook het vermogen laten aanpassen van 163 naar 190pk. Toen wist mijn verkoper mij te zeggen dat dit er voor kon zorgen dat ik hem zelfs sneller zou kunnen krijgen 8D. Geloven jullie dit of is het ijdele hoop????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Predtech007 Bekijk BerichtenIk heb ook het vermogen laten aanpassen van 163 naar 190pk. Toen wist mijn verkoper mij te zeggen dat dit er voor kon zorgen dat ik hem zelfs sneller zou kunnen krijgen 8D. Geloven jullie dit of is het ijdele hoop????
Dat kan.
163 is enkel voor de Belgische markt he. Je weet niet hoe ze de productiebatches afhandelen daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDaarstraks nog een lul in een A5 gezien, kwam van ver al flashend serieus afgevlamd op een baan van 90. Moest toen ff inhouden voor iemand, heeft daar dan nog eens lekker op geflashd, en toen dacht ik om eens zo op te trekken zodat ik mss gelijke tred kon houden tegen dat hij afkwam. Lukte niet echt Was wel een 3.0 TDI.
Waarom moet je uberhaupt flashen met een A5, iedereen gaat hiervoor toch automatisch aan de kant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Predtech007 Bekijk Berichtengisteren langsgeweest bij de dealer. zei mij dat de mijne nu op productieweek 10 staat (besteld in augustus). Als dit uitkomt heb ik dan toch nog niet overdreven lang moeten wachten
Ik heb ook het vermogen laten aanpassen van 163 naar 190pk. Toen wist mijn verkoper mij te zeggen dat dit er voor kon zorgen dat ik hem zelfs sneller zou kunnen krijgen 8D. Geloven jullie dit of is het ijdele hoop????
Comment
-
Voor diegene die dachten dat hij nooit ging komen:
dus ook binnenkort in BE en NL zeker?
Audi A5 2.0 TDI Announced for UK
Launches Alongside New S line Package
by Sam Stockley
November 7, 2008 11:19 PM
Filed Under: Audi, Diesel, German
Audi's A5 is already available in a wide variety of petrol and diesel engine options, but not until now has it included a four cylinder diesel variant. And so it is with a 2.0-litre TDI engine that the A5 becomes even cleaner and efficient, boasting an impressive 53 miles to the gallon on the combined cycle - most importantly whilst remaining uncompromising on performance.
Priced at £28,485 and £30,010 on the road for front-wheel-drive and quattro versions respectively, the new A5 2.0 TDI will reach the first UK customers next March, coinciding with the launch of an even more striking S line trim priced at £2,250. Available across the range, the new trim includes exterior and interior styling enhancements, 18-inch S line alloys, sports suspension and xenon lamps with LED daylight running.
The new A5 TDI model adopts the most powerful version of the 2.0-litre powerplant, producing 170 PS and first seen in the A4 range. Utilising a Piezo injection system, the unit generates 350 Nm of torque at an impressive 1,750 rpm.
Pitting the new A5 model against its 2.7-litre TDI sibling and there's little in it for the figures - at least bar efficiency. The 0-62 mph sprint is reached in 8.3 seconds (7.4s for the 2.7) and a top speed of 140 mph is only just short of the higher model's 144 mph. Pulling away from its higher-powered siblings is the fuel consumption figure, the 2.0-litre model offering a 20 percent or 9 mpg (combined) advantage over the 44 mpg-achieving 2.7-litre TDI. CO2 output is 140 g/km - now the lowest in the A5 range.
For all the details including specification for the new A5 S line package, see the Press Release.
Comment
Comment